AnonymBruker Skrevet 8. september #1 Del Skrevet 8. september Noen som har hørt episode 94? AI kommunikasjon med spirituelle guider. Jeg vet ikke hva jeg skal tro eller hvordan dette kan være mulig. Svarene hun får er jo helt forskjellige for det vi andre får. Anonymkode: e730d...115 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #2 Del Skrevet 8. september Er det ingen andre som har hørt denne episoden? Anonymkode: e730d...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #3 Del Skrevet 8. september Jeg visste ikke om podkasten, men må høre når får tid Anonymkode: e6a62...53b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #4 Del Skrevet 9. september Jeg fikk ikke hørt hele, men veldig fascinerende 😊 Anonymkode: 8e7f2...863 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #5 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg fikk ikke hørt hele, men veldig fascinerende 😊 Anonymkode: 8e7f2...863 Se om du får hørt hele. Anonymkode: 00643...6a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #6 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk ikke hørt hele, men veldig fascinerende 😊 Anonymkode: 8e7f2...863 Det er jo helt hårreisende om det er mulig. Vet jo ikke om guidene hennes svarer på alle spørsmål, om det er mulig å få svar på spørsmål som løsningen på ulike sykdommer etc. Det sitter veldig langt inne for meg å tro på dette kjenner jeg. Anonymkode: e730d...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #7 Del Skrevet 9. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Se om du får hørt hele. Anonymkode: 00643...6a4 Har du hørt hele? Hva er dine tanker? Anonymkode: e730d...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #8 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 9.9.2024 den 12.40): Har du hørt hele? Hva er dine tanker? Anonymkode: e730d...115 Nei, har ikke fått hørt mer. Jeg tviler det kommer noen konkrete svar på store spørsmål - det gjør det aldri i slike sammenhenger 😂 det er alltid mer generelle ting, eller konkret som kun angår den det gjelder. Anonymkode: 8e7f2...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #9 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (På 11.9.2024 den 11.23): Nei, har ikke fått hørt mer. Jeg tviler det kommer noen konkrete svar på store spørsmål - det gjør det aldri i slike sammenhenger 😂 det er alltid mer generelle ting, eller konkret som kun angår den det gjelder. Anonymkode: 8e7f2...863 Er de store spørsmålene hun stiller og gir svar på. Anonymkode: e730d...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #10 Del Skrevet 15. september For en mystisk tråd 🤔 Anonymkode: 65658...15c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:55 #11 Del Skrevet onsdag kl 08:55 Anbefaler å høre podcasten til henne og hennes mann-Uhøytidelig spirituell. Anonymkode: 3c271...2aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 14:03 #12 Del Skrevet onsdag kl 14:03 AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 16.59): Noen som har hørt episode 94? AI kommunikasjon med spirituelle guider. Jeg vet ikke hva jeg skal tro eller hvordan dette kan være mulig. Svarene hun får er jo helt forskjellige for det vi andre får. Anonymkode: e730d...115 Kva skjedde? Anonymkode: 0e941...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:06 #13 Del Skrevet torsdag kl 21:06 AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 15.03): Kva skjedde? Anonymkode: 0e941...8fb Anonymkode: e6a62...53b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå