Gå til innhold

Noen som har erfaring med denne swinger klubb?b

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er litt stusselig for single menn ja. Du må være litt frampå, uten å være innpåsliten, hvis du kommer som singel. Det kommer ikke noen til deg og tilbyr sex om du ikke er tidenes hunk, så du må regne med å jobbe litt. Det blir som et utested, bare med mye kortere vei til senga, når man først har funnet tonen. Pluss at du kan jo nyte synet av at andre har seg.

Jeg har vært der som par på en fredag, og da endte det opp med at 6-7 menn stå og runket ved siden av senga mens jeg hadde sex med følget mitt. Så ja, det kan være mange menn. 

Når det er sagt:
Noen par kommer dit på fredager for å finne en ekstra mann, så du kan jo være heldig (har selv opplevd det), men generelt er det bedre å gå på parkveldene (lørdag). Da er balansen bedre.

Anonymkode: 08fbf...a6f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som singel godt voksen kvinne som ønsker sex med forskjellig menn, men ikke med damer eller par, kan jeg gå dit og i såfall, hvilken dag anbefales?

Anonymkode: e1ebf...8ae

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg som singel godt voksen kvinne som ønsker sex med forskjellig menn, men ikke med damer eller par, kan jeg gå dit og i såfall, hvilken dag anbefales?

Da går du på kvelder som er åpent for alle, flest menn da. 

Anonymkode: 88135...260

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det arrangeres creampie gangbangs hver helg hvis du er interessert.

Anonymkode: 39df7...f32

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klientellet er i stor grad gamle folk, og sære folk. Ikke forvent å vasse i seksuelt attraktive mennesker.

Anonymkode: 5254b...9ca

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det arrangeres creampie gangbangs hver helg hvis du er interessert.

Ikke hver helg nei, men fra tid til annen. Og det er en litt annen sjanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært der nei, men jeg har vært noen andre steder. Da har mange menn blitt stående å se på på avstand, for alle damene flokker seg rundt meg. Og jeg sliter med å takke nei til kåte kvinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (1 time siden):

Har ikke vært der nei, men jeg har vært noen andre steder. Da har mange menn blitt stående å se på på avstand, for alle damene flokker seg rundt meg. Og jeg sliter med å takke nei til kåte kvinner

Ja huff, det høres kjent ut. Jeg unner de andre karene litt, så jeg begynte å skippe rumpevasken. Nå er det bare de aller ivrigste som fester seg. 

Anonymkode: 755bd...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 0.43):

Det er litt stusselig for single menn ja. Du må være litt frampå, uten å være innpåsliten, hvis du kommer som singel. Det kommer ikke noen til deg og tilbyr sex om du ikke er tidenes hunk, så du må regne med å jobbe litt. Det blir som et utested, bare med mye kortere vei til senga, når man først har funnet tonen. Pluss at du kan jo nyte synet av at andre har seg.

Jeg har vært der som par på en fredag, og da endte det opp med at 6-7 menn stå og runket ved siden av senga mens jeg hadde sex med følget mitt. Så ja, det kan være mange menn. 

Når det er sagt:
Noen par kommer dit på fredager for å finne en ekstra mann, så du kan jo være heldig (har selv opplevd det), men generelt er det bedre å gå på parkveldene (lørdag). Da er balansen bedre.

Det varierer veldig, er min erfaring. Husker en kveld på nå nedlagte VIP, da det var 3 par og 15-ish menn til stede. Det ble total skjevfordeling. Andre kvelder har derimot vært stor suksess som singel mann, både her hjemme og i utlandet (prøver å få til en tur eller to på klubb når jeg er ute og farter)  Jeg ser vel sånn ganske normal ut, vil jeg si. Ingen gresk gud, men heller ikke et takras. Prøver å si hei og smile til de jeg går forbi, og er sosial, blid og høflig med de jeg prater med. Det holder gjerne lenge. Jeg kan faktisk ikke huske å noensinne ha gått hjem uten å ha deltatt på noe (bortsett fra den ene kvelden på VIP). 

De som ender opp som evige runkere er gjerne de som ikke tør å ta steget og spørre. Man ser de vil, men så blir de stående et par meter unna og nappe løken. Litt sosiale skills hjelper i bøtter og spann. Å prate litt med folk tidlig på kvelden, gjør at man mye lettere blir invitert med på leken senere på kvelden. 

Egentlig foretrekker jeg mange utenlandske klubber der man ikke må styre med påmelding etc. og passe på at man skal være kåt den dagen. Bedre å bare dra innom når man har tid og lyst. Man skulle tro at det da flommet over av menn, men det er veldig ofte ikke tilfelle, ihvertfall ikke i mine "faste" land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påkrevd skrev (På 10.9.2024 den 19.45):De som ender opp som evige runkere er gjerne de som ikke tør å ta steget og spørre. Man ser de vil, men så blir de stående et par meter unna og nappe løken. Litt sosiale skills hjelper i bøtter og spann. Å prate litt med folk tidlig på kvelden, gjør at man mye lettere blir invitert med på leken senere på kvelden. 

Nå har jeg ikke noe erfaring med swingers enda, men har veldig lyst, men ikke turt. Men har fulgt godt med og undersøkt endel og det jeg har blitt fortalt, er at man som singel mann skal være tilbakeholden og la damene ta initiativet, ellers blir man upopulær og blir avvist.

Anonymkode: 3f697...a6c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå har jeg ikke noe erfaring med swingers enda, men har veldig lyst, men ikke turt. Men har fulgt godt med og undersøkt endel og det jeg har blitt fortalt, er at man som singel mann skal være tilbakeholden og la damene ta initiativet, ellers blir man upopulær og blir avvist.

Hvis du «holder kjeft» og bare venter på at noen skal komme og dra deg med opp i en seng, er sjansen veldig stor for at du går hjem like kåt som da du kom.

Å elge seg innpå den ene og den andre uten et tydelig samtykke, eller å følge smårunkende etter kvinner/par oppleves creepy, men det er ingenting i veien med å vise interesse, så lenge du respekterer et nei. 

Slå av en prat om vær og vind i loungen, vis at du har fungerende sosiale antenner når du beveger deg rundt, og følg normal kotyme når du lurer på om du får bli med på voksenleken (alle klubber har klare regler for sånt), så er mye gjort. 

Greier man ikke å forstå forskjellen på riktig og gal måte å være frampå og vise interesse, har man ingenting på en swingersklubb å gjøre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen forskjell på Tønsberg og Sandvika når det gjelder kjønnsfordeling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stedet vi var på hadde ulike kvelder med ulik fordeling. Vi dro bare på parkvelder hvor det må være x antall par før det åpner seg noen (få) plasser for single menn. Og mennene som fikk lov til å melde seg på, må ha vært der sammen med et par tidligere, så det var folk med antennene på plass. 

Uavhengig av det var det ikke for oss, litt for pågående folk som for all del tok hint og avslag. Men partnerbytte var så normalisert at det ble kleint for oss som kom for å møte andre sammen, ikke for å åpne hverandre bort. 

Men for all del, gøy om man liker sånt. 

Anonymkode: 76fd6...684

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stedet vi var på hadde ulike kvelder med ulik fordeling. Vi dro bare på parkvelder hvor det må være x antall par før det åpner seg noen (få) plasser for single menn. Og mennene som fikk lov til å melde seg på, må ha vært der sammen med et par tidligere, så det var folk med antennene på plass. 

Uavhengig av det var det ikke for oss, litt for pågående folk som for all del tok hint og avslag. Men partnerbytte var så normalisert at det ble kleint for oss som kom for å møte andre sammen, ikke for å åpne hverandre bort. 

Men for all del, gøy om man liker sånt. 

Var det ikke åpning for at single kvinner kunne komme? 

Anonymkode: 5cb56...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Var det ikke åpning for at single kvinner kunne komme? 

Anonymkode: 5cb56...24d

Jo, såklart. Både single menn og kvinner var velkommen etter at et visst antall par hadde meldt seg på. Vet at det var et par single av begge kjønn de kveldene vi var der, men vi merket lite av det siden det var 20+ par der 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det stort sett single på de kveldene det er åpent for single, eller er det endel par også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2024 den 13.30):

Jo, såklart. Både single menn og kvinner var velkommen etter at et visst antall par hadde meldt seg på. Vet at det var et par single av begge kjønn de kveldene vi var der, men vi merket lite av det siden det var 20+ par der

Nå var det snakk om Club Fantasy her, og der er det ikke alltid sånn. Der er det åpent for enten single og par (typisk fredager) og par og kvinner (lørdager). 

Sitat

Er det stort sett single på de kveldene det er åpent for single, eller er det endel par også?

Det varierer veldig.

Men når det er åpent for single menn, kommer det ofte mange av dem - selv om driverne ønsker en viss balanse. Jeg har vært der en gang det var omtrent like mange single menn som par.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 8.56):

Klientellet er i stor grad gamle folk, og sære folk. Ikke forvent å vasse i seksuelt attraktive mennesker.

Anonymkode: 5254b...9ca

Attraktive mennesker går jo bare på byen og finner det samme 

Anonymkode: ff931...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det varierer veldig.

Men når det er åpent for single menn, kommer det ofte mange av dem - selv om driverne ønsker en viss balanse. Jeg har vært der en gang det var omtrent like mange single menn som par.

Dårlig med single damer altså? Bedre muligheter på by’n da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...