PusheenPusheen Skrevet 18. oktober #461 Del Skrevet 18. oktober Zidji skrev (På 16.10.2024 den 11.03): Vi fikk jo såvidt et miniglimt av ansiktet til Vokteren på slutten av episoden. De filmet vel nedenifra og jeg mener jeg så noe blondt hår henge ned. Tenkte med en gang på Fritz da, men kan bare være helt tilfeldig. La merke til det samme, derfor tenkte jeg at Vokteren egentlig ikke skal være noen vi får vite hvem er, men at siden de har en vokter så er det Helene Olafsen som fikk i oppgave å være den. Tar forbehold om feil resonnement her😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 18. oktober #462 Del Skrevet 18. oktober PusheenPusheen skrev (1 time siden): La merke til det samme, derfor tenkte jeg at Vokteren egentlig ikke skal være noen vi får vite hvem er, men at siden de har en vokter så er det Helene Olafsen som fikk i oppgave å være den. Tar forbehold om feil resonnement her😅 Lol. Det kan være ja 🤭 bare syntes det var så maskulint skjeveparti, men mulig jeg husker feil. Jeg tror heller egentlig ikke at det er Fritz som kommer tilbake sånn sett med tanke på at vi så jo Vokterskikkelsen før Fritz ble sendt ut, men tenkte kanskje de hadde brukt han som statist akkurat der 😅 tror jeg må se scenen om igjen! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 19. oktober #463 Del Skrevet 19. oktober (endret) Spoiler Det var ikke så smart at Anders fortalte at han var muldvarpen til Silje tenker jeg. Har en liten følelse på at han skal bli eliminert, men det finnes en mulighet. Den damegjengen begynner å irritere meg mer. De spiller jo ikke. Trude er litt grei nå, men hun spiller fortsatt ikke som jeg håpet på. Ja hun diskuterte litt om hvem muldvarpen kunne være, men that's it...🤷♂️ Også går hun tilbake til å skryte hvor fint naturen er. I mean, jeg er enig at det er skikkelig fint natur, og skjønner at de kanskje vil ha en pause fra spillet, men de er fortsatt med på det. Skjønner hvorfor Sebastian ble pissed av dem. Men det er sikkert ting som ble klippet bort av Trude, Hilde og Silje tenke strategisk. Det lærte vi på Robins video for å si det sånn, at mange ting ble klippet bort. Og folk gidder overhodet ikke å teste Trude etter at hun var med på å shippe Robin ut. Folk skjønner at hun er en skikkelig dominerende dame hvis ting ikke går hennes vei. Og bare meg eller var episodene litt kjedelige? De var ikke like spennende som de forrige. Det var Isabella, Anders, Desta og Sebastian som fikk episodene gående, mest Isabella etter min mening. Drit kult at hun tar litt plass nå for å tenke strategisk videre! Spoiler så heftig mye😅⬆️ Endret 19. oktober av Osten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 19. oktober #464 Del Skrevet 19. oktober Osten skrev (2 timer siden): Skjul innhold Det var ikke så smart at Anders fortalte at han var muldvarpen til Silje tenker jeg. Har en liten følelse på at han skal bli eliminert, men det finnes en mulighet. Den damegjengen begynner å irritere meg mer. De spiller jo ikke. Trude er litt grei nå, men hun spiller fortsatt ikke som jeg håpet på. Ja hun diskuterte litt om hvem muldvarpen kunne være, men that's it...🤷♂️ Også går hun tilbake til å skryte hvor fint naturen er. I mean, jeg er enig at det er skikkelig fint natur, og skjønner at de kanskje vil ha en pause fra spillet, men de er fortsatt med på det. Skjønner hvorfor Sebastian ble pissed av dem. Men det er sikkert ting som ble klippet bort av Trude, Hilde og Silje tenke strategisk. Det lærte vi på Robins video for å si det sånn, at mange ting ble klippet bort. Og folk gidder overhodet ikke å teste Trude etter at hun var med på å shippe Robin ut. Folk skjønner at hun er en skikkelig dominerende dame hvis ting ikke går hennes vei. Og bare meg eller var episodene litt kjedelige? De var ikke like spennende som de forrige. Det var Isabella, Anders, Desta og Sebastian som fikk episodene gående, mest Isabella etter min mening. Drit kult at hun tar litt plass nå for å tenke strategisk videre! Spoiler så heftig mye😅⬆️ Spoiler Jeg river meg i håret av hvor fette elendige de er til å spille. Det første Anders gjør, er å fortelle at han er muldvarp. Og så bare eskalerer det, han gadd ikke prøve å vri seg unna når Isabella spurte, og så sier han det attpåtil til Silje. Blir helt matt. Robin burde ha valgt noen andre. Likte at Hilde endelig begynner å spille litt, ved å ikke fortelle de andre om informasjonen hun fikk på dødens klippe før det ble aktuelt å si noe. Men den informasjonen var jo null verdt når alle vet hvem det er. Hvert fall når den hun sender ned stigen som førstemann, er Silje. Prøvde å se på teaseren for neste episode, hvem som er med og ikke. Jeg så verken Silje eller Anders der, sikkert gjort med vilje. Jeg tror Anders er ute nå, Silje kan ikke være så dårlig å spille, at hun risikerer sin egen plass. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 19. oktober #465 Del Skrevet 19. oktober PusheenPusheen skrev (34 minutter siden): Skjul innhold Jeg river meg i håret av hvor fette elendige de er til å spille. Det første Anders gjør, er å fortelle at han er muldvarp. Og så bare eskalerer det, han gadd ikke prøve å vri seg unna når Isabella spurte, og så sier han det attpåtil til Silje. Blir helt matt. Robin burde ha valgt noen andre. Likte at Hilde endelig begynner å spille litt, ved å ikke fortelle de andre om informasjonen hun fikk på dødens klippe før det ble aktuelt å si noe. Men den informasjonen var jo null verdt når alle vet hvem det er. Hvert fall når den hun sender ned stigen som førstemann, er Silje. Prøvde å se på teaseren for neste episode, hvem som er med og ikke. Jeg så verken Silje eller Anders der, sikkert gjort med vilje. Jeg tror Anders er ute nå, Silje kan ikke være så dårlig å spille, at hun risikerer sin egen plass. Spoiler Enig! Skuffende at Anders ikke skjulte rollen sin. Robin burde valgt noen andre egentlig. Han tenkte kanskje at Anders skulle spille skikkelig når han fikk den rollen, men også ender det jo opp med at han fortalte det til en hel gjeng med mennesker. Når det ble avslørt om at det var Anders som var muldvarpen i første del så tenkte jeg at han skulle gå helt "spill-modus", men det gjorde han ikke. Litt skuffende. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 19. oktober #466 Del Skrevet 19. oktober Fyf for en tragisk episode 🫠 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. oktober #467 Del Skrevet 19. oktober Hvorfor forteller muldvarpen til nesten alle at det er h*n som er det? Det gir jo ikke meningen. Ble bare irritert over kvelden episode!!!! 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 19. oktober #468 Del Skrevet 19. oktober Ble bare sint av denne episoden. For en gjeng. De følger jo ingen instruksjoner. Velger utifra "hvem som har lyst". Og Anders som plaprer til alle som vil høre. Det var et dumt valg av Robin syns jeg. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 19. oktober #469 Del Skrevet 19. oktober Ble kjedeligere nå ja, som ventet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 19. oktober #470 Del Skrevet 19. oktober Akkurat i denne episoden er jeg veldig enig med Sebastian. For en irriterende gjeng med folk å være på tur med... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilique Skrevet 19. oktober #471 Del Skrevet 19. oktober Det er så døllt å caste kjendiser til slike program, mange tenker mer på sitt gode navn og rykte enn selve spillet, og noen kjenner (til) hverandre fra før og har et iboende kameraderi før de starter. De fleste lever såpass greit at pengepremien ikke er nok motivasjon til å spille fullt ut. tenk et konsept som dette med helt ukjente, motiverte folk, det kunne blitt så gøy og spennende! 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 19. oktober #472 Del Skrevet 19. oktober Det er ikke til å tro. Anders blir valgt som muldvarp, og får egentlig bare èn jobb: å skjule at han er muldvarp, altså å holde kjeft. Ellers skal han ikke varpe rundt med noe som helst. Og så presterer han å informere halve gjengen iløpet av turen at han er muldvarp. Håper Silje lot Anders bli igjen der oppe, slik at han må reise hjem. Anders fortjener ikke delta i dette spillet. Det vil si, det er et spill, men ingen gidder å spille. Isabella og Desta er vel de eneste som har litt spill i seg. Bare synd de havner litt i baklefsa når valg skal taes og titler skal deles ut. Men det mest kritikkverdige med dagens program går til produksjonen. Her har vi sittet i èn hel time og sett på at programmet fjaset rundt og bygde seg opp til å ende med en avgjørelse der Anders eller Silje må dra hjem. OG SÅ FÅR VI IKKE SE DET! Neida, neste helg når vi slår på så skal vi hoppe kalde og likegyldige inn i hendelsen igjen, og da først få se at en av de ryker. Fytti for et antiklimaks. Så i praksis skjedde det ingenting denne episoden annet enn at Anders viser at han ikke fortjener å fortsette koseturen deres. 23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 19. oktober #473 Del Skrevet 19. oktober Det virker nå som det bare er to alternativer, enten ryker Anders eller så ryker Silje. Men hva om Anders og Silje gjorde en deal? Hvis Silje nå ikke sender ut Anders, så har de jo mistet sjansen til å stemme ut muldvarpen? Anders får da mulighet til å sende ut hvem han vil. Han MÅ ikke ta Silje da? «Stem ut Silje, eller så avslører vi deg som muldvarp» vil jo ikke være verdt noe lenger. Han kan vel like godt stemme ut en annen? 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa2 Skrevet 19. oktober #474 Del Skrevet 19. oktober Det blir sikkert en «twist» slik at ingen av de to må ut. Men en annen 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gran00 Skrevet 19. oktober #475 Del Skrevet 19. oktober Isa2 skrev (21 minutter siden): Det blir sikkert en «twist» slik at ingen av de to må ut. Men en annen det Silje velger nok en annen og Anders sender ut en annen enn Silje. Kanskje Isabella? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isa2 Skrevet 19. oktober #476 Del Skrevet 19. oktober Gran00 skrev (16 minutter siden): Silje velger nok en annen og Anders sender ut en annen enn Silje. Kanskje Isabella? Mulig. Tror ikke Anders er tøff nok til å sende ut de største konkurrentene eller noen av «gamlingene». Men så utrolig treigt programmet er klippet!😴 Her må produksjonen endre ting, hvis det blir ny sesong 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekkulfina Skrevet 19. oktober #477 Del Skrevet 19. oktober Ja her må det klippes og strammes betraktelig opp hvis det skal bli aktuelt å følge med videre på en eventuell 2.sesong, for dette føltes virkelig som en lørdagskveld kastet rett ut av Tv-vinduet!!🤯 Makan til antiklimaks. Og hele det opplegget med «ÅNEI, se RØD røyk» kan de også godt spare seg, det blir for Daidalos og NRK superaktig det hele, med de eldre helt forferdet i front, evt subbende bak på søndagstur for å beundre utsikten. Snork. Anders ryker nok ut som fortjent når han plapret om muldvarprollen sin som han gjorde, kunne ikke se ham i klippene fra neste episode ihvertfall - men syntes (dessverre) jeg så Siljes blonde bakhode på ett av klippene… 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 19. oktober #478 Del Skrevet 19. oktober Nå som jeg tenker på det så var faktisk episoden drit kjedelig og ikke verdt å se så mye av. Det var litt spennende på starten, men også ble det bare skikkelig kjedelig. Det her ble faktisk den koseturen noen av deltakerne fryktet det skulle være. Jeg er enig med Lilique. De fleste folka der inne tør ikke å spille fordi de er redde for at deres gode rykte skal endres eller at folk skal hate dem. Jeg tenker det er derfor Anders er altfor passiv. OK, nå synes jeg faktisk at Robin fikk programmet gående og 100% bedre. Vokteren har nå blitt et program med en gjeng kjendiser som er desperate for å se ut som gode mennesker som går på speidertur og nyter naturen! Det er gøy underholdning det! Sånn ærlig talt, drit kjedelig og synd at et spill har blitt forvandlet til en søren meg kosetur. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 19. oktober #479 Del Skrevet 19. oktober Synes der burde være sånn at om muldvarpen avslørte seg selv, da røyk han automatisk! Trodde faktisk det! Har det ikke vært sånn i andre program? Dette ble jo bare totalt meningsløst. Likte at Hilde begynner å være litt luring og filtrere info. Håper hun tar det noen hakk videre. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 20. oktober #480 Del Skrevet 20. oktober Jeg synes det var en fin episode, men jeg hadde håpet at Silje med vilje gjetter feil, og at Anders eliminerer Isabella (er det det hun heter)? Men vi så jo klipp fra neste episode og da så vi vel alle bortsett fra Anders og Silje? I så fall synes jeg de tar vekk mye av spenningen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå