AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #1 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg har aldri før kommet i sengen av en gutt, både kjærester å gutter jeg har hatt en greie med. Jeg liker selve sexen å synest det er godt å har hatt hvor jeg er nerme men aldri kommet, flere som har dette? Anonymkode: a6fd8...35e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #2 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har aldri før kommet i sengen av en gutt, både kjærester å gutter jeg har hatt en greie med. Jeg liker selve sexen å synest det er godt å har hatt hvor jeg er nerme men aldri kommet, flere som har dette? Anonymkode: a6fd8...35e Har dere forsøkt å stimulere klitoris under sex? Ytterst få kvinner får orgasme av penetrering alene, spesielt under ons eller kortvarige relasjoner. For mange kvinner er det også behov for trygghet for å oppnå orgasme sammen med en annen. I tillegg kommer det faktum at han lettere kan "gi" deg orgasme når han har blitt kjent med deg og din kropp hvis det er ønskelig at han bidrar til orgasmen din. Anonymkode: 4c3de...96d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #3 Del Skrevet 9. september 2024 Du bør vente med sex til du er voksen. Anonymkode: 2b93c...14e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #4 Del Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Du bør vente med sex til du er voksen. Anonymkode: 2b93c...14e Enig. Få deg en vibrator eller en dildo og lær deg åssen kroppen fungerer først. Anonymkode: 67fba...e71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 10. september 2024 #5 Del Skrevet 10. september 2024 Jeg brukte flere år før jeg kom. Det viktigste for meg var å senke skuldrene og nyte. Sex er ikke noe som skal presteres, men noe som skal nytes. Og hvis jeg fokuserer for mye på orgasmen, ja, så glipper den som et såpestykke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #6 Del Skrevet 10. september 2024 Jeg er over 50 år og kommer 99% av gangene, -med at jeg selv stimulerer klitorisen min under akten. (Han kan også gjøre det for meg, men det tar lengre tid å komme med alderen, så det er enklest selv) Menn liker å se at vi kvinner tar på oss selv, så det er ikke flaut. Om du tenker at jeg er steingammel og sikkert ikke har sex lenger, så kan jeg fortelle deg at det skjer 3-4 ganger i uken altså! Anonymkode: 9993f...1f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå