Gå til innhold

Hvem finner mailadresser og sender?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Den er kun sendt til meg fra en adresse jeg aldri har hørt om tidligere og linker direkte til

en you tube video? den må være sendt fra en eller annen.

Takk for at du svarer forresten:vinke:

Anonymkode: 0640c...173

Du vet ikke om den er sendt kun til deg.

Du åpner vel ikke lenker i e-poster fra adresser du aldri har hørt om tidligere? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hateridioter skrev (3 minutter siden):

Du vet ikke om den er sendt kun til deg.

Du åpner vel ikke lenker i e-poster fra adresser du aldri har hørt om tidligere? 

Denne var så påfallende med insert video, tydelig innhold og kun til meg, de t.o.m skrevet inn navnet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Denne var så påfallende med insert video, tydelig innhold og kun til meg, de t.o.m skrevet inn navnet mitt.

Jeg har fått haugevis med spam-mail med mitt navn, så det betyr ikke at de bare har sendt til deg.

Men du har tydeligvis bestemt deg for at bare du har fått denne e-posten. Hvorfor svarer du ikke på den og spør hvorfor vedkommende har sendt den til deg?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hateridioter skrev (6 minutter siden):

Jeg har fått haugevis med spam-mail med mitt navn, så det betyr ikke at de bare har sendt til deg.

Men du har tydeligvis bestemt deg for at bare du har fått denne e-posten. Hvorfor svarer du ikke på den og spør hvorfor vedkommende har sendt den til deg?

😃Godt forslag, skal gjøre det nå:vinke:

to be continued..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan statistisk sentralbyrå sende ut informasjon om diverse fakta? er mailadressen din åpen for alle slik at de fleste kan sende en mail?

trodde min mailadresse var skjult men noen har sendt meg en mail om overgangsalderen, så synes det er merkelig,😆

Dette er baksiden av «coockies»-medaljen, en stor industri som selger dine nettsøk og nettbesøk til relevante leverandører etter at du har akseptert dette.
Problemet er at de er svært lett å akseptere og tilnærmet umulig å avslå/tilpasse.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surpomp skrev (8 minutter siden):

Dette er baksiden av «coockies»-medaljen, en stor industri som selger dine nettsøk og nettbesøk til relevante leverandører etter at du har akseptert dette.
Problemet er at de er svært lett å akseptere og tilnærmet umulig å avslå/tilpasse.

hm, interessant

takk for svar alle🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Surpomp skrev (På 8.9.2024 den 20.02):

Njaa. Akkurat i dette tilfellet er nok ikke dette cookies relatert.

Anonymkode: 79aba...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...