Gå til innhold

Hvordan invitere en ff over for sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan si ifra til tidligere ff at jeg er åpen for sånne type treff igjen? Vi har vært venner noen år, hatt sex litt innimellom og finner på andre ting også. Har en felles hobby vi treffes ofte på. Jeg ble syk i sommer og trengte behandling på sykehus og sånne treff ble litt uaktuelt, men jeg er jo frisk nå. Og det vet han, men annet enn litt flørting og litt kinky bilder, har vi ikke gjort noe. 

Men tenkte jeg skulle si han er velkommen for "kos" om han vil nå, er bare så innmari vanskelig å finne ordene 😅 

Noen tips? 🙈 

Anonymkode: b1246...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ærlig og redelig. Rett frem. Hvorfor gå rundt grøten?

Anonymkode: a004f...707

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ærlig og redelig. Rett frem. Hvorfor gå rundt grøten?

Anonymkode: a004f...707

Akkurat rundt sånne ting har vi alltid vært hatt en litt mer hintende måte å legge frem ting på 😄 Sikkert teit, men vi er vel begge litt sjenerte på det punktet, selv om vi er godt voksne. Men finner vel på noe 😊

-TS

Anonymkode: b1246...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvordan si ifra til tidligere ff at jeg er åpen for sånne type treff igjen? Vi har vært venner noen år, hatt sex litt innimellom og finner på andre ting også. Har en felles hobby vi treffes ofte på. Jeg ble syk i sommer og trengte behandling på sykehus og sånne treff ble litt uaktuelt, men jeg er jo frisk nå. Og det vet han, men annet enn litt flørting og litt kinky bilder, har vi ikke gjort noe. 

Men tenkte jeg skulle si han er velkommen for "kos" om han vil nå, er bare så innmari vanskelig å finne ordene 😅 

Noen tips? 🙈 

Anonymkode: b1246...d96

Trenger ikke gå rundt grøten her nei. Bare å sende " lyst til å komme over for å sexe?"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netflix & chill? Er ikke det en klassiker? 

Anonymkode: 38e78...832

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Hei, vil du komme på besøk og pule litt?»

Anonymkode: e082f...acf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fighter83 skrev (6 minutter siden):

Trenger ikke gå rundt grøten her nei. Bare å sende " lyst til å komme over for å sexe?"

Synes det blir så rart når vi aldri har vært rett fram når det gjelder dette temaet 😄 

-TS

Anonymkode: b1246...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du komme over å se på frimerke samlingen min? 

Kan du ikke bare gjør akkurat som før da? Det funket jo åpenbart🤷‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre klassikere «Vil du komme bort og se på frimerkesamlingen min?» «Kan du hjelpe meg å lufte laknene?» eller «Skal jeg vise deg rodeotrikset mitt?» 

Anonymkode: 38e78...832

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes det blir så rart når vi aldri har vært rett fram når det gjelder dette temaet 😄 

-TS

Anonymkode: b1246...d96

Du kan jo invitere han uten å nevne hva det gjelder. Han skjønner det sikkert!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Synes det blir så rart når vi aldri har vært rett fram når det gjelder dette temaet 😄 

-TS

Anonymkode: b1246...d96

Ser den men mannfolk flest liker det enkelt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan si ifra til tidligere ff at jeg er åpen for sånne type treff igjen? Vi har vært venner noen år, hatt sex litt innimellom og finner på andre ting også. Har en felles hobby vi treffes ofte på. Jeg ble syk i sommer og trengte behandling på sykehus og sånne treff ble litt uaktuelt, men jeg er jo frisk nå. Og det vet han, men annet enn litt flørting og litt kinky bilder, har vi ikke gjort noe. 

Men tenkte jeg skulle si han er velkommen for "kos" om han vil nå, er bare så innmari vanskelig å finne ordene 😅 

Noen tips? 🙈 

Anonymkode: b1246...d96

Litt av poenget med en fuckfriend er vel å være ærlig på at det er knulling det hele handler om. Ikke noe tjas, fjas og annet ræl folk av en eller annen grunn skal ha i forhold... bare enkel og grei sex. Så hvorfor gå rundt grøten om du er kåt og har lyst på sex? Det hele skal jo være ukomplisert; deg, han, pikk, fitte, knulle, ferdig, hadet.
Selv om dere har tidligere har hatt en hintende tone, betyr ikke det at det ikke kan (og kanskje burde) endre seg.

 

Men hvis det er for drøyt for deg ... hva med å bare gjøre hva enn du gjorde før sexinga stoppa? Hvordan inviterte du han på knulling tidligere? ... bare gjør det.
Igjen, poenget er ukomplisert sex. Hvis du på død og liv skal gjøre det så komplisert, så får dere heller bli kjærester da. Da kan du lag en aldeles fantastisk komplisert knute på alt 😛

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Even Tuell skrev (6 minutter siden):

Litt av poenget med en fuckfriend er vel å være ærlig på at det er knulling det hele handler om. Ikke noe tjas, fjas og annet ræl folk av en eller annen grunn skal ha i forhold... bare enkel og grei sex. Så hvorfor gå rundt grøten om du er kåt og har lyst på sex? Det hele skal jo være ukomplisert; deg, han, pikk, fitte, knulle, ferdig, hadet.
Selv om dere har tidligere har hatt en hintende tone, betyr ikke det at det ikke kan (og kanskje burde) endre seg.

 

Men hvis det er for drøyt for deg ... hva med å bare gjøre hva enn du gjorde før sexinga stoppa? Hvordan inviterte du han på knulling tidligere? ... bare gjør det.
Igjen, poenget er ukomplisert sex. Hvis du på død og liv skal gjøre det så komplisert, så får dere heller bli kjærester da. Da kan du lag en aldeles fantastisk komplisert knute på alt 😛

Haha nei, det er det ingen av oss som vil 😄 Jeg har alltid invitert på middag og lignende og så har vi hatt sex etterpå, men tenkte nå å mest få ham til å skjønne at det er greit for meg å starte på igjen, liksom. Kan sikkert bli litt mer direkte dersom vi går tilbake til det vanlige igjen, er nok ikke dumt 😊 

Vi er jo veldig gode venner og, så det handler ikke bare om sex akkurat for oss. Er glad i ham og han er en viktig venn for meg, og vi har fint greid å ha det vennskapet selv om vi også har hatt sex. Er vel derfor det blir vanskeligere enn det bør være 🙈 

Men har fått noen tips i tråden jeg tar med meg og sikkert bruker nå ☺️

-TS

Anonymkode: b1246...d96

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to som tenner veldig på at jeg bare sender en dickpic. Så har jeg ei som bare vil ha en frekk melding som: «Kan jeg stikke innom i kveld? Jeg trenger å tømme meg.» eller «Lyst på pikk»

Jeg har også 2-3 stykker som trenger en mykere tilnærming: «Det er lenge siden sist. Savner deg» og annet bla, bla, bla. Hva sier man ikke for å få litt mus. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ligge med han, men du tør ikke invitere han over til deg?

Anonymkode: 2f197...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hans Tore Lem skrev (44 minutter siden):

Jeg har to som tenner veldig på at jeg bare sender en dickpic. Så har jeg ei som bare vil ha en frekk melding som: «Kan jeg stikke innom i kveld? Jeg trenger å tømme meg.» eller «Lyst på pikk»

Jeg har også 2-3 stykker som trenger en mykere tilnærming: «Det er lenge siden sist. Savner deg» og annet bla, bla, bla. Hva sier man ikke for å få litt mus. 

Så du har ca. fem ff? Du bør kanskje skrive anonymt? 

Anonymkode: a2cd3...856

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forførende bilde, hvor det står, vil gjerne ha deg her nå/komme over?/Lenge siden sist 😚

?

Anonymkode: dc773...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Tore Lem skrev (49 minutter siden):

Jeg har to som tenner veldig på at jeg bare sender en dickpic. Så har jeg ei som bare vil ha en frekk melding som: «Kan jeg stikke innom i kveld? Jeg trenger å tømme meg.» eller «Lyst på pikk»

Jeg har også 2-3 stykker som trenger en mykere tilnærming: «Det er lenge siden sist. Savner deg» og annet bla, bla, bla. Hva sier man ikke for å få litt mus. 

Hadde jeg hatt mus så hadde du ikke fått..

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...