AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #1 Del Skrevet 7. september 2024 Skulle egentlig på date idag, men daten utsatte. Hadde glemt en avtale tydeligvis. Har kommet med et nytt forslag for dag og tidspunkt. Hvordan skille mellom en som er seriøs og en som kaster bort tiden min? Ikke møttes før. Anonymkode: 4dc33...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #2 Del Skrevet 7. september 2024 Man spør på KG og leser alle anbefalingene om å dumpe ham, blokkere, rapportere og ghoste... Eller.. Du kan bruke hodet og magefølelsen din når du treffer ham på ordentlig og ser an om han er ekte og konsistent i måten han stiller opp på og hva han gir av seg selv. Anonymkode: f172d...2d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #3 Del Skrevet 10. september 2024 AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 20.06): Skulle egentlig på date idag, men daten utsatte. Hadde glemt en avtale tydeligvis. Har kommet med et nytt forslag for dag og tidspunkt. Hvordan skille mellom en som er seriøs og en som kaster bort tiden min? Ikke møttes før. Anonymkode: 4dc33...851 MØTE HAN UTE I DAGSLYS. BLI KJENT MED HAN. IKKE HA SEX DE FØRSTE 2 MND.! Anonymkode: 502db...ad4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #4 Del Skrevet 11. september 2024 Siden han foreslo et tidspunkt så ville jeg gitt han en siste sjanse. Jeg var borti en fyr som bare beklaget seg for at han måtte avlyse, kom ikke med et nytt tidspunkt og sa heller ikke hvorfor han avlyste. Jeg gadd ikke svare Anonymkode: c2621...ccd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 11. september 2024 #5 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 20.06): Skulle egentlig på date idag, men daten utsatte. Hadde glemt en avtale tydeligvis. Har kommet med et nytt forslag for dag og tidspunkt. Hvordan skille mellom en som er seriøs og en som kaster bort tiden min? Ikke møttes før. Anonymkode: 4dc33...851 Når jeg er i tvil om at daten er hel ved, eller om han er psykisk stabil, så pleier jeg å utsette daten eller avlyse, bare for å sjekke an reaksjonen. Men det er bare når det er noe som ikke stemmer. Sier ikke at det er det som har skjedd med deg. Antageligvis har noe dukket opp og det kan skje det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #6 Del Skrevet 11. september 2024 Når noen avlyser, men foreslår nytt tidspunkt av seg selv, tenker jeg det er oppriktig. Ting skjer jo av og til. Dersom det skjer flere ganger, hadde jeg tenkt han var useriøs. Anonymkode: 87504...3e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #7 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 20.06): Skulle egentlig på date idag, men daten utsatte. Hadde glemt en avtale tydeligvis. Har kommet med et nytt forslag for dag og tidspunkt. Hvordan skille mellom en som er seriøs og en som kaster bort tiden min? Ikke møttes før. Anonymkode: 4dc33...851 Utsetter personen date nr to også då ville jeg heller tenkt useriøs Anonymkode: ea134...86a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #8 Del Skrevet 11. september 2024 lillevill skrev (1 time siden): Når jeg er i tvil om at daten er hel ved, eller om han er psykisk stabil, så pleier jeg å utsette daten eller avlyse, bare for å sjekke an reaksjonen. Men det er bare når det er noe som ikke stemmer. Sier ikke at det er det som har skjedd med deg. Antageligvis har noe dukket opp og det kan skje det. Du hvafornoe?? Skjønte ingenting av innlegget ditt. Hvilken reaksjon er det du ønsker "å sjekke an"? Kan forstå at noen kan utsette p.g.a. uforutsette hendelser eller at man ikke lenger ønsker å møtes. Men man avlyser ikke eller utsetter en date bare for "å sjekke an reaksjonen". Har jeg misforstått noe? Anonymkode: cc477...a29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #9 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du hvafornoe?? Skjønte ingenting av innlegget ditt. Hvilken reaksjon er det du ønsker "å sjekke an"? Kan forstå at noen kan utsette p.g.a. uforutsette hendelser eller at man ikke lenger ønsker å møtes. Men man avlyser ikke eller utsetter en date bare for "å sjekke an reaksjonen". Har jeg misforstått noe? Anonymkode: cc477...a29 Noen sier, du er uansett stygg og diverse da de tror de blir avvist. En del vil luke ut den gjengen tidlig. Anonymkode: 0b134...7bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #10 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du hvafornoe?? Skjønte ingenting av innlegget ditt. Hvilken reaksjon er det du ønsker "å sjekke an"? Kan forstå at noen kan utsette p.g.a. uforutsette hendelser eller at man ikke lenger ønsker å møtes. Men man avlyser ikke eller utsetter en date bare for "å sjekke an reaksjonen". Har jeg misforstått noe? Anonymkode: cc477...a29 Etter å ha lest my på KG, så jo, det er tydeligvis en greie! Man avlyser for å teste daten, for å se hvor interessert de er, og hvordan de takler avvisning Anonymkode: 4c0d5...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #11 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (På 10.9.2024 den 9.02): MØTE HAN UTE I DAGSLYS. BLI KJENT MED HAN. IKKE HA SEX DE FØRSTE 2 MND.! Anonymkode: 502db...ad4 Haha, det er det vel ingen som gidder å vente på ? Anonymkode: 552f4...626 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillevill Skrevet 11. september 2024 #12 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du hvafornoe?? Skjønte ingenting av innlegget ditt. Hvilken reaksjon er det du ønsker "å sjekke an"? Kan forstå at noen kan utsette p.g.a. uforutsette hendelser eller at man ikke lenger ønsker å møtes. Men man avlyser ikke eller utsetter en date bare for "å sjekke an reaksjonen". Har jeg misforstått noe? Anonymkode: cc477...a29 Kansje du leste litt kjapt? Den teknikken har faktisk vært veldig hjelpsom. Du har ikke peiling på hvor mange skremmende menn som er der ute. Hver gang jeg får en uggen følelse på en fyr, så tester jeg hvordan han reagerer på en avvisning. Faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 11. september 2024 #13 Del Skrevet 11. september 2024 En person som glemmer første date? Skjønner ikke at det er mulig. Når jeg har vært på første date med noen, så er det lite annet jeg har tenkt på i dagene som leder frem til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #14 Del Skrevet 12. september 2024 Meowmere skrev (11 timer siden): En person som glemmer første date? Skjønner ikke at det er mulig. Når jeg har vært på første date med noen, så er det lite annet jeg har tenkt på i dagene som leder frem til det. Han hadde ikke glemt daten, han hadde glemt en annen avtale. Sånt kan skje. Så lenge han kom med forslag til ny tid med det samme TS så ville jeg ikke sett på det som noe problem i det heletatt. Anonymkode: 33f1e...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå