AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #1 Del Skrevet 7. september 2024 Jeg har ikke lett for å få venner. Er nå blitt 40 år, og har to venner. På jobb er jeg heldigvis sammen med folk fordi vi må, vi er på jobb. Så det blir en slags omgangskrets på jobb. Skulle gjerne hatt en aktivitet på fritiden. Har hørt kor er så sosialt. Har prøvd å finne noe for nybegynnere her, og har ikke gjort det. Men jeg er jeg ikke flink eller glad i å synge da, og har anspent pust.. Er veldig glad i dyr, og har lyst å bli frivillig i dyrebeskyttelsen. Har noen fått venner eller omgangskrets i voksen alder, og gjennom hva? Anonymkode: 3d991...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #2 Del Skrevet 7. september 2024 Du har to venner. Mange har null venner, og ikke engang partnere. Men skal du utvide kretsen din er det best at du holder på med en aktivitet du faktisk brenner for. Og da kan dyrebeskyttelse eller lignende være noe for deg høres det ut som. Anonymkode: b4928...19a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå