Gjest Påhanigjen Skrevet 14. september 2024 #21 Del Skrevet 14. september 2024 PusheenPusheen skrev (1 time siden): Dette satt vi her og lurte på. Han røyk jo ut så fort at vi mistenker at han kanskje kommer tilbake på et vis. Kanskje litt sånn Spillet-aktig, at det til slutt blir to grupper eller noe. Krysser alt for at vi har konspirert riktig😂😂 Fritz må inn💪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 14. september 2024 #22 Del Skrevet 14. september 2024 Spoiler Likte dette kjempegodt! Enig i at det var litt langtekkelig, men håper det bare var fordi det var første episode(r). Jeg liker ikke Fritz i det hele tatt, synes han er usympatisk og masete, så var helt greit for meg 😊 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 14. september 2024 #23 Del Skrevet 14. september 2024 Cookiesandcream skrev (1 minutt siden): Skjul innhold Likte dette kjempegodt! Enig i at det var litt langtekkelig, men håper det bare var fordi det var første episode(r). Jeg liker ikke Fritz i det hele tatt, synes han er usympatisk og masete, så var helt greit for meg 😊 Enig, men samtidig skal det jo være litt spennende underholdning også. Blir helt klart mer spennende med ulike typer mennesker, enn hvis alle vil spille minst mulig av spillet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 14. september 2024 #24 Del Skrevet 14. september 2024 Veldig bra konsept. Og deltakermassen virker variert. Spennende, og jeg elsker slike tvister. Men synes episoden var variert. Det var mye fjas, tomprat og feilfokus. Følte episoden ble hengende på småting uten å gå videre. Og når det endelig gikk videre så fikk vi sett lite fra det som var viktig. Silje fikk èn beskjed i brevet sitt, og det var å sortere deltakerne etter hvem hun stolte på. Men det gjorde hun ikke, og satt seg selv sist i solidaritet. Nesten som hun fortjente å ryke ut da. Håper hun fikk seg en tankevekker. Det er et spill hun er med på, og ikke en søndagstur. Samtidig er jeg glad for at Silje ble værende. Og glad for at broa ble kuttet på Fritz. Fritz var en fantastisk ressurs med tanke på turen de skulle inn i. Han er sterk som en bjørn og er nok ganske uredd. Men akkurat derfor var han kanskje den største konkurrenten for alle. Samtidig synes jeg han var masete og kvass, der han hadde hevet seg over mange, og kunne fort vært en som laget irritasjon og dårlig stemning i gruppa. Litt av et magaplask for Fritz å ryke ut først. Dette var bare begynnelsen, så antar det blir enda mer spenstig etterhvert. 18 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 14. september 2024 #25 Del Skrevet 14. september 2024 Linazer skrev (6 timer siden): Enig i alt unntatt det at Fritz ble stemt hjem. Silje svarte ikke på oppgaven hun fikk. Hun trikset og mikset med rekkefølgen på deltakerne uten å gjøre det slik oppgaven ba henne om. Enig i at hun ikke gjorde oppgaven, kjempemerkelig hvordan hun løste den. Men i det hun hadde sendt halvparten av deltakerne over hadde hun ikke mer makt, da var det den halvparten som bestemte. Så de trengte ikke å følge noe som helst av det hun bestemte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 14. september 2024 #26 Del Skrevet 14. september 2024 Dragonfly84 skrev (12 timer siden): Syns det tok aaaltfor lang tid å komme til poenget. De viste lange klipp av vandring i skog, lange klipp av omtrent alle som gikk over broa, lange klipp av venting. De to episodene hadde fått plass i en halv episode. Og så innmari tydelig castet for konflikt og drama. Fikk litt vibber til første sesong av 71 grader nord, da alle var kjipe mot hverandre i stedet for å støtte hverandre. Føles som det er det de prøver å lage med den casten. Jeg ble ganske skuffa, var ikke så spennende som det hadde blitt hypet opp til. Håper det tar seg opp. Høydepunktet var da Fritz ble stemt ut, han er så lite lagspiller som det går an, selv da det ble poengtert at alle må komme seg gjennom for at premiepotten skulle bli høyest mulig. Hvorfor skal alt gå så fort? Her ble vi litt kjent med deltagerne, og det var heller ikke ‘feil’ å se litt natur😉 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 14. september 2024 #27 Del Skrevet 14. september 2024 Mollami skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal alt gå så fort? Her ble vi litt kjent med deltagerne, og det var heller ikke ‘feil’ å se litt natur😉 Det trenger ikke gå fort, men jeg synes ikke vi fikk noe fornuftig ut av å se samtlige slite seg over den brua heller. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gazza Skrevet 14. september 2024 #28 Del Skrevet 14. september 2024 «Broen vil kollapse og etterlate deltakeren og pengene her» Det er siste setning hun leser i brevet…..kommer nok tilbake han Fritz tror jeg ihvertfall. Hva skulle det ellers bety. Silje svarte jo ikke på oppgaven, så kommer nok en smell for det tror jeg! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 14. september 2024 #29 Del Skrevet 14. september 2024 (endret) gazza skrev (6 minutter siden): «Broen vil kollapse og etterlate deltakeren og pengene her» Det er siste setning hun leser i brevet…..kommer nok tilbake han Fritz tror jeg ihvertfall. Hva skulle det ellers bety. Silje svarte jo ikke på oppgaven, så kommer nok en smell for det tror jeg! Bra observert, fikk ikke med meg det. Fritz får nok muligheten til å vinne pengene sine hvis han kommer før dem eller hindrer de andre til å komme opp samlet eller noe sånt. Endret 14. september 2024 av PusheenPusheen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 14. september 2024 #30 Del Skrevet 14. september 2024 Jeg tror Fritz kommer tilbake. Vi fikk jo ikke sett noe av hans reaksjon eller at han ble fortalt at han var ute. Det lurer nok noe rundt neste hjørne. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 14. september 2024 #31 Del Skrevet 14. september 2024 Dette virker veldig lovende, skikkelig spennende første episode. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 14. september 2024 #32 Del Skrevet 14. september 2024 Sååå langtekkelig og masse sutring av voksne folk...og syte over høydeskrekk, langt å gå, for mye natur og at det er et spill..tror de at det er en søndagstur for venner??🙄 Silje brukte makten sin helt elendig og gjorde ikke oppgaven sin! Hun burde vært den som stod igjen! Fritz skulle aldri gått ut!! Ta vekk den som kunne pushet og hjulpet de til toppen?! Tydeligvis redd en som klarer å ta avgjørelser og er fysisk sterk, for han hadde vært en ressurs. Men, skjønner at ikke alle liker han, men man trenger ledertyper i en saueflokk.... Håper han og andre utstemte blir med videre på et vis! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miomino Skrevet 15. september 2024 #33 Del Skrevet 15. september 2024 Boetica skrev (13 timer siden): Jeg tror Fritz kommer tilbake. Vi fikk jo ikke sett noe av hans reaksjon eller at han ble fortalt at han var ute. Det lurer nok noe rundt neste hjørne. Jo visst fikk vi se at han ble fortalt at han var ute. I samtalen med Helene Olafsen på slutten. Han snakket om hva han tenkte dra broen røk. Han avsluttet med å si til henne at han ikke skulle delta i flere reality serier hvor hun er programleder, fordi han da ryker ut tidlig. Vet egentlig ikke helt hva jeg synes om dette programmet. Synes det ble noe langtekkelig med mye trasking i skog og klaging. Den sekvensen med broen dro veldig ut. Det samme med spenningen som liksom ble bygd opp med veksling av bilder mellom de to på broen like før tauet ble kuttet. For min del hadde det vært mer interessant å høre fortsettelsen på argumentasjonen for hvorfor de valgte å sende ut Fritz Aanes. Det var jo noen av dem som nevnte at de kunne trenge han for å komme til toppen. Hvem stemte for, og hvem i mot. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 15. september 2024 #34 Del Skrevet 15. september 2024 Miomino skrev (3 minutter siden): Jo visst fikk vi se at han ble fortalt at han var ute. I samtalen med Helene Olafsen på slutten. Han snakket om hva han tenkte dra broen røk. Han avsluttet med å si til henne at han ikke skulle delta i flere reality serier hvor hun er programleder, fordi han da ryker ut tidlig. Vet egentlig ikke helt hva jeg synes om dette programmet. Synes det ble noe langtekkelig med mye trasking i skog og klaging. Den sekvensen med broen dro veldig ut. Det samme med spenningen som liksom ble bygd opp med veksling av bilder mellom de to på broen like før tauet ble kuttet. For min del hadde det vært mer interessant å høre fortsettelsen på argumentasjonen for hvorfor de valgte å sende ut Fritz Aanes. Det var jo noen av dem som nevnte at de kunne trenge han for å komme til toppen. Hvem stemte for, og hvem i mot. Var dette etter/under rulleteksten? Da har jeg i så fall ikke fått det med meg. Og, sa han det? Det var da ikke Olafsen sin feil at han røk ut😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miomino Skrevet 15. september 2024 #35 Del Skrevet 15. september 2024 PusheenPusheen skrev (Akkurat nå): Var dette etter/under rulleteksten? Da har jeg i så fall ikke fått det med meg. Og, sa han det? Det var da ikke Olafsen sin feil at han røk ut😂 Det var før rulleteksten. Helt på slutten av programmet. Jeg tolket det ikke som at han mente det var Olafsen sin feil at han røk. Men det humoristiske i at han har røket tidlig i disse setningene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 15. september 2024 #36 Del Skrevet 15. september 2024 Miomino skrev (3 minutter siden): Det var før rulleteksten. Helt på slutten av programmet. Jeg tolket det ikke som at han mente det var Olafsen sin feil at han røk. Men det humoristiske i at han har røket tidlig i disse setningene. Åja, sånn. Jeg slo av ganske kjapt da jeg trodde det ikke var mer, for jeg kjedet meg litt etter det overdramatiske styret med broen og kutting av tau, så er vel min egen feil at jeg ikke fikk med meg at Fritz sa noe om at han røyk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 15. september 2024 #37 Del Skrevet 15. september 2024 Miomino skrev (9 minutter siden): Det var før rulleteksten. Helt på slutten av programmet. Jeg tolket det ikke som at han mente det var Olafsen sin feil at han røk. Men det humoristiske i at han har røket tidlig i disse setningene. Ikke på TV2 play, jeg måtte inn nå å sjekke om jeg hadde forlatt PCen før programmet var ferdig 😅 Fant på TV2 👍 https://www.tv2.no/klipp/underholdning/tror-alle-utenom-to-deltakere-er-sjanselose/ZfgGDlilvf-20252151 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miomino Skrevet 15. september 2024 #38 Del Skrevet 15. september 2024 refill skrev (1 minutt siden): Ikke på TV2 play, jeg måtte inn nå å sjekke om jeg hadde forlatt PCen før programmet var ferdig 😅 Fant på TV2 👍 https://www.tv2.no/klipp/underholdning/tror-alle-utenom-to-deltakere-er-sjanselose/ZfgGDlilvf-20252151 Jeg så det på TV2 play. Ser stort sett aldri noe direkte på tv. Orker ikke reklamen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 15. september 2024 #39 Del Skrevet 15. september 2024 (endret) Miomino skrev (4 timer siden): Jo visst fikk vi se at han ble fortalt at han var ute. I samtalen med Helene Olafsen på slutten. Han snakket om hva han tenkte dra broen røk. Han avsluttet med å si til henne at han ikke skulle delta i flere reality serier hvor hun er programleder, fordi han da ryker ut tidlig. Vet egentlig ikke helt hva jeg synes om dette programmet. Synes det ble noe langtekkelig med mye trasking i skog og klaging. Den sekvensen med broen dro veldig ut. Det samme med spenningen som liksom ble bygd opp med veksling av bilder mellom de to på broen like før tauet ble kuttet. For min del hadde det vært mer interessant å høre fortsettelsen på argumentasjonen for hvorfor de valgte å sende ut Fritz Aanes. Det var jo noen av dem som nevnte at de kunne trenge han for å komme til toppen. Hvem stemte for, og hvem i mot. Det var ikke samtale med ham i programmet, man måtte gå på tv2.no for å se den. Jeg mener å huske vi fikk se hvem som stemte for at Fritz skulle ryke. Endret 15. september 2024 av Boetica 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 15. september 2024 #40 Del Skrevet 15. september 2024 Linazer skrev (På 13.9.2024 den 20.04): Antagelig ikke. Og det er synd fordi jeg tror personen som ble stemt hjem ville blitt en god ressurs for gruppa. Og ikke minst god underholdning. Skulle likt å sett hvordan han ville hisset seg opp mer og mer på de lateste i gruppa 😅 Han kunne skapt bra med liv, så håper det blir en twist så han kommer tilbake, men tviler selv 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå