Gå til innhold

Plutselig mye lo i tørketrommel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen opplevd at tørketrommel plutselig begynner å produsere MYE lo? Så mye at den stopper i programmet, og avgir signal om at lofilteret må tømmes. Jeg tømmer etter hver gang, men det er helt fullt hver gang jeg tømmer. Loet er like tykt som en fyrstikkeske der det ligger inni filteret! Hjelp..!?

Anonymkode: 9059e...0f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? 😅

Skrevet

Har merket det når jeg tørker handduker som er ganske utslitte, og på tide å kaste. 

Anonymkode: 31d4d...a32

• Liker 2
Skrevet

Det er så merkelig. Håndklærne er av varierende alder og kvaliteter. Får gå gjennom og kaste litt, og se om det slutter. Det som er så rart er st det har komt så plutselig!

Skrevet

Har du fått husdyr? Eller nye mopper, håndkle?

Anonymkode: 36f9f...81d

Skrevet

Har du kombimaskin, eller separat vaskemaskin og tørketrommel?

Anonymkode: 3bfa9...5d4

Skrevet

Samme hos oss, det har kommet ganske nylig. Og jeg syns håndklærne raskt har blitt veldig slitte. De som var litt slitte før dette er bare fillene nå. Aner ikke hva som er galt, men har bestilt ny trommel 🙈

Anonymkode: 7b995...f63

Skrevet

Eg har gjort TO endringar som eg har tenkt på. Endringa skjedde ikkje umiddelbart, men det er muleg dette kan vere ei forklaring?  Skifta til Ariel vaskemiddel, og brukar comfort tøymykner. Men når det er sagt, siste vask hadde eg ikkje tøymykner i, og det var like mykje lo. Ingen nye handkle eller moppar. Vi har ein katt, men den er nesten aldri inne. Eg kjenner eg er litt stressa pga dette er jo potensielt brannfarleg! Det er så mykje lo at det til og med kjem opp av holdaren for lo :o

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.9.2024 den 16.53):

Samme hos oss, det har kommet ganske nylig. Og jeg syns håndklærne raskt har blitt veldig slitte. De som var litt slitte før dette er bare fillene nå. Aner ikke hva som er galt, men har bestilt ny trommel 🙈

Kva merke er tørketrommelen din? Vi har bosch, med varmepumpeteknologi.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.9.2024 den 1.32):

Har du kombimaskin, eller separat vaskemaskin og tørketrommel?

Anonymkode: 3bfa9...5d4

Separat vaskemaskin og tørketrommel.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Kva merke er tørketrommelen din? Vi har bosch, med varmepumpeteknologi.

En samsung med varmepumpeteknologi. Men den er 9 år gammel så tenkte kanskje det bare er for at den er utslitt. Men vet jo egentlig ikke grunnen til så rask endring da 🤔

Bestilt en ny fra Bosch. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...