Thomasine Skrevet 8. september 2024 #1 Skrevet 8. september 2024 Jeg skal lage en sjokoladekake til en jubilant. Er ikke så verst flink til å lage kaker som ikke er tørre og smaker godt, men selve pyntingen er jeg ikke spenstig på…😅 Jeg vil prøve meg på smørroser. Hvilke poser og tipper er best å bruke? Holder det å kjøpe et sett på Nille? Blir ikke å kjøpe de dyreste før jeg evt vet jeg kommer til å gjøre dette oftere. 😊 Har sett meg gjennom noen YouTube-videoer…må nok øve, ja… Om noen har en oppskrift på krem også blir jeg glad. 👌 Trenger også tips til å pynte kaker generelt. Jeg drar en gaffel gjennom sjokoladekaken og er ferdig…blir lite variasjon…🫣
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #2 Skrevet 8. september 2024 Jeg bruker bare engangsposer med metalltupper fra dagligvarebutikk. Teknikker - søker på youtube, er så vanskelig å forklare med tekst. Ellers ville jeg trent litt og sett hva som fungerer i forkant, og hvordan kaka står seg. Kjedelig å mislykkes på selve dagen, eller stå der med en kake der pynten har smeltet utover. Anonymkode: 6951a...613
Thomasine Skrevet 8. september 2024 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg bruker bare engangsposer med metalltupper fra dagligvarebutikk. Teknikker - søker på youtube, er så vanskelig å forklare med tekst. Ellers ville jeg trent litt og sett hva som fungerer i forkant, og hvordan kaka står seg. Kjedelig å mislykkes på selve dagen, eller stå der med en kake der pynten har smeltet utover. Anonymkode: 6951a...613 Ja, takk for svar. Må øve litt på forhånd. Kunne tenkt meg litt tips til enkle måter å bruke disse posene.
visp Skrevet 8. september 2024 #4 Skrevet 8. september 2024 Jeg pleier å holde en abstrakt linje, slik at ingen ser hvor elendig jeg er:) Det er ganske fint å legge på melkehjerter og kanskje bare sprøyte på en dært av noe oppå de.
Arkana Skrevet 9. september 2024 #5 Skrevet 9. september 2024 Du kan fint bruke et billig sett. Jeg synes det blir penest med en tipp som ligner denne. En ganske enkel og fin måte å ha krem på en kake er å begynne med å lage litt store blomster (begynn ytterst på blomsten og jobb deg i spiral inn mot midten) rundt omkring på kaken og så avslutte med mindre blomster i mellomrommene mellom de store. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå