punkyB Skrevet 1. desember 2024 #841 Del Skrevet 1. desember 2024 Hvis dette skulle være et spill er jeg jo usikker på om Andres var en verdig vinner - men viser seg jo ofte å være lurt å være litt anonym og gå litt under radaren til alle andre. Siden han egentlig skulle være den som ble vinneren i følge de utstemte er jo også det snodig hvis poenget med hele greia skulle være at det er et spill og ikke en konkurranse om den fysisk beste/sterkeste. Den beste spilleren var vel Desta for hun styrte/spilte jo ganske mye men var samtidige venn med de fleste. Sebastian var jo en tydelig spiller - men derfor var han jo heller ikke populær hos så mange . Var jo også en del merkelige avgjørelser underveis som man jo kan undres på var litt rigget. I ettertid så må vel Silje , Anders og Trude ha angret på at de ikke stemte ut Sebastian evnt. Desta når de var 5 igjen. Kanskje de ikke skjønte at Desta ikke var på deres side men Sebastian burde de jo absolutt ønske ut. At det ikke var en veldig fysisk konkurranse så man jo godt i finalen - de var ganske godt tjoret fast i det vanskelige partiet hvor de liksom måtte klore seg fast med fingrene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 1. desember 2024 #842 Del Skrevet 1. desember 2024 Sebastian var jo på en eller annen sydhavsøy på en lukseriøs ferie - det var med Anders mener jeg å ha fått med meg- det var vel da sanns. betalt med premiepenger - litt mer forståelig da og bruke (sløse bort) så mye penger som et slikt opphold koster. Ellers er det jo bare IR som drar på sånne turer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 1. desember 2024 #843 Del Skrevet 1. desember 2024 (endret) Mja, hva skal man si? Like kjedelig finale som hele Vokteren gjennom. Ingen spenning, ingen intrigere, Desta spilte bra men halloooo boring🥱 At alle tre kom til toppen og finalen men at resten av de som ble stemt ut skulle få bestemme hvem som skulle få hvor mye av premien, det var teit. Hvem i h….. lagde Vokteren? De var jo bare på en koselig vennetur i den grønne fine naturen og vant penger, er det mulig? Og det skulle være ett spill? 🥱😴😴😴 Eneste av de som spilte var Desta og Sebastian, likte ikke Sebastian men synes han iallefall spilte. Nei, gidder ikke skrive mer, for jeg er så sur på meg selv for at jeg ga av min tid til dette tullet. Endret 1. desember 2024 av Sen ve ben 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 1. desember 2024 #844 Del Skrevet 1. desember 2024 Likte Vokteren, jeg faktisk! Irriterte meg over deltakere tidvis osv, men det hører jo til. Ser gjerne en sesong til, jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 1. desember 2024 #845 Del Skrevet 1. desember 2024 Dårligste serien noensinne. Det verste av alt var at de tre siste sendingene så jeg to ganger, for jeg ble umiddelbart hjernedød og husket ingen verdens ting etterpå (det hjalp ikke stort). Har i det minste lært at om noe kjeder meg inn i bevisstløshet, skal jeg slutte å se på. 10 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet 1. desember 2024 #846 Del Skrevet 1. desember 2024 Sen ve ben skrev (2 timer siden): Mja, hva skal man si? Like kjedelig finale som hele Vokteren gjennom. Ingen spenning, ingen intrigere, Desta spilte bra men halloooo boring🥱 At alle tre kom til toppen og finalen men at resten av de som ble stemt ut skulle få bestemme hvem som skulle få hvor mye av premien, det var teit. Hvem i h….. lagde Vokteren? De var jo bare på en koselig vennetur i den grønne fine naturen og vant penger, er det mulig? Og det skulle være ett spill? 🥱😴😴😴 Eneste av de som spilte var Desta og Sebastian, likte ikke Sebastian men synes han iallefall spilte. Nei, gidder ikke skrive mer, for jeg er så sur på meg selv for at jeg ga av min tid til dette tullet. Samme her, den tammeste dritten som er laget på lang tid. Blir ikke en sesong til fra min side. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 1. desember 2024 #847 Del Skrevet 1. desember 2024 (endret) Kjedelig avslutning, de som var stemt ut skulle bestemme hvem som skulle vinne og få pengene, men feiga ut, skjønner det egentlig, de hadde fått pes i media av det, men pga de skulle være så snille hele tiden ble det en dårlig serie, dessverre. Endret 1. desember 2024 av makkapakka 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrevipp Skrevet 2. desember 2024 #848 Del Skrevet 2. desember 2024 Følte hele tiden at Silje hadde litt " crush" på Anders. Bare jeg som tenker det?🙈😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 2. desember 2024 #849 Del Skrevet 2. desember 2024 Snurrevipp skrev (11 timer siden): Følte hele tiden at Silje hadde litt " crush" på Anders. Bare jeg som tenker det?🙈😅 Haha det var Sebastian som crushet på Anders og etter turen tok han Anders med seg på en romantisk sydhavsferie for to. Uten de 4 barna som han gråt over i hver eneste episode som han gjentok "betydde alt for ham". 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taremero Skrevet 2. desember 2024 #850 Del Skrevet 2. desember 2024 Eneste høydepunktet var vel at vi endelig har fått en ny Tommy Steine 😉 Sebastian tok det vel opp ennå et nivå, da som vi alle så at teamet nærmest dro denne hulkende stakkarn opp veggen etter tauet 😁 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 2. desember 2024 #851 Del Skrevet 2. desember 2024 Taremero skrev (1 time siden): Eneste høydepunktet var vel at vi endelig har fått en ny Tommy Steine 😉 Sebastian tok det vel opp ennå et nivå, da som vi alle så at teamet nærmest dro denne hulkende stakkarn opp veggen etter tauet 😁 Det har du faen meg rett i 😂 Jeg så faktisk den sesongen av 71 tidligere i høst. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taremero Skrevet 2. desember 2024 #852 Del Skrevet 2. desember 2024 3 hours ago, Ninaen said: Det har du faen meg rett i 😂 Jeg så faktisk den sesongen av 71 tidligere i høst. Ja, man skal vel leite lenge etter en som bare er sååå tøff i trynet når han sitter på rævva og blir intervjuet, og sååå lite tøff i trynet når det kommer til utfordringer 😄Hadde aldri trodd at vi kom til å se et større misforhold der en Tommy Steine, men jo da !😂 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 2. desember 2024 #853 Del Skrevet 2. desember 2024 Taremero skrev (1 time siden): Ja, man skal vel leite lenge etter en som bare er sååå tøff i trynet når han sitter på rævva og blir intervjuet, og sååå lite tøff i trynet når det kommer til utfordringer 😄Hadde aldri trodd at vi kom til å se et større misforhold der en Tommy Steine, men jo da !😂 Samtidig er jeg imponert over at han kom seg på toppen. Skrev det vel i tråden her tidligere også, at jeg så en tidligere sesong av 71 der de var på Stetind, og at Sebastian burde komme seg ut før fordi det kom han aldri til å fikse. Han motbeviste det i alle fall😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 3. desember 2024 #854 Del Skrevet 3. desember 2024 Ninaen skrev (19 timer siden): Samtidig er jeg imponert over at han kom seg på toppen. Skrev det vel i tråden her tidligere også, at jeg så en tidligere sesong av 71 der de var på Stetind, og at Sebastian burde komme seg ut før fordi det kom han aldri til å fikse. Han motbeviste det i alle fall😂 Tror du han faktisk gjorde det? Det eneste vi fikk se på TV var et lite stykke hvor de klatret langs veien. Jeg tror faktisk ikke de gikk hele veien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 3. desember 2024 #855 Del Skrevet 3. desember 2024 Syns finalen var veldig kjedelig. Så mye fokus på den utstemningsseansen, mens selve turen var overstått på kort tid. Skulle gjerne sett mer av hele fjellturen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loboto Skrevet 3. desember 2024 #856 Del Skrevet 3. desember 2024 Hvorfor fikk desta mest penger? Skjønner ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå