AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #1 Skrevet 7. september 2024 Min samboer har fått seg egen personlig trener , kjempebra er nå det men hans mønster har endret seg litt . Både med vasking av klær mye oftere o.l . Det jeg stusser på . Hadde dere reagert om deres mann hadde personlig trener og hun brukte 🤩 ofte. Sikkert jeg som overreagerer men må bare spør . Det er ca 25 år I aldersforskjell her Anonymkode: 92860...264
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #2 Skrevet 7. september 2024 Om min mann hadde vært flittig bruker av «emoji», så hadde han neppe vært min mann. Unga våre bruker «emoji» Anonymkode: 620aa...cb7
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #3 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om min mann hadde vært flittig bruker av «emoji», så hadde han neppe vært min mann. Unga våre bruker «emoji» Anonymkode: 620aa...cb7 Han bruker det ikke , kun hun Anonymkode: 92860...264
Peanut Skrevet 7. september 2024 #4 Skrevet 7. september 2024 Jeg bruker emojier/smileys/emotes Aldri sett på det som et problem 🤩 = Starstruck Emoji is a joyful face with a happy grin and stars instead of the eyes. This is a happy smiling face with open mouth, two five-pointed stars ⭐ eyes. It generally means admiration, enthusiasm or strong liking; it can also be used to express stunned, surprised and excited faces. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #5 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Om min mann hadde vært flittig bruker av «emoji», så hadde han neppe vært min mann. Unga våre bruker «emoji»6 Anonymkode: 620aa...cb7 Jeg er over 60 og bruker emoji-er, men vil ikke si at jeg er flittig bruker. Synes det er helt greit for å understreke hva jeg mener. Skjønner ikke at det skal være et problem 🙄. Anonymkode: 30c00...3d2
Irak Skrevet 8. september 2024 #6 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Min samboer har fått seg egen personlig trener , kjempebra er nå det men hans mønster har endret seg litt . Både med vasking av klær mye oftere o.l . Det jeg stusser på . Hadde dere reagert om deres mann hadde personlig trener og hun brukte 🤩 ofte. Sikkert jeg som overreagerer men må bare spør . Det er ca 25 år I aldersforskjell her Anonymkode: 92860...264 Jeg hadde nok sett mer på handlingene hans framfor emojier....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå