AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #1 Skrevet 7. september 2024 Jeg hadde besøk av ei venninne. Vi drakk litt vin og prata. Etterhvert kom vi inn på temaet «Jentesex» og begge var enige om at dette er spennende og noe vi er nysgjerrige på. Plutselig bøyer hun seg over meg og kyssa meg. Vi endte til slutt opp i senga mi og det var magisk. Noen som har opplevd samme magi, og vil den vare? Anonymkode: 7df7b...a06 1
Gjest goodbeforelong Skrevet 7. september 2024 #2 Skrevet 7. september 2024 Nytt er jo spennende. Men det kan helt sikkert vedlikeholdes..
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #3 Skrevet 7. september 2024 Hvis dette er ekte og du ikke lyver... Hva gjorde dere? Anonymkode: d88ec...c0e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #4 Skrevet 7. september 2024 Det kommer helt ann på dere og hva dere vil. Kanskje var det bare en engangsgreie eller begynnelsen på noe godt. Anonymkode: 14791...330 1
petterm Skrevet 8. september 2024 #5 Skrevet 8. september 2024 Det er vel opp til dere? Hvis dere ikke er eksklusive med noen andre så er det sikkert sjans til å gjenta. Enten som venner med fordeler, eller noe mer? Hva vil du?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #6 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg hadde besøk av ei venninne. Vi drakk litt vin og prata. Etterhvert kom vi inn på temaet «Jentesex» og begge var enige om at dette er spennende og noe vi er nysgjerrige på. Plutselig bøyer hun seg over meg og kyssa meg. Vi endte til slutt opp i senga mi og det var magisk. Noen som har opplevd samme magi, og vil den vare? Anonymkode: 7df7b...a06 Dårlig forsøk, mister. Virkelig dårlig. Anonymkode: db76e...f45 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #7 Skrevet 8. september 2024 petterm skrev (15 timer siden): Det er vel opp til dere? Hvis dere ikke er eksklusive med noen andre så er det sikkert sjans til å gjenta. Enten som venner med fordeler, eller noe mer? Hva vil du? Jeg vil ha det sånn for alltid!! Anonymkode: 7df7b...a06 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #8 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dårlig forsøk, mister. Virkelig dårlig. Anonymkode: db76e...f45 Enig! Jeg tror ikke noe på at dette er ekte as. Bare noen kåte menn som bruker Kvinneguiden som et utløp til fantasiene sine. Anonymkode: d88ec...c0e
petterm Skrevet 9. september 2024 #9 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg vil ha det sånn for alltid!! Anonymkode: 7df7b...a06 Er noen av dere eksklusive med noen andre? Hvis begge er "fri" så er det lettere å gjenta. Hvis en eller begge er i forhold så er det straks mer komplisert.
Jdz Skrevet 9. september 2024 #10 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Enig! Jeg tror ikke noe på at dette er ekte as. Bare noen kåte menn som bruker Kvinneguiden som et utløp til fantasiene sine. Anonymkode: d88ec...c0e Har inntrykk av at det dukker opp en ny sånn en ukentlig, som kunne vært hentet ut av en billig erotisk novelle. Ikke imponert. Noen Nobel-pris i litteratur blir det i alle fall ikke.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #11 Skrevet 9. september 2024 petterm skrev (43 minutter siden): Er noen av dere eksklusive med noen andre? Hvis begge er "fri" så er det lettere å gjenta. Hvis en eller begge er i forhold så er det straks mer komplisert. Vi er single begge to og sårer ingen ❤️ Anonymkode: 7df7b...a06 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå