Gå til innhold

Hvordan takler du stygge kommentarer her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen av kommentarene i forskjellige tråder er jo direkte onde. Har fått noen selv. Prøver så klart å heve meg over det. Men det har også noen ganger ødelagt resten av dagen for meg og fått meg til å føle meg lite verdt og at jeg ikke fortjener å ha et bra liv. Men må minne meg selv på at det er en person som jeg ikke kjenner og at det sikkert bare er tankeløse kommentarer.

Hvordan takler andre her inne sånt?

Anonymkode: 41b85...62a

  • Liker 3
  • Hjerte 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det bryr jeg meg fint lite om

Anonymkode: bb526...34c

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Noen av kommentarene i forskjellige tråder er jo direkte onde. Har fått noen selv. Prøver så klart å heve meg over det. Men det har også noen ganger ødelagt resten av dagen for meg og fått meg til å føle meg lite verdt og at jeg ikke fortjener å ha et bra liv. Men må minne meg selv på at det er en person som jeg ikke kjenner og at det sikkert bare er tankeløse kommentarer.

Hvordan takler andre her inne sånt?

Anonymkode: 41b85...62a

Det er mye sleivete kommentarer her ja. På den andre siden har jeg argumentert saklig i mot et standpunkt og blitt beskyldt for mobbing av TS fordi jeg rett og slett var uenig. De andre i tråden som var uenige ble også inkludert i beskyldningen og et slikt debattklima kan vi ikke ha. 

Anonymkode: 0593b...0a8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker mange svarer vrangt og misforstår med vilje noen ganger.

Om man er uenig er det så mange saklige måter å si det på.
Om man må ty til spydigheter eller stygge kommenterer tenker jeg at enten er de ute etter å trolle elle rett og slett mangler evnen til å forklare hva de mener uten å ty til slikt.

It’s not you, it’s them😘

Anonymkode: 75d66...e11

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kommentarene du leser her inne en refleksjon av de som skriver de og ikke en av deg. 

Derfor er ingen ting av det som blir sagt her inne noe jeg trenger å ta personlig. 

Endret av Trek
  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er viktig å huske at KG ikke representerer befolkningen ellers, mye rare folk som roper høyest. Og nok viktigst av alt, veldig mange prøver så godt de kan å provosere for å få reaksjon, enten med løgn, eller ekstremt overdrevet av det de egentlig mener 

Alltid ta råd herfra med en stor klype salt, spesielt forum for samliv, vennskap og seksualitet, og forvent mye drit. Hvis ikke man tåler det, så bør man la være 

Anonymkode: 1d007...172

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er smålig, så jeg sender en i retur.

Anonymkode: 67867...cfa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De preller rett av på meg.

Jeg tenker at folk ikke kjenner meg, basert på de tingene jeg skriver her inne. 

Jeg er også temmelig tykkhudet, så jeg tar meg sjelden nær av sånne ting. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så lett å ikke bli påvirket når man blir fortalt at man fortjener å bli rævkjørt til helvete.

Anonymkode: 41b85...62a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rapporterer alle brudd på reglene her inne.

Men kommentarene preller av meg og innimellom ler jeg for meg selv av de teite folkene som tror de er tøffe bak tastaturet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som alle andre normale mennesker bryr det meg ingenting og jeg scroller forbi.

Anonymkode: 2905b...4ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt hjertebank først. Men så står jeg for det jeg svarer så jeg bryr meg ikke etter de første hjertebankene. 

Anonymkode: cdcaa...2c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt bunner i anonym funksjonen. Fjern den slik at alt må postes under nick og mye vil endres.  

Anonymkode: ad3bf...7d9

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukjente anonyme nettbrukere har ikke injurierende kraft for meg. Men jeg legger heller ikke ukritisk ut om dypt personlige og såre ting jeg ikke takler å få kommentarer på - man har et valg selv også, om hvor sårbar man gjør seg.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke virkeligheten... De som skriver stygt vet jo ingenting om deg, hvem du er,eller noe som helst annet enn det du skriver selv. Og det er jo ikke sikkert det er sant det du skriver heller? Du vet ikke hvem de er heller. De hadde garantert ikke sagt det de skriver face to face,og de er 100% ikke feilfrie selv. Derfor ser jeg ingen grunn til å bry meg nevneverdig om ting som blir skrevet her inne... Og den dagen jeg begynner å bry meg,vel,da logger jeg ut! 

Anonymkode: b1627...b8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke så lett å ikke bli påvirket når man blir fortalt at man fortjener å bli rævkjørt til helvete.

Anonymkode: 41b85...62a

Slike svar er bare å rapportere

Anonymkode: 12b4d...548

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Noen av kommentarene i forskjellige tråder er jo direkte onde. Har fått noen selv. Prøver så klart å heve meg over det. Men det har også noen ganger ødelagt resten av dagen for meg og fått meg til å føle meg lite verdt og at jeg ikke fortjener å ha et bra liv. Men må minne meg selv på at det er en person som jeg ikke kjenner og at det sikkert bare er tankeløse kommentarer.

Hvordan takler andre her inne sånt?

Anonymkode: 41b85...62a

Dette er et anonymt nettforum. Det vil alltid være folk jeg som kunnet ute etter å provosere. Bare å overse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var ny på slike forum ble jeg lei meg.

Nå, etter noen år tar jeg det ikke personlig lenger.

På slike forum som dette møter du kremen av mennesker, men også samfunnets avløpsrør. 
 

Mennesker som får kick av å motsi deg, uansett.

Skriver du at du selger alt du eier for å ofre livet ditt på et barnesykehus i Gaza, ja så finner de jammen noe faenskap med det og.

Så drit i kverulantene.

Det er noen fine mennesker her og❤️

Anonymkode: 3f124...227

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takler det ikke bra. Ødelegger humøret mitt, blir lei meg og får en tanke om å gi opp. Prøver å ta en pause fra KG innimellom for å bedre min psykiske helse, men det er vanskelig å holde seg unna.

Anonymkode: 65ff7...d81

  • Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...