Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier, kom altså ikke typen hjem etter en bursdagsfeiring. Han var bare med de yngre i familien 20-35år i en 30 års dag. Det skulle bare være en rolig drikke feiring, og en liten tur på byen.

jeg var hjemme med 1barn og gikk derfor å la meg litt tidlig, så sendte han en snap hvor jeg ønsket han en fin kveld videre og sa god natt, fikk da svar at han ikke ble for sein hjem. Våknet kl 2 av at hun lille måtte på do, da var han ikke kommet hjem, så jeg sjekket snap å da var han på byen enda, og det var greit nok. Våknet så kl5 å han var fremdeles ikke kommet hjem, men hadde sendt meg en snap hvor han skreiv hvor han var, men da med noen helt andre.. jeg fikk ikke kontakt med han før kl8 og da hadde han sovnet på narch og trengte hjelp til å komme seg hjem..

men først litt bakgrunnshistorie; han har slitt med en depresjon og litt angst den siste måneden, og det har skapt en veldig splittelse mellom oss. Han sier at på grunn av dette har han slitt med å være kosen, vise meg kjærlighet og egentlig bare være med meg fordi han er så sliten og trenger å sortere hodet og følelser.. Han sa at han trenger litt tid for seg selv når han kan etter å holde masken på jobb osv. Jeg har prøvd så godt jeg kan å støtte han og være forståelsesfull.

Så når jeg da våkner opp kl5 uten han og ikkje får kontakt med han før kl8 går det jo tusen tanker gjennom hodet mitt. Er det meg han ikke vil være med? Er det en annen kvinne han er med og ikke den personen han sa på snap?

Hvordan reagerer jeg på dette?

Anonymkode: 900a1...bf8

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere prater om det når han er edru og du er på en bedre plass mentalt. Jeg tenker at det er umulig å vite om noe har skjedd, men at det uansett er et tillitsbrudd når han ikke gjør det han sier han skal gjøre, og du må være den som etterspør informasjon. 

• Liker 4
Skrevet

Det vanligste er nok det vanligste. Han drakk mer en planlagt, ble skikkelig påseilet. Møte noen venner på byen, og ble med på nach der han sovnet. 

Ikke mer eller mindre. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er vel menneskelig å sovne på nach om man er skikkelig dritings - han trengte jo hjelp til å komme hjem? Har han vært med en annen var han nok ubruklig og halvt i koma om han trengte hjelp noen timer etterpå? Dere blr absolutt snakke om det å drikke seg såpass i hegnet npr man har kone og barn hjemme. Det er greit med en fest, men man må ha såpass respekt at man kommer seg hjem som avtalt.

Skjønner du er fortvila TS, men ikke tenk utroskap med en gang her. Men han skylder deg en forklaring på hvordan og hvorfor han gikk fra «rolig feiring og kommer snart hjem» til «total dritings på nach med noen man ikke kjenner og klarer ikke komme hjem selv». Det er ikke ok.

Anonymkode: 713a5...a82

Skrevet

Dette er vanskelig å svare på hva som foregår med han. Men jeg kan svare for meg selv om depresjonen min. Jeg klarte å holde maska på jobb. Men jeg datt fullstendig når jeg kom hjem. Jeg ville være alene. Jeg sov mye. Men aldri var mine tanker om at jeg ville forlate min mann. Men tankene var overalt. Men mere på meg selv. Er jeg bra nok? Liker folk meg? Hva kan jeg forandre på. Sa jeg noe dumt. Ja slike tanker konstant. Ble var for lyder. Handlet når jeg viste det ikke var mye folk på butikken. Venninnene mine måtte dra meg ut for at jeg skulle bli med på noe. Og det gjorde jo godt når jeg først var ut. Slippe det tanke kjøret. Men ta en samtale med han i kveld du. Når han er edru. Også sier du akkurat hva du føler. Ikke gå rundt grøten. Dem er ikke tankeleser. Kan være at han rett og slett bare sovnet å vettu. Det trenger ikke å bety at det er noe andre. 

Anonymkode: db459...743

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som tittelen sier, kom altså ikke typen hjem etter en bursdagsfeiring. Han var bare med de yngre i familien 20-35år i en 30 års dag. Det skulle bare være en rolig drikke feiring, og en liten tur på byen.

jeg var hjemme med 1barn og gikk derfor å la meg litt tidlig, så sendte han en snap hvor jeg ønsket han en fin kveld videre og sa god natt, fikk da svar at han ikke ble for sein hjem. Våknet kl 2 av at hun lille måtte på do, da var han ikke kommet hjem, så jeg sjekket snap å da var han på byen enda, og det var greit nok. Våknet så kl5 å han var fremdeles ikke kommet hjem, men hadde sendt meg en snap hvor han skreiv hvor han var, men da med noen helt andre.. jeg fikk ikke kontakt med han før kl8 og da hadde han sovnet på narch og trengte hjelp til å komme seg hjem..

men først litt bakgrunnshistorie; han har slitt med en depresjon og litt angst den siste måneden, og det har skapt en veldig splittelse mellom oss. Han sier at på grunn av dette har han slitt med å være kosen, vise meg kjærlighet og egentlig bare være med meg fordi han er så sliten og trenger å sortere hodet og følelser.. Han sa at han trenger litt tid for seg selv når han kan etter å holde masken på jobb osv. Jeg har prøvd så godt jeg kan å støtte han og være forståelsesfull.

Så når jeg da våkner opp kl5 uten han og ikkje får kontakt med han før kl8 går det jo tusen tanker gjennom hodet mitt. Er det meg han ikke vil være med? Er det en annen kvinne han er med og ikke den personen han sa på snap?

Hadde tenkt at det ikke er noe tur på fylla for han før angst, depresjon og ting er løst opp i. 

Anonymkode: c9cce...73f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som i at noen måtte hente han, eller at han måtte "bæres hjem"? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...