Gå til innhold

Underlig covid symptom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har nå vært syk i mange dager med corona. Mistet hørsel på ene øret, forhåpentligvis midlertidig. Jeg trodde igår at jeg var på bedringens vei men den gang ei. I ettermiddag kjenner jeg på verking/kribling i hele kroppen, nummenhet og feber stiger. Hvor lenge kan dette greiene her holde på? 

Ja jeg har tatt vaksiner om noen skulle lure. 

Anonymkode: a0a85...3a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje dra til legen og ta crp. Kanskje du trenger antibiotika 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hei. Har nå vært syk i mange dager med corona. Mistet hørsel på ene øret, forhåpentligvis midlertidig. Jeg trodde igår at jeg var på bedringens vei men den gang ei. I ettermiddag kjenner jeg på verking/kribling i hele kroppen, nummenhet og feber stiger. Hvor lenge kan dette greiene her holde på? 

Jeg ville kontaktet lege og presisert at du var vaksinert. Flere og flere leger utelukker ikke lenger vaksinen som mulig faktor eller medvirkende faktor til alvorligere covidsykdom og mulige bivirkninger (som lettere kan føre til til mer alvorlig sykdom og long-covid). 
Mener ikke at vaksinen er årsaken til at du ble syk, men vaksinestatus bør være en faktor som ikke utelukkes også hos vaksinerte.

• Nyttig 1
Skrevet

Korona er et virus som oppfører seg annerledes i kroppen da det er konstruert i et lab. Du kan kontakte legen. Medisiner mot korona finnes de skal vel egentlig tas tidlig.

Vaksinene er dessverre ikke effektive. Dette har det kommet ut en del informasjon om i det siste.

De 2 gangene jeg har hatt korona har jeg vært syk i flere uker. Og har vært mere slapp og sliten enn normalt i flere måneder etterpå. Korona er skikkelig dritt, legen sa til meg at det var helt vanlig å være syk såpass lenge av dette viruset og at kroppen trengte lang tid på og komme seg.

Anonymkode: a1cba...345

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det kan holde på en stund, første gangen jeg fikk det var jeg dårlig i flere uker, siste gangen hadde jeg feber en dag og var bra etter 2 dager. Det er ikke uvianlig at formen svinger fra dag til dag.

Anonymkode: 6692a...85d

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

dette kan være en bakteriell ørebetennelse som har gått til indre øre. kontakt legevakt øyeblikkelig. 

Hørselstap er ikke normalt hos voksne og skal taes på alvor. 

https://tidsskriftet.no/2024/03/fra-fagmiljoene/raskere-diagnostikk-og-behandling-ved-akutt-horselstap

Endret av Kaisada
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...