Gå til innhold

Gapestokk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mann, har en litt yngre kvinnelig kjæreste. For et par år siden begynte vi å eksperimentere med BDSM. Gapestokk ble bygget, perfekt til litt ris på rumpa og doggystyle. Perfekt til analsex også, men det får jeg ikke lov til, ennå. Med tanke på hvor mange håndjern osv som selges i dette landet, må vel BDSM "light" være ganske vanlig ?

Anonymkode: 51bc2...d01

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bdsm er en veldig vanlig sexform, spesielt mild bdsm. Var det det du ville ha svar på..?

Anonymkode: d0d19...18c

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bdsm er en veldig vanlig sexform, spesielt mild bdsm. Var det det du ville ha svar på..?

Anonymkode: d0d19...18c

Hvor vanlig er det å knulle dama låst fast i gapestokk ?

Skrevet

Hadde jeg hatt et hus stort nok til å ha et rom dedikert til den type lek så kunne jeg fint ha hatt en gapestokk der. Tenner på å være fastlåst.

Men tror ikke det gjør seg med en gapestokk i stua..

Anonymkode: 148d4...b91

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde jeg hatt et hus stort nok til å ha et rom dedikert til den type lek så kunne jeg fint ha hatt en gapestokk der. Tenner på å være fastlåst.

Men tror ikke det gjør seg med en gapestokk i stua..

Anonymkode: 148d4...b91

Jeg lagde min slik at den klappes sammen og passer under senga. 

Skrevet

Jeg sier at vi ikke praktiserer noe bdsm, men har vært i diskusjoner med bdsm- folk som påpeker at elementer jeg nevner som del av vår seksuelle lek hører innunder dette. Mulig det, men tenker at man kan ha diverse seksuelle aktiviteter uten å måtte sette slik merkelapp på det. Tror det er ganske vanlig for mange å utforske diverse uten å måtte kalle det for noe som helst. 

Gapestokk hadde imidlertid ikke vært noe særlig for meg. Jeg kan gjerne bli dominert og holdt fast, men alt av remedier for dette er litt bortkastet på meg, for det føles som fusk for min del. Om mannen skal holde meg fast er det muskelkraft som gir meg følelsen av at det er sexy. Jeg har heller ikke noe utfordringer med å dominere ham uten å feste ham i noe, selv om han egentlig er mye sterkere enn meg. For min del er dominans mentalt basert styrke og bestemthet, og fysiske dominerende handlinger. En svekling fysisk og mentalt kan binde/feste noen og ta seg til rette, men man må være sterk mentalt og fysisk for å gjøre det uten slike remedier, og det er hva jeg tenner på. 

Anonymkode: 49d25...449

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...