Gå til innhold

Synes menn store areolaer er usexy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

lurer på om hva menn synes om store areolaer(altså det mørke omerådet rundt selve brystvorten? ) 

skjønner det er individuelt men noen som har store areolaer som har fått inntrykk av at menn synes det er turn-off? 

Anonymkode: 6676b...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For  å være ærlig ....  JA

Anonymkode: ef290...496

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe deal breaker, eller direkte turn-off. Men liker mindre best. 

M45

Anonymkode: da504...54d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig vanlig at de er store hvis puppene er store, så hvis man liker store pupper, så må man regne med å få store areolaer på kjøpet. 

Anonymkode: 90fc1...349

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som med alt annet liker menn ulike versjoner av kvinner 😉 

Jeg har stooore areolaer, de er også lyse og fader på en måte ut i huden uten noen klar avgrenset sirkel på en måte... Hatet de virkelig i mine yngre dager, men nå med 30+ år på baken har jeg fått så mange komplementer at det virkelig ikke er noe å tenke på! De aller fleste menn er glade bare de får se og ta på pupper 😜

Anonymkode: 5c2c5...aad

  • Liker 7
  • Hjerte 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes store areolaer er flott. Mann her. 

Anonymkode: f2134...bea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke svare. Jeg skrur alltid av lyset.

Anonymkode: 294b7...127

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri fått inntrykk av at noen misliker det. Alle jeg har vært med har elsket brystene mine. 

Anonymkode: 221cc...5dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel ikke legge inn noe bilde her men hvis dere googler Devin Brugman leaked( bildene er redigerte å ikke ekte) så man ser ulik areola størrelse på flere av bildene men hvis dere ser på de bildene hun har størst areola, synes dere de er store?  Det er denne størrelsen jeg anser som store.

Anonymkode: 6676b...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg..?

For meg er det hele pakken kvinne som teller..At hun er snill og intelligent, kjemi, ansiktspen, pene øyne, bred over baken og tjukke gode lår...osv osv osv..på 45te plass kommer areolaer..

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri tenkt over...

Mann 49

Anonymkode: 7d9af...9c9

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente først ikke igjen ordet, men bra definisjonen også var lagt med. Så mye bryr jeg meg tydeligvis 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei!

lurer på om hva menn synes om store areolaer(altså det mørke omerådet rundt selve brystvorten? ) 

skjønner det er individuelt men noen som har store areolaer som har fått inntrykk av at menn synes det er turn-off? 

Anonymkode: 6676b...3f0

Altså.. det som sitter på den jeg er forelsket i pleier å være sexy.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kun fått kompliment om brystene mine. Litt i meste laget, egentlig.

Anonymkode: 955e6...0ac

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig store (lyse) areolaer selv og fått bare komplimenter på brystene mine. Har aldri funnet bryster som ligner mine helt, da det virker som «alle» har mye mindre areolaer. Kanskje kan det iblant være sexy å skille seg litt ut også. Vi kommer i ulike former. Vær stolt og sexy og ha lyset på!

Anonymkode: 6c409...a10

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har kun fått kompliment om brystene mine. Litt i meste laget, egentlig.

Anonymkode: 955e6...0ac

Kan du beskrive dine areoler?

Anonymkode: 6676b...3f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei!

lurer på om hva menn synes om store areolaer(altså det mørke omerådet rundt selve brystvorten? ) 

skjønner det er individuelt men noen som har store areolaer som har fått inntrykk av at menn synes det er turn-off? 

Anonymkode: 6676b...3f0

Nei, jeg synes ikke det. 

Anonymkode: b6c58...404

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg kan vel ikke legge inn noe bilde her men hvis dere googler Devin Brugman leaked( bildene er redigerte å ikke ekte) så man ser ulik areola størrelse på flere av bildene men hvis dere ser på de bildene hun har størst areola, synes dere de er store?  Det er denne størrelsen jeg anser som store.

Anonymkode: 6676b...3f0

Av de bildene jeg kunne finne, (google sensurerte såklart alt så gadd ikke klikke på så mange) har det ikke blitt laget store areolaer på henne etter mitt syn... 

Hvis du vil ha et mer variert bilde av bryster med store areola anbefaler jeg deg å søke på r/BigAreolaLover på Reddit, tror du kan få sett det uten konto... Men det er mye NSFW innhold der ;) Men så leser du på kommentarene der, og gir deg selv en liten ego-boost. You are welcome! 

Anonymkode: 5c2c5...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Som med alt annet liker menn ulike versjoner av kvinner 😉 

Jeg har stooore areolaer, de er også lyse og fader på en måte ut i huden uten noen klar avgrenset sirkel på en måte... Hatet de virkelig i mine yngre dager, men nå med 30+ år på baken har jeg fått så mange komplementer at det virkelig ikke er noe å tenke på! De aller fleste menn er glade bare de får se og ta på pupper 😜

Anonymkode: 5c2c5...aad

De er sikkert kjempefine. 

Anonymkode: b6c58...404

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...