AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #1 Skrevet 7. september 2024 Dama tviholder på eks-elskere som venner. Jeg sier at dette er veldig ukomfortabelt og gjør meg usikker og litt sjalu. Men det driter hun fullstendig i og sier at hun må få ha mannevenner. Det er jeg enig i, men at hun absolutt skal ha vennekontakt og vennesamtaler med ekselskere blir feil for meg. Hva synes dere? Anonymkode: a6a73...312 4 2
Ardenus Skrevet 7. september 2024 #2 Skrevet 7. september 2024 Dette er helt sikkert barnslig, men hør meg ut... Altså, hvis hun ikke forstår normale normer, som å ikke ha kontakt med eks pule venner, så syntes jeg at du skal erklære at du har kvinnelige eks pule venner, som du fortsatt holder kontakten med. Ta gjerne å si at du skal besøke denne vennen hjemme hos henne, når din snart-eks protesterer, så sier du at "dette er jo akkurat hva du holder på med, så da er det jo greit at jeg gjør dette" Så får du velge når dette forholdet er over, personlig så hadde jeg ikke giddet dette. 5 5
Bombasi Skrevet 7. september 2024 #3 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dama tviholder på eks-elskere som venner. Jeg sier at dette er veldig ukomfortabelt og gjør meg usikker og litt sjalu. Men det driter hun fullstendig i og sier at hun må få ha mannevenner. Det er jeg enig i, men at hun absolutt skal ha vennekontakt og vennesamtaler med ekselskere blir feil for meg. Hva synes dere? Anonymkode: a6a73...312 I hvilken grad er de venner da? Møtes de ofte? Kommer de på besøk? Chatter de i tide og utide? Er det bare en snap i uka?
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #4 Skrevet 7. september 2024 Tenker dette er opp til hver enkelt. Dersom du synes det er uholdbart så tror jeg ikke dette er rette forholdet for deg. Finn noen som har samme syn på slike ting som deg selv, så får du et enklere liv og et bedre forhold 😊 Anonymkode: b917f...a39 4
Callista Skrevet 7. september 2024 #5 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dama tviholder på eks-elskere som venner. Jeg sier at dette er veldig ukomfortabelt og gjør meg usikker og litt sjalu. Men det driter hun fullstendig i og sier at hun må få ha mannevenner. Det er jeg enig i, men at hun absolutt skal ha vennekontakt og vennesamtaler med ekselskere blir feil for meg. Hva synes dere? Anonymkode: a6a73...312 Jeg synes ikke hun respekterer deg, når hun velger å ha tidligere kjærester som venner. 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #6 Skrevet 7. september 2024 Ardenus skrev (4 minutter siden): Dette er helt sikkert barnslig, men hør meg ut... Altså, hvis hun ikke forstår normale normer, som å ikke ha kontakt med eks pule venner, så syntes jeg at du skal erklære at du har kvinnelige eks pule venner, som du fortsatt holder kontakten med. Ta gjerne å si at du skal besøke denne vennen hjemme hos henne, når din snart-eks protesterer, så sier du at "dette er jo akkurat hva du holder på med, så da er det jo greit at jeg gjør dette" Så får du velge når dette forholdet er over, personlig så hadde jeg ikke giddet dette. Dette er spill og manipulering, og ikke verdig voksne oppegående folk. Hvorfor så mye drama? Dersom man ikke passer sammen så gjør msn ikke det. Bedre å skilles som venner, og finne noen man er mer kompatible med. Anonymkode: b917f...a39 3 5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #7 Skrevet 7. september 2024 Ser ikke vitsen med å holde kontakt med tidligere elskere når man er i et nytt. Det går an å ha andre venner enn de man har hatt seg med. Anonymkode: d9457...731 6
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #8 Skrevet 7. september 2024 Om det er en dame som har ligget rundt en del, blir det nok vrient å nekte henne å ha venner lixom. Har hun ligger med alle, blir det få igjen… Anonymkode: 33794...74a 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #9 Skrevet 7. september 2024 Tenker at det er en grunn til at hun holder kontakt med tidligere sexpartnere, og at du er usikker på henne. Denne kombinasjonen lukter skjevhet i forholdet og omsider brudd. Hun burde ønske å redusere kontakten med eksene til minimalt siden det gjør deg usikker. hvor lenge har dere vært sammen ? Anonymkode: 60e3b...26f 1
Postmann Skrevet 7. september 2024 #10 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenker at det er en grunn til at hun holder kontakt med tidligere sexpartnere, og at du er usikker på henne. Denne kombinasjonen lukter skjevhet i forholdet og omsider brudd. Hun burde ønske å redusere kontakten med eksene til minimalt siden det gjør deg usikker. hvor lenge har dere vært sammen ? Anonymkode: 60e3b...26f Har vært sammen vel et år nå. Gjorde henne oppmerksom på dette tidlig i forholdet. Men hun sier hun har bare disse vennene og vil ikke kutte kontakten. Det er ikke artig når man vet at man er omtalt når hun har kontakt med dem. 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #11 Skrevet 7. september 2024 Postmann skrev (1 minutt siden): Har vært sammen vel et år nå. Gjorde henne oppmerksom på dette tidlig i forholdet. Men hun sier hun har bare disse vennene og vil ikke kutte kontakten. Det er ikke artig når man vet at man er omtalt når hun har kontakt med dem. Sier enda mer om henne det. Ikke har andre venner enn tidligere sexpartnere.. Anonymkode: 60e3b...26f 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #12 Skrevet 7. september 2024 Derfor gidder jeg ikke fortelle dater/kjærester hvem jeg har ligget med, eller hva "historien" er mellom meg og kompiser... Anonymkode: 89d00...362 1 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #13 Skrevet 8. september 2024 Blir man regnet som utolerant om man ikke liker at dama har kontakt med eks-elskere? Det er hvertfall det hun sier til meg. Anonymkode: a6a73...312 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #14 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Blir man regnet som utolerant om man ikke liker at dama har kontakt med eks-elskere? Det er hvertfall det hun sier til meg. Anonymkode: a6a73...312 Jeg har ikke kalt noen for noe, sier bare det er best å ha en partner som har likt syn på slike ting som en selv. For mange er det uhørt å være venn med en eks. For andre er det like uhørt å avslutte et vennskap man setter pris på , for en kjæreste. Anonymkode: b917f...a39 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #15 Skrevet 8. september 2024 Hadde ikke orket et forhold med noen som insisterer på kontakt med ekser eller ekselskere. Hun der er sta som et esel, men siden du ikke setter ned foten skikkelig ved å forlate henne så får hun jo viljen sin da. Gå fra henne, hun respekterer deg ikke! Anonymkode: 06dea...490
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #16 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde ikke orket et forhold med noen som insisterer på kontakt med ekser eller ekselskere. Hun der er sta som et esel, men siden du ikke setter ned foten skikkelig ved å forlate henne så får hun jo viljen sin da. Gå fra henne, hun respekterer deg ikke! Anonymkode: 06dea...490 Ja, dette handler om respekt. Det skal ikke være behøvelig å stille hverken spørsmål eller ultimatum ang dette. Gamle elskere/elskerinner kuttes ut fullt og helt når man er i et nytt forhold mener jeg. Ingen unnskyldning at man har bare disse til venner. Anonymkode: a6a73...312
Hateridioter Skrevet 8. september 2024 #17 Skrevet 8. september 2024 Hvorfor i alle dager har hun fortalt deg hvem hun har hatt sex med tidligere? 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #18 Skrevet 8. september 2024 Det er sjelden noen som bare er venner av motsatt kjønn, det hender, men det er ikke normen. Enten faller den ene, ellers faller den andre, eller at de har knullet/fortsatt knuller. Helt uaktuelt Anonymkode: d3f37...823 1
Trolltunge Skrevet 8. september 2024 #19 Skrevet 8. september 2024 Postmann skrev (14 timer siden): Har vært sammen vel et år nå. Gjorde henne oppmerksom på dette tidlig i forholdet. Men hun sier hun har bare disse vennene og vil ikke kutte kontakten. Det er ikke artig når man vet at man er omtalt når hun har kontakt med dem. Når noe er viktig og vesentlig for deg må du også klare å stå for det. "Skjønner at du har lyst til å beholde dem som venner, men det er enten å beholde dem som venner eller å beholde meg, så du får velge. Jeg kommer til å respektere ditt valg." Noe merkelig dersom menn hun har knullet er eneste venner hun har. 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #20 Skrevet 8. september 2024 Ser ikke problemet. For du synes tydeligvis at det er greit at hun har mannevenner, bare de ikke er ekskjærester. Er hun som meg er hun hundre prosent ferdig med de eksene seksuelt sett. Og jeg har det ikke med å være utro (har aldri vært det), men sjansene er mye større for at jeg skulle tenne på en ny mannevenn. Anonymkode: ed0f6...b90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå