Gå til innhold

Date tissa i kjøkkenvasken min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Daten min kom hjem til meg etter å ha vært på fest. Vi la oss til å sove. Jeg hadde ikke sovnet ennå. Han våkna og begynte å gå rundt. Så begynner han plutselig å tisse i kjøkkenvasken min. Jeg ble skikkelig satt ut. Gikk bort til han for å spørre hva faen han drev med. Han sa et eller annet veldig utydelig, og gikk og la seg igjen. Herregud så ekkelt. Hvordan ville dere reagert? Dette skal jo så absolutt bli et samtaletema når han er våken igjen " i morgen". 

 

Anonymkode: f3f3d...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempeenkelt. Men virker som han ikke var helt våken og ikke visste helt hva han gjorde? Kanskje han tisser i klesskapet neste gang?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyra skrev (Akkurat nå):

Kjempeenkelt. Men virker som han ikke var helt våken og ikke visste helt hva han gjorde? Kanskje han tisser i klesskapet neste gang?

Nei ettersom han gikk så frem og tilbake, så tror jeg han var i halvsøvne, ikke fant toalett eller noe i duren. Men fortsatt ekstremt enkelt. Hadde klikka om han tisset i klesskapet🤢

Anonymkode: f3f3d...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var nok i søvne 😂 Ei jeg kjenner tisset i kofferten til reisefølget sitt i søvne på ferie en gang. Hun er ikke en ekkel person altså, det skjedde kun den ene gangen.

Anonymkode: 35a3e...adb

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han var nok i søvne 😂 Ei jeg kjenner tisset i kofferten til reisefølget sitt i søvne på ferie en gang. Hun er ikke en ekkel person altså, det skjedde kun den ene gangen.

Anonymkode: 35a3e...adb

Håper jo virkelig ikke dette er vanlig prosedyre etter han er på fest😂 For altså makkan! Aldri sett lignende, så du skal tro jeg var lang i maska🥴

Anonymkode: f3f3d...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er ekkelt, men jeg har hørt om menn som tisser i utslagsvasken. Folk som hadde utedo.

Vet ikke om det- strengt tatt - er så mye verre enn å tisse i dusjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

petterm skrev (16 minutter siden):

Enig i at det er ekkelt, men jeg har hørt om menn som tisser i utslagsvasken. Folk som hadde utedo.

Vet ikke om det- strengt tatt - er så mye verre enn å tisse i dusjen?

Jo! Urin i KJØKKENVASKEN er selvsagt noe helt annet enn å tisse i dusjen. 
 

Du sier dette er en date, altså ikke en gang et etablert forhold. Jeg hadde fått fullstendig avsmak og droppet fyren. Folk som drikker og gjør crazy ting orker jeg ikke ha i livet mitt. Hadde han vært edru hadde jeg nok muligens vært mer tilgivende. I alle tilfeller hadde jeg forventet en skikkelig vask av kjøkkenvasken, benk og hele området. 

Anonymkode: 1cc85...760

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasken er jo det beste stedet det kunne skjedd. Lett å gjøre rent er det også. Synes du overreagerer veldig...

Anonymkode: fac85...87f

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

I alle tilfeller hadde jeg forventet en skikkelig vask av kjøkkenvasken, benk og hele området. 

Anonymkode: 1cc85...760

Ja ja, man trenger ikke bli helt hysterisk. Det holder lenge med en runde med såpe og børste i vasken.

Anonymkode: fac85...87f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han var småfull, halvsov og ikke fant doen så var det en bedre løsning enn mye annet. Man blir litt desperat når man kjenner det sprenger på. Jeg hadde forlangt at han vasker/skrubber vasken og benken skikkelig. Det er en god måte å sette grenser på. 

Ellers er urin både rent og ufarlig, så ingen grunn til å få hetta. Jeg ville heller hatt urin i vasken enn hundebæsj på stuegulvet, for å si det sånn. 

Anonymkode: 6727c...417

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke gjort noe stor sak ut av dette, enkelt å vaske vasken. Dette er jo ikke noe han gjorde med vilje heller. 

Anonymkode: 66097...772

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send regning på ny...

Anonymkode: b06a7...e19

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt hode er det ikke en big deal. Litt ekkelt, og jeg hadde bedt han om å rundvaske kjøkkenet før han dro, og så hadde vi ledd av det neste gang vi møtes. Så lenge det var gjort i søvne/fylla. En helt annen ting er om han ofte drikker seg så av skaftet at han tisser i vasker… Det hadde vært dealbreaker for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som han var i søvne. Prat med han. Er han satt ut og flau selv er det på en måte greit tenker jeg. Opplevde det samme med en kompis en gang etter fest, men han tisset i sofaen. Han var dritings, det er verre enn å gå i søvne tenker jeg. 

Anonymkode: a3bad...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40-årige meg hadde ikke orket dette. Drikke seg dritings og gjøre rare ting, nei takk. 

Anonymkode: cd803...81a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

petterm skrev (4 timer siden):

Enig i at det er ekkelt, men jeg har hørt om menn som tisser i utslagsvasken. Folk som hadde utedo.

Vet ikke om det- strengt tatt - er så mye verre enn å tisse i dusjen?

Pisser ofte i vasken. Ser ikke problemet.

Anonymkode: 93a90...ab3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde ikke godtatt det nei! Uansett hvor full, trøtt eller sliten, en kjøkkenvask er IKKE for å urinere oppi! Fy faen, så ekkelt! Tror jeg hadde hivi han ut heller. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatering fra ts her: tok det opp med han dagen derpå og nei han husket det ikke engang. Så han må ha gjort det i søvne. Når jeg fortalte, tilbød han umiddelbart å vaske vasken for meg. Og det gjorde han. Ekkelt er det uansett, men jeg lar den gå der...  Og håper virkelig ikke dette er vanlig prosedyre

Det jeg derimot likte mindre er at han i ettertid i dag hadde fortalt om det til vennene sine på melding. De syntes det var hysterisk morsom... 🥴

Anonymkode: f3f3d...fcd

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Oppdatering fra ts her: tok det opp med han dagen derpå og nei han husket det ikke engang. Så han må ha gjort det i søvne. Når jeg fortalte, tilbød han umiddelbart å vaske vasken for meg. Og det gjorde han. Ekkelt er det uansett, men jeg lar den gå der...  Og håper virkelig ikke dette er vanlig prosedyre

Det jeg derimot likte mindre er at han i ettertid i dag hadde fortalt om det til vennene sine på melding. De syntes det var hysterisk morsom... 🥴

Anonymkode: f3f3d...fcd

Han bør se seg om etter en mer forståelsesfull og mindre prippen kjæreste. Han var i søvne, har du ingen empati om at det er flaut for han? Og HVORFOR betyr det noe for deg, at han fortalte sine venner om sin egen fuck up?

Anonymkode: a2bf2...4e8

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Pisser ofte i vasken. Ser ikke problemet.

Anonymkode: 93a90...ab3

Jeg er 50+ og det er sånn 2!! Generasjoner over meg gjorde. 

Anonymkode: b06a7...e19

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...