Gå til innhold

Er du fornøyd med å bo i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller drømmer du om å flytte utenlands?

Anonymkode: 7e592...37b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bodd i utlandet, og syns det var godt å komme hjem til Norge.

Anonymkode: d389d...890

• Liker 1
Skrevet

Er mye jeg er fornøyd med i Norge, men jeg drømmer om å flytte til utlandet. Opplever alltid en vinterdepresjon og føler at alt blir tungt. 

Anonymkode: 33d77...c34

• Nyttig 2
Skrevet

Ja, jobber i utlandet men foretrekker å omgås folk med lik bakgrunn som meg. 

Anonymkode: 67459...bd5

Skrevet

Veldig fornøyd, jeg er svært takknemlig for at jegt er født i Norge.

Anonymkode: 1751a...55f

• Liker 2
Skrevet

Hadde en kjempefin barndom. Ikke noe å klage på ungdomstiden. Trygt og godt. 

Helt fram til 2010ish har jeg synes Norgr har vært det mest fanastiske landet i verden. Etter dette har så og si ALT gått  nedover.  Nå ser du meg stort sett kun smile når jeg sitter på flyet ut av Norge. Det er så vanvittig mye dritt i så og si ALT nå. 

Hvor skal man begynne liksom. Er ikke engang vits i å ramse opp alt. Alt går til helvete med Norge og Nordmenn. Jeg sm privatperson har det helt greit. Har alt jeg behøver - en så lenge. Regner om 10 år så er det for dyrt å eie huset mitt,og bil kan man vel bare glemme. Motorsykkel er nok forbudt for lengst. ALT skal ødelegges til det verre her i landet. 

Kan jeg bare vinne i lotto,så slutter jeg i jobben å flytter utenlands. Behøver ikke leve i luksus,bre jeg er lykkelig. Norge gjør alt for at jeg ikke skal være det. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Elsker å bo i Norge, men er også så glad i sol og varme at en kombinasjon er hva jeg drømmer om. 

Må dessuten vedkjenne at dersom sommer i Norge skal bli stadig våtere blir det ikke like fantastisk å bo i Norge. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med å bo i Norge, selv om det kanskje ikke alltid høres sånn ut.

• Liker 1
Skrevet

Drømmer om å være i utlandet om vinteren, og i Norge på sommeren.

Anonymkode: 9883c...250

• Liker 3
Skrevet

Jeg har aldri bodd noe annet sted, så jeg har ingenting å sammenligne med. 

Men foreløpig er jeg meget fornøyd ja, og nøyer meg med ferier utenlands. 

Skrevet

Elsker både været og tryggheten med å bo i Norge og har ingen ønsker om å flytte. 

Anonymkode: 6b355...55a

• Liker 1
Skrevet

Norge er bra. Det jeg liker mindt er at det politiske drar seg mer og mer mot kommunisme. Er redd det ødelegger landet vårt. Vi lever mer og mer statlig organisert, og mister evnen til å være kreativ og tenke selv. Kulden kunne jeg også vært uten, ønsker bare og trygge veier hele året. Bilkjøring som vi er helt avhengig av er et mareritt hver vinter. 

Anonymkode: 74457...425

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 13.17):

Eller drømmer du om å flytte utenlands?

Anonymkode: 7e592...37b

Veldig fornøyd med å bo i Norge. Men blir nok å flytte til USA igjen om tid og stunder.

Anonymkode: ce158...a13

Skrevet

Mange fine steder i verden man kunne bodd, men jeg elsker å bo i Norge. Trygt, både i form av lite alvorlig kriminalitet og andre farer og i form av en følelse av at samfunnet og velferdsstaten vil hjelpe meg hvis jeg en gang skulle trenge det. Et fint sted å oppdra barn, en tillit folk imellom som går utenpå det de fleste land har og ikke minst en helt strålende balanse mellom jobb og fritid. 

Så skulle jeg gjerne hatt mer sol og varme og færre såpeglatte fortau om vinteren, og det hadde vært fint med en litt mer sentral plassering på verdenskartet (eller europakartet) rent reisemessig. Men det er bagateller i forhold til alt som er bra her.

Anonymkode: 8430e...6df

• Liker 2
Gjest winterchild
Skrevet

Jag är uppvuxen i både Sverige och Kanada, det var bra länder på den tiden, men idag är det bara kaos i bägge. Norge är så tryggt! 

Skrevet
Fant80 skrev (På 8.9.2024 den 13.44):

Hadde en kjempefin barndom. Ikke noe å klage på ungdomstiden. Trygt og godt. 

Helt fram til 2010ish har jeg synes Norgr har vært det mest fanastiske landet i verden. Etter dette har så og si ALT gått  nedover.  Nå ser du meg stort sett kun smile når jeg sitter på flyet ut av Norge. Det er så vanvittig mye dritt i så og si ALT nå. 

Hvor skal man begynne liksom. Er ikke engang vits i å ramse opp alt. Alt går til helvete med Norge og Nordmenn. Jeg sm privatperson har det helt greit. Har alt jeg behøver - en så lenge. Regner om 10 år så er det for dyrt å eie huset mitt,og bil kan man vel bare glemme. Motorsykkel er nok forbudt for lengst. ALT skal ødelegges til det verre her i landet. 

Kan jeg bare vinne i lotto,så slutter jeg i jobben å flytter utenlands. Behøver ikke leve i luksus,bre jeg er lykkelig. Norge gjør alt for at jeg ikke skal være det. 

Stakkars deg. På tide å komme seg en tur ut fra velferdsstaten og oljepengene og se hvordan folk flest på denne kloden faktisk har det. 

Anonymkode: 48098...de9

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei, det er altfor kaldt. Skulle gjerne bodd i Danmark eller UK, mer passe klima for meg :) 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Veldig fornøyd med å bo i Norge. Men blir nok å flytte til USA igjen om tid og stundeAnonymkode: ce158...a13

Glad for å bo i Norge. Å bo i USA synes jeg virker helt forferdelig, så blir nysgjerrig på hvorfor man vil flytte tilbake dit? 

Anonymkode: a6f63...e4f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Utrolig fornøyd og takknemlig for å bo i Norge 🙂

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg er så utrolig glad og takknemlig for at jeg får bo i Norge.

Mine foreldre var flyktninger fra Asia og jeg og mine to søsken er født her. Jeg har et godt og trygt liv med et hjem, norsk mann og barn og føler meg veldig priviligert for at jeg og de neste generasjonene etter meg får leve livene våres her. Tusen takk, Norge :)

Anonymkode: abfd4...8a6

• Liker 1
  • Hjerte 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...