AnonymBruker Skrevet 8. september #1 Del Skrevet 8. september Synes det er utrolig hvor lite noen foreldre orker nå om dagen. 17.mai arrangement er såååå stress og til slutt truet 17.mai komiteen med å avlyse. Da kom noen krypende frem og trodde de reddet verden ved å selge noen pølser. På et foreldremøte kom det mange ideer om hva vi kunne gjøre for å bedre klassemiljøet. Det var ikke måte på hvor mye som ble viktig. Helt til noen måtte gjøre det… Da ble det stille. Alle mulige slitenheter, angster og allergier kom opp. Jeg har minst like mye å gjøre som andre, men gevinsten ved å kjenne så mange foreldre er verdt det meste. Anonymkode: 8c0fb...445 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. september Populært innlegg #2 Del Skrevet 8. september Fordi det forventes mye mer av en enn tidligere på jobb, som gjør at når man har fri vil man faktisk ha FRI. Anonymkode: 77d02...7cf 48 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. september Populært innlegg #3 Del Skrevet 8. september Folk har blitt flinkere til å sette grenser, prioritere egen helse og ta vare på seg selv. Anonymkode: 98e88...be4 65 3 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #4 Del Skrevet 8. september Håper 17 mai på skolene blir slutt jeg da. Gjør meg ikke noe å bidra på en slik dag, men å feire på en skole er utrolig trist feiring. Hater det virkelig og det ødelegger fullstendig dagen vår. Vi har kun vært der når det har vært vår tur til å ha dugnad. Anonymkode: f71e2...078 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #5 Del Skrevet 8. september For meg handler det om at jeg gidder ikke. Anonymkode: 85d7e...363 14 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #6 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For meg handler det om at jeg gidder ikke. Anonymkode: 85d7e...363 Har du ikke unger som går på aktiviteter eller er i et klassemiljø? Anonymkode: 8c0fb...445 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #7 Del Skrevet 8. september Ikke så rart at folk flytter til områder der foreldrene faktisk både tar initiativ og er aktive. Anonymkode: 8c0fb...445 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #8 Del Skrevet 8. september Etter et par generasjoner hvor barn har blitt oppdratt til å tenke på seg selv først, har vi nå foreldre som synes alt som ikke handler om dem selv er et ork og en "jobb", inklusive det å finne glede i å ta del i sine egne barns liv, og enda mindre gjøre noe for andre uten at de får noe igjen for det. Det er bedre å sitte på røva og være opptatt av seg selv og klage over at andre ikke varter dem opp enn å være med på å skape glede og et bedre liv for oss alle. Anonymkode: bb81c...0d3 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #9 Del Skrevet 8. september Mange har bedre ting å gjøre, foretrekker å feire 17. mai på andre steder enn skolen osv. Dette med godt forhold til andre foreldre tror jeg har minimalt å si for barna. Kan ikke huske at mine foreldre kjente andre foreldre, og det ville ikke hatt noe å si for oss barna om de gjorde det. Anonymkode: 3ee56...fa0 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #10 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Synes det er utrolig hvor lite noen foreldre orker nå om dagen. 17.mai arrangement er såååå stress og til slutt truet 17.mai komiteen med å avlyse. Da kom noen krypende frem og trodde de reddet verden ved å selge noen pølser. På et foreldremøte kom det mange ideer om hva vi kunne gjøre for å bedre klassemiljøet. Det var ikke måte på hvor mye som ble viktig. Helt til noen måtte gjøre det… Da ble det stille. Alle mulige slitenheter, angster og allergier kom opp. Jeg har minst like mye å gjøre som andre, men gevinsten ved å kjenne så mange foreldre er verdt det meste. Anonymkode: 8c0fb...445 Fordi folk innbiller seg at deres tid er så mye viktigere enn andres,de ser heller ikke nytten i å støtte opp om barna sine Anonymkode: 9756c...f83 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #11 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange har bedre ting å gjøre, foretrekker å feire 17. mai på andre steder enn skolen osv. Dette med godt forhold til andre foreldre tror jeg har minimalt å si for barna. Kan ikke huske at mine foreldre kjente andre foreldre, og det ville ikke hatt noe å si for oss barna om de gjorde det. Anonymkode: 3ee56...fa0 Nei det har ikke minimalt å I faktisk Anonymkode: 9756c...f83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #12 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Har du ikke unger som går på aktiviteter eller er i et klassemiljø? Anonymkode: 8c0fb...445 Nei, ikke nå lengre. Anonymkode: 85d7e...363 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #13 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei, ikke nå lengre. Anonymkode: 85d7e...363 😂😂 da synes jeg det var riktig vurdert av deg å la være. Litt snodig når folk uten barn stiller opp på klassemøter og vil være i FAU… Anonymkode: 48cc3...d7b 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #14 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Fordi det forventes mye mer av en enn tidligere på jobb, som gjør at når man har fri vil man faktisk ha FRI. Anonymkode: 77d02...7cf Antar du mener mottsatt. Men du er vel født på 90tallet, akkurat kommet i jobb og har null peiling på arbeiderhistorie og lignende. Anonymkode: 4579a...1f0 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #15 Del Skrevet 8. september Nå kan det være mange grunner og vi skal ikke dømme! Glemmer ikke den faren som sa han ikke kunne stille 17 mai da de hadde en baby som var inn og ut av sykehus. Han fikk da spørsmål om å stille den 16... Sist uke hadde jeg 3 foreldremøter på 3 skoler, første kunne jeg ikke pga jobb. De to andre kræsjet, så jeg måtte velge ett. Mange hadde nok ikke gått da min kjære fetter døde samme dagen. Ikke døm andre!! Anonymkode: bf945...667 12 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #16 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 😂😂 da synes jeg det var riktig vurdert av deg å la være. Litt snodig når folk uten barn stiller opp på klassemøter og vil være i FAU… Anonymkode: 48cc3...d7b Stilte ikke opp når jeg hadde mindre barn heller. Som sagt gidder jeg ikke. Anonymkode: 85d7e...363 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #17 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (43 minutter siden): For meg handler det om at jeg gidder ikke. Anonymkode: 85d7e...363 Høres ut som fortrengt sosial angst. Anonymkode: 44b43...ddd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #18 Del Skrevet 8. september Man vet ikke hvordan ting er for andre før man har vært i deres situasjon. Selv har jeg måtte si nei til flere dugnader og 17. mai osv, fordi det ikke lar seg gjøre. Stiller opp når der lar seg gjøre, men er alene med to barn hvorav et med spesielle behov/sykdom, så det begrenser seg. Er med i FAU og idrett til det andre barnet, men utover det må jeg si nei da jeg har begrenset med barnevakt for barnet som krever ekstra Anonymkode: 54b4f...8c9 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #19 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Stilte ikke opp når jeg hadde mindre barn heller. Som sagt gidder jeg ikke. Anonymkode: 85d7e...363 Jeg tror det var lurest du holdt deg hjemme da også, høres ikke ut som du hadde så mye å bidra med 😊 Anonymkode: 48cc3...d7b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #20 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres ut som fortrengt sosial angst. Anonymkode: 44b43...ddd Ser nå du ikke har barn. Sorry. Anonymkode: 44b43...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå