AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #1 Skrevet 7. september 2024 Jeg er en 28 år gammel kvinne som ser etter et seriøst forhold og prøver å bli kjent med menn utenfor Tinder. Det er vanskelig som de fleste single vet. Nå har det seg sånn at kompisen til ektemannen til kusinen min, er en kandidat for meg( i følge kusina mi). De nevner han hver gang vi møtes, men de har aldri faktisk arrangert noe, sånn at vi kan møtes. De gir heller ikke inntrykk av at de har fortalt han om meg.. Jeg synst han virker både hyggelig og kjekk og kunne ha tenkt meg å blitt kjent med han. Siden de ikke arrangerer noe, lurer jeg på om jeg skal skrive til han, men er redd for at han skal tenke det er kjempe random. Har dere noe råd? Til info bor han 4 timer unna. Her er mitt forslag til melding 😂 Hei! Eg vet ikke om … eller … har fortalt om meg, men de har hvertfall fortalt litt om deg😌. Du virker som en hyggelig mann, som jeg kunne ha tenkt meg å blitt kjent med. Det er bare å gi en lyd visst du vil finne på noe en dag. Om du synes dette frierbrevet ble for kleint, kan du bare overse denne meldingen🤭 XO… herregud.. har dere forslag til melding?😂 Anonymkode: 47277...b80 1
petterm Skrevet 7. september 2024 #2 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Om du synes dette frierbrevet ble for kleint, kan du bare overse denne meldingen🤭 Dropp i alle fall den siste setningen. 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #3 Skrevet 7. september 2024 petterm skrev (1 minutt siden): Dropp i alle fall den siste setningen. I will haha Anonymkode: 47277...b80 1
petterm Skrevet 7. september 2024 #4 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Jeg er en 28 år gammel kvinne som ser etter et seriøst forhold og prøver å bli kjent med menn utenfor Tinder. Det er vanskelig som de fleste single vet. Nå har det seg sånn at kompisen til ektemannen til kusinen min, er en kandidat for meg( i følge kusina mi). De nevner han hver gang vi møtes, men de har aldri faktisk arrangert noe, sånn at vi kan møtes. De gir heller ikke inntrykk av at de har fortalt han om meg.. Jeg synst han virker både hyggelig og kjekk og kunne ha tenkt meg å blitt kjent med han. Siden de ikke arrangerer noe, lurer jeg på om jeg skal skrive til han, men er redd for at han skal tenke det er kjempe random. Har dere noe råd? Til info bor han 4 timer unna. Her er mitt forslag til melding 😂 Hei! Eg vet ikke om … eller … har fortalt om meg, men de har hvertfall fortalt litt om deg😌. Du virker som en hyggelig mann, som jeg kunne ha tenkt meg å blitt kjent med. Det er bare å gi en lyd visst du vil finne på noe en dag. Om du synes dette frierbrevet ble for kleint, kan du bare overse denne meldingen🤭 XO… herregud.. har dere forslag til melding?😂 Anonymkode: 47277...b80 Hva har du å tape? Litt utradisjonelt. Kjør på!
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #5 Skrevet 7. september 2024 Kan du ikke mase på kusina di da? Hun må da kunne få til en middag? Anonymkode: d001d...e9d 6
Postmann Skrevet 8. september 2024 #6 Skrevet 8. september 2024 Når kusine og andre rundt deg sier A må de jo jammen si B også når du viser interesse for fyren. Men å ta kontakt selv funker også utmerket. 👍 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #7 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 22.41): Kan du ikke mase på kusina di da? Hun må da kunne få til en middag? Anonymkode: d001d...e9d Ja, jeg ville heller ha snakket med henne, og fått til et mer naturlig møte, enten på en felles middag, eller en tur ut på noe, kanskje en fjelltur sammen? Synes det brevet blir litt i kleineste laget... Anonymkode: 912e5...d8e 2
petterm Skrevet 9. september 2024 #8 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, jeg ville heller ha snakket med henne, og fått til et mer naturlig møte, enten på en felles middag, eller en tur ut på noe, kanskje en fjelltur sammen? Synes det brevet blir litt i kleineste laget... Anonymkode: 912e5...d8e Er det mindre kleint hvis ts og kameraten blir invitert på middag for at de skal bli kjent?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #9 Skrevet 9. september 2024 Siden han bor så mye som 4 rimer unna, ser jeg at muligheten for at dere begge blir invitert i samme setting sikkert er liten? Hva om du spørr henne om de faktisk har nevnt deg for han også først? Anonymkode: 1ab17...466 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #10 Skrevet 9. september 2024 petterm skrev (5 timer siden): Er det mindre kleint hvis ts og kameraten blir invitert på middag for at de skal bli kjent? Ja, jeg mener det. De trenger jo ikke åpent si til ham at nå blir du invitert for å hilse på Siri... De inviterer bare til en uhøytidelig sammenkomst, eller en tur, og så kan de to bli kjent på vanlig måte. Sånn ville jeg helst gjort det, i stedet for å skrive brev til et fremmed menneske som kanskje ikke er mottagelig for det i det hele tatt. Hvis TS føler at møtet med ham er positivt, og han virker som at han liker henne, da kan hun heller skrive eller ringe til ham og høre om han kan tenke seg å møtes. Synes den rekkefølgen er mer naturlig. Anonymkode: 912e5...d8e 1
avent Skrevet 9. september 2024 #11 Skrevet 9. september 2024 Kan du ikke bare si til kusina di at du faktisk har veldig lyst til å møte denne mannen ? Spør om de kan invitere til en liten fest, en middag eller lignende ? Brev er kleint!
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #12 Skrevet 9. september 2024 Mas heller på kusina di. Be henne invitere der begge på middag eller dur asap! Anonymkode: 730d1...92b 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #13 Skrevet 9. september 2024 Ikke kall det frierbrev, da skremmer du vettet av fyren. Ellers er meldingen ok. Men jeg ville heller bedre kusina di om hjelp til å sette dere opp. Anonymkode: 8739b...883 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #14 Skrevet 9. september 2024 Jeg hadde droppa hele prosjektet, vil ikke ha en eventuell kjæreste som bor 4 timer unna. Er det fare for at du møter han ved en senere anledning? Klarer du isåfall å ikke være klein hvis han avviser deg? Anonymkode: cd396...4c8
AnonymBruker Skrevet 15. september 2024 #15 Skrevet 15. september 2024 UPDATE: vi skulle kanskje møtes denne helgen. Han skulle stikke innom kusinen min casually. Men han var syk å kunne ikke komme. Dette gjør det enda mer fristende å skrive til han.. jeg tenker å skrive til han på messenger, med denne meldingen: Hei, jeg har hørt mye positivt om deg fra kusinen min… og … Jeg kunne godt ha tenkt meg å blitt kjent med deg. Dersom du befinner deg i (stedsnavn) eller har lyst til å finne på noe en dag, er det bare å gi en lyd. Jeg vet selv at jeg hadde blitt glad for å motta en sånn melding, men man vet jo aldri hvordan andre reagerer. Anonymkode: 47277...b80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå