Gå til innhold

Invitasjoner og nettside, hvilken info bør med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sitter og jobber med en nettside for bryllupet. Tanken er å sende ut fysisk invitasjon med det helt essensielle av info, men at all info finnes utdypende på nettsiden. Vi har i hovedsak tilreisende gjester, så informasjon om hvor det er lurt og bo og sånt er selvsagt. Også hvordan komme seg til og fra lokalene. Har også med kleskode og informasjon om ønskeliste. Men lurer på hva mer folk vil ha informasjon om.

Så, hva fikk dere spørsmål om fra gjestene? Noe spesielt dere ikke tenkte på på forhånd, men som mange lurte på?

Anonymkode: da444...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk er nok ikke såååå interessert i informasjon om et bryllup. Veianvisning og gaveliste er det eneste jeg hadde trengt 

Dere kan ha menyen der.

Anonymkode: a314c...ee4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Folk er nok ikke såååå interessert i informasjon om et bryllup. Veianvisning og gaveliste er det eneste jeg hadde trengt 

Dere kan ha menyen der.

Anonymkode: a314c...ee4

Hehe, nei, regner ikke med at folk er interessert i å lese masse om oss og bryllupet akkurat, dette er kun ment som praktisk info. Så folk har et sted alt er samlet, som de kan referere tilbake til og vi ikke må svare masse telefoner om de samme tingene. Vi skal f.eks ha båttur ut til lokalet, så info om det er med. Og så er det en svarfunksjon på nettsiden for å gi beskjed om man kommer eller ikke.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke legg ut gaveliste med mindre det er mulighet for å krysse av for hva som er kjøpt.

Anonymkode: e6777...5f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke legg ut gaveliste med mindre det er mulighet for å krysse av for hva som er kjøpt.

Anonymkode: e6777...5f1

Godt tips! Vi har valgt en man kan krysse av på. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har dekket det meste, jeg skulle også si man må kunne krysse av på ønskelisten 😊 Meny da tenker jeg det er greit å si dere må få beskjed tidlig dersom dere må ta hensyn til allergier e.l. Å, dette hørtes flott ut - båttur og greier 🥰 Gratulerer 😊

Anonymkode: 207ac...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...