AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #1 Skrevet 7. september 2024 Gjelder vel ikke alle men sikkert mange. Både min mor og bestemor har alltid vært sånn. Jeg måtte gå på aktiviteter som de ville jeg skulle gå på. Gå i kor ble jeg tvunget til av mamma for bestemor ville jo bli så glad hvis jeg sang i kor. Ha på deg den kjolen når vi skal til bestemor for da blir hun så glad. Bestemor ville blitt så glad om du begynte på den utdannelsen, ikke klipp håret da blir bestemor så skuffet osv osv... Og sånn er det enda. Husker jeg tok opp fag på vgs noen år etter jeg var voksen, men sluttet etter hvert. Både mor og bestemor ble så skuffet fordi jeg sluttet. Mamma tvang meg til mye rart bare for at bestemor skulle bli fornøyd. Mamma syns også jeg kjøper mye blå og svarte klær til tiåringen og sier hun ikke synes noe om dette, men tiåringen får klær i disse fargene fordi det er det hun vil gå med. Men ifølge mamma burde hun gått mer med rosa 🙄 Flere som har hatt/har det sånn? Anonymkode: ca0de...d0b
jordbær86 Skrevet 7. september 2024 #2 Skrevet 7. september 2024 Fordi de ser seg selv gjennom barnet og vil barnet skal gjøre ting de ikke selv fikk mulighet til som barn. Min teori da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå