AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #1 Skrevet 8. september 2024 Har 5 års utd. med hovedvekt på realfag. Flink på det digitale. Elsker i bunn og grunn lærerhverdagen, men er nå så tappet at jeg er redd det etter hvert kan bli en sykmelding. (Har fått mer og mer krevende grupper siste årene, og nå er jeg i en som alle har "flyktet fra". Kan godt gå litt ned i lønn. Satser på det er midlertidig, for å bygge meg opp igjen til å komme tilbake full av energi. Anonymkode: 42d55...1c8
Gjest issoras Skrevet 8. september 2024 #2 Skrevet 8. september 2024 Rådgiver i kommune (i fagstab), rådgiver hos statsforvalteren.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #3 Skrevet 8. september 2024 Etter å ha lest gang på gang akkurat det samme spørsmålet her på kg. Så har jeg et spørsmål. Dere såkalte høyere utdannede: Ser dere bare begrensninger ved utdannelsen deres? Hvorfor tok dere den da? Det som skremmer meg er at dere er så absolutt kunnskapsløse om hva dere kan gjøre og bidra med. Og det som er enda mer skremmende er at dere spør kg om hjelp. Anonymkode: 5b62d...b60 2
Hengebuksvinet Skrevet 8. september 2024 #4 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Etter å ha lest gang på gang akkurat det samme spørsmålet her på kg. Så har jeg et spørsmål. Dere såkalte høyere utdannede: Ser dere bare begrensninger ved utdannelsen deres? Hvorfor tok dere den da? Det som skremmer meg er at dere er så absolutt kunnskapsløse om hva dere kan gjøre og bidra med. Og det som er enda mer skremmende er at dere spør kg om hjelp. Anonymkode: 5b62d...b60 Er ikke kg her for å dele tips? Kanskje har noen gode erfaringer å dele? Eller er hele formålet med kg at man skal kunne spy ut nedlatende og bitre tanker og ideer over en lav sko? 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #5 Skrevet 8. september 2024 Hengebuksvinet skrev (7 minutter siden): Er ikke kg her for å dele tips? Kanskje har noen gode erfaringer å dele? Eller er hele formålet med kg at man skal kunne spy ut nedlatende og bitre tanker og ideer over en lav sko? Så tipset ditt er at høyere utdannede bare ser begrensninger? Og at når noen kommenterer det, så må selvsagt disse begrensningene forsvares? Gud forby kreativitet og egen tenking? Bra tips. Tar det til hjertet. Anonymkode: 5b62d...b60
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #6 Skrevet 8. september 2024 Hva med et firma som driver med digital opplæring/e-læring? Eller en større bedrift som driver med opplæring av sine ansatte? Mye en pedagog kan bidra med her! Anonymkode: 3708e...8e0
Majer Skrevet 8. september 2024 #7 Skrevet 8. september 2024 En del private firmaer som tilbyr norskkurs til innvandrere. Ellers må du kanskje bygge på med litt IT eller økad
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #8 Skrevet 8. september 2024 Majer skrev (4 minutter siden): En del private firmaer som tilbyr norskkurs til innvandrere. Ellers må du kanskje bygge på med litt IT eller økad Takk for tips ☀️ Anonymkode: 42d55...1c8 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #9 Skrevet 8. september 2024 Majer skrev (4 minutter siden): En del private firmaer som tilbyr norskkurs til innvandrere. Ellers må du kanskje bygge på med litt IT eller økad Takk for tips! ☀️ Anonymkode: 42d55...1c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå