Gå til innhold

Gardiner mot innsyn som *ikke* er lystette... Forslag, plis!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kort oppsummert: Bor i kjeller med mye gangtrafikk utenfor og trenger derfor gardiner som minsker innsyn. Kan ikke ha lystette gardiner for da dauer plantene mine og jeg liker å få inn litt dagslys.

Befinner meg jævla langt unna nærmeste interiørbutikk, så blir nødt å handle gardiner på nett. Da er det jo nokså vanskelig å vurdere hvor mye innsyn det blir.... Så her jeg desperat etter gode forslag. Gjerne fra andre som også bor i kjeller og liker å se Game of Thrones på dagtid uten å traumatisere forbigående. 😇 Hvilke gardiner har du?

Anonymkode: 9d74a...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lameller som er lyse i fargen slipper inn alt av lys og ikke noe innsyn. 

Anonymkode: df62a...d49

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateridioter skrev (9 timer siden):

Hva med vindusfilm i stedet for gardiner?

Vi har vindusfilm bestilt på mål på badet. Veldig fornøyd med det! Men man ser siluetter gjennom altså.

Anonymkode: be61b...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

William rullegardin fra kid. Den reduserer innsyn og reduserer lyset noe inn, men tar ikke utsikten ut og er langt fra lystette (tar bort det sterkeste på en måte). Vi bruker dem for å hindre litt innsyn og sterkt sollys på TVen, men ville ikke miste noe av utsikten vår. 

Anonymkode: 3e286...a42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hateridioter skrev (11 timer siden):

Hva med vindusfilm i stedet for gardiner?

Har det på soverom, men synes det er litt kjekt å kunne se ut på kveldstid når det er få som går forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor store er vinduene og hvor høyt opp på veggen sitter de?

Anonymkode: f7ed6...921

Passer med 160 gardiner, det har jeg nå. Jeg har gardiner som passer til mitt behov allerede, men de er begynt å bli veldig slitte og fargen har falmet mye. Produseres ikke lenger heller. Vinduene er så lavt nede at når jeg sitter i sofaen så stikker hodet mitt over karmen og alle kan se meg og besøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...