Hateridioter Skrevet 8. september 2024 #21 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Den er kun sendt til meg fra en adresse jeg aldri har hørt om tidligere og linker direkte til en you tube video? den må være sendt fra en eller annen. Takk for at du svarer forresten Anonymkode: 0640c...173 Du vet ikke om den er sendt kun til deg. Du åpner vel ikke lenker i e-poster fra adresser du aldri har hørt om tidligere? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #22 Del Skrevet 8. september 2024 Hateridioter skrev (3 minutter siden): Du vet ikke om den er sendt kun til deg. Du åpner vel ikke lenker i e-poster fra adresser du aldri har hørt om tidligere? Denne var så påfallende med insert video, tydelig innhold og kun til meg, de t.o.m skrevet inn navnet mitt. Anonymkode: 0640c...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 8. september 2024 #23 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Denne var så påfallende med insert video, tydelig innhold og kun til meg, de t.o.m skrevet inn navnet mitt. Anonymkode: 0640c...173 Jeg har fått haugevis med spam-mail med mitt navn, så det betyr ikke at de bare har sendt til deg. Men du har tydeligvis bestemt deg for at bare du har fått denne e-posten. Hvorfor svarer du ikke på den og spør hvorfor vedkommende har sendt den til deg? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #24 Del Skrevet 8. september 2024 Hateridioter skrev (6 minutter siden): Jeg har fått haugevis med spam-mail med mitt navn, så det betyr ikke at de bare har sendt til deg. Men du har tydeligvis bestemt deg for at bare du har fått denne e-posten. Hvorfor svarer du ikke på den og spør hvorfor vedkommende har sendt den til deg? 😃Godt forslag, skal gjøre det nå to be continued.. Anonymkode: 0640c...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 8. september 2024 #25 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Kan statistisk sentralbyrå sende ut informasjon om diverse fakta? er mailadressen din åpen for alle slik at de fleste kan sende en mail? trodde min mailadresse var skjult men noen har sendt meg en mail om overgangsalderen, så synes det er merkelig,😆 Anonymkode: 0640c...173 Dette er baksiden av «coockies»-medaljen, en stor industri som selger dine nettsøk og nettbesøk til relevante leverandører etter at du har akseptert dette. Problemet er at de er svært lett å akseptere og tilnærmet umulig å avslå/tilpasse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #26 Del Skrevet 8. september 2024 Surpomp skrev (8 minutter siden): Dette er baksiden av «coockies»-medaljen, en stor industri som selger dine nettsøk og nettbesøk til relevante leverandører etter at du har akseptert dette. Problemet er at de er svært lett å akseptere og tilnærmet umulig å avslå/tilpasse. hm, interessant takk for svar alle🌸 Anonymkode: 0640c...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #27 Del Skrevet 11. september 2024 Surpomp skrev (På 8.9.2024 den 20.02): Dette er baksiden av «coockies»-medaljen, en stor industri som selger dine nettsøk og nettbesøk til relevante leverandører etter at du har akseptert dette. Problemet er at de er svært lett å akseptere og tilnærmet umulig å avslå/tilpasse. Njaa. Akkurat i dette tilfellet er nok ikke dette cookies relatert. Anonymkode: 79aba...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå