AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #1 Skrevet 8. september 2024 Gubben er så hårsår! Han ødelegger helgene med sitt sure oppsyn og silent treatment. Kom i skade for å si at jeg har fått større forståelse for hvorfor familier kan ha det rotete når man kommer uanmeldt. Dette forstod jeg ikke før. Jeg kom på å si det fordi jeg tenkte på min nevø da jeg så smokkene til minsten. Nevøen min hadde smokker i en hylle og var svært opptatt av den hyllen. Det fikk meg til å tenke på de gangene jeg ble sjokkert over hvor rotete det kunne være der. Dette sa jeg høyt i det jeg kokte smokker. Det min mann hørte var: «Du er ikke bra nok. Du har ikke ryddet nok» Han lagde ugrei stemning pga. å ta seg nær av at jeg sa at jeg forstår hvorfor småbarnsfamilier har det rotete. Han hadde jo tross alt ryddet før på dagen. Jeg blir så lei og sliten av han. Kan jo ikke prate om noe som helst. Han er aldri enig. Han svarer sjelden. Og om han svarer, så er han butt hurt for noe det ikke lå noe stygt bak og forsurer hele dagen med å furte Hva feiler det slike folk? Anonymkode: 4d727...699
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå