Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere med litt større pupper, hvor har dere kjøpt amme-BH-er?

må nesten ha litt støtte i denne BH-en. Men ønsker liksom ikke å bruke flere 1000 på en bh. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elomi Molly! Helt fantastisk, og har også fortsatt å bruke den selv etter at jeg sluttet å amme :)

For meg fungerte det aldri med bher uten spiler, uansett hvor mange forskjellige jeg prøvde. Fikk bare betennelser på sidene fordi brystene fikk trykk fra sidene. Mye bedre med spilebh hvor puppene kunne hvile nedi cupen :)

Anonymkode: 1080d...97e

• Liker 1
Skrevet

Har hørt mye bra om Careless fra venninner med store størrelser. Har ikke prøvd dem.

Jeg er selv fornøyd med Medela og Lindex. Begge uten spesielt med støtte så sikkert ikke relevant. Var en 70B/C pre-gravid og er en 80D nå som ammende.

• Liker 1
Skrevet

Elsker boob sine

Anonymkode: c37b9...0e5

• Liker 1
Skrevet

Noen som har erfaring med amme-BH-er fra Change? Jeg har fortsatt min vanlige strl (uke 8), men de blir kanskje større. Jeg har 75i nå.

Skrevet
Octopus skrev (4 timer siden):

Noen som har erfaring med amme-BH-er fra Change? Jeg har fortsatt min vanlige strl (uke 8), men de blir kanskje større. Jeg har 75i nå.

Change har veldig mange forskjellige merker. Hvilke? Jeg prøvde feks Freya sine, men syntes ikke de var så gode.

Skrevet

Halvstore pupper her, men smal (typ 70E ish) kjøper ammebh på Lindex. De har en type som er for stor/full cup. Tror størrelsen heter S/FC ellernoe 🥰

Anonymkode: fe5b0...617

• Liker 1
Skrevet

Underverker kjøpte jeg ammebh’enr mine på, men det aller beste var faktisk ammetopper fra H&M og KappAhl. 

• Liker 1
Skrevet

Careless var helt forferdelig på mine altfor svære pupper. (Var 75J før jeg ble gravid, nå er de sikkert 85Å…) 

Men de spileløse fra KappAhl passer faktisk, men de er ganske slaskete 😅

Anonymkode: 420fa...bb8

• Liker 1
Skrevet

Jeg har Change (florence) og Bravado Full Cup. Liker begge, men bravado sin er egentlig for stor rundt brystkassen for meg, så ikke så god støtte. Kjøpte M-FC, og vil nevne at den utvider seg litt i cupen ved bruk. Er 70I for tiden, så ikke så lett med bh-er. Careless sine var både for liten i cup-en og for stor rundt brystkassen for meg, så helt håpløse. De har noen fysiske butikker hvor man kan prøve, så slipper man bestille på nett noe som kanskje er helt feil. 

Anonymkode: a5244...6f1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Change har veldig mange forskjellige merker. Hvilke? Jeg prøvde feks Freya sine, men syntes ikke de var så gode.

Jeg har ingen erfaring. Om noen kan anbefale en bh-variant fra Change som er bra som amme-bh blir jeg glad :) en som er egnet til store bryster. Grunnen til at jeg spør spesifikt om Change er fordi jeg vet de går høyt i cup-størrelse og har god erfaring med vanlige BH-er :) 

På hvilken måte var ikke Freya gode?

Skrevet
Octopus skrev (8 minutter siden):

Jeg har ingen erfaring. Om noen kan anbefale en bh-variant fra Change som er bra som amme-bh blir jeg glad :) en som er egnet til store bryster. Grunnen til at jeg spør spesifikt om Change er fordi jeg vet de går høyt i cup-størrelse og har god erfaring med vanlige BH-er :) 

På hvilken måte var ikke Freya gode?

Jeg synes de gnagde/strammet. Hadde også store bryst før svangerskapet med heng (70-75 G), og har absolutt best erfaring med Elomi sine. Kjøpte i flere Cupstørrelser, noe som var helt nødvendig siden jeg kunne gå fra K til O-cup omtrent i løpet av dagen. Det er jo vanskelig å kjøpe på forhånd, men min erfaring er at jeg fikk bruk for alle størrelser (muligens med unntak av de jeg kjøpte i min vanlige størrelse, de ble for små til ammebrystene).

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg synes de gnagde/strammet. Hadde også store bryst før svangerskapet med heng (70-75 G), og har absolutt best erfaring med Elomi sine. Kjøpte i flere Cupstørrelser, noe som var helt nødvendig siden jeg kunne gå fra K til O-cup omtrent i løpet av dagen. Det er jo vanskelig å kjøpe på forhånd, men min erfaring er at jeg fikk bruk for alle størrelser (muligens med unntak av de jeg kjøpte i min vanlige størrelse, de ble for små til ammebrystene).

Takk for erfaring! Skal sjekke ut Elomi :)

Skrevet

Jeg liker carriwell sine. Hadde 70E før graviditet, og har vel 75E/F nå

Anonymkode: 71721...cf1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...