Gå til innhold

Kan man få tildelt fastlegen man står på venteliste hos tidligere enn den 1. Dersom fastlegen plutselig får ledige plasser nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det skje eller skjer det ikke uansett før 1.?

Anonymkode: e261c...872

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke men da jeg fikk plass hos fastlegen jeg sto på venteliste hos så fikk jeg brevet om plassen 31. januar og det sto da at endringen gjaldt fra 1. februar. Så basert på det tror jeg at det kun er endring 1. en måned (som er samme som når man bytter selv til en med ledig plass)

Anonymkode: b51eb...43e

Skrevet

Blir det ledig plass i dag så får du plassen om du er nr 1 på lista, men lista legen får oppdatert med nye pasienter kommer uansett ikke før den 1 i hver måned så du får ikke time hos ny fastlege før da. I mellomtiden får du be om å få tilgjengelig time hos en av de andre legene på senteret om det er flere der. 

Anonymkode: 6b8ee...1b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Blir det ledig plass i dag så får du plassen om du er nr 1 på lista, men lista legen får oppdatert med nye pasienter kommer uansett ikke før den 1 i hver måned så du får ikke time hos ny fastlege før da. I mellomtiden får du be om å få tilgjengelig time hos en av de andre legene på senteret om det er flere der. 

Anonymkode: 6b8ee...1b7

Man får ikke plass selv om man er førstemann på lista før fastlegen får 10 ledige plasser.

Anonymkode: 0be2a...926

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...