AnonymBruker Skrevet 7. september #1 Del Skrevet 7. september Noen som har erfaring med å bytte navn på baby? Hvordan ble det mottatt av familie etc? Min er 3 mnd og finner meg enda ikke tilrette med navnet vi har valgt, og skulle ønske vi valgte det andre navnet som vi likestilte.. Er det for sent å angre seg? Redd for hva folk vil tenke.. Nevnte det for en venninne da hen var 2 mnd og hun sa at det var altfor sent Anonymkode: 4d0c8...61f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 7. september #2 Del Skrevet 7. september Nei, det går bra. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #3 Del Skrevet 7. september Noen flere? - TS Anonymkode: 4d0c8...61f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 7. september #4 Del Skrevet 7. september Datteren min kjenner en familie som byttet navn og syntes ikke det var noe rart. Selv støtter jeg dere hvis dere velger det og jeg er en gammel mormor. Min datter fikk ikke "offentig" navn før hun var nesten 5 mnd fordi vi foreldre var så usikre på hvilket av to vi skulle velge. Er så glad vi tok oss tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 7. september #5 Del Skrevet 7. september Jeg tenker - gjør det noe om andre evt tenker noe hvis dere endrer? Hva sier far, vil han også endre? I så fall er det jo ikke så mye å lure på! Blås i folk, det er ikke noe de har noe med uansett. Bedre å stå for at man angrer nå (og be folk passe sine egne saker om de kommenterer noe), enn å gå med den følelsen resten av livet... Selv om man selvfølgelig blir vant til navnet etter hvert. Jeg brukte litt tid på å klare å bruke navnet vi valgte TIL barnet. Hun hadde all verdens kallenavn, men å bruke navnet hennes var liksom "rart" for meg. Men det var ikke fordi jeg ikke var fornøyd med navnevalget, det var bare "rart" å bruke navnet, av uviss grunn. Hvis det ikke er det som er tilfellet for deg - og for far da, han må jo være enig - så ville jeg bare byttet. Hadde nektet å bry meg om hva andre skulle tenke om det, det er jo deres valg, og hva andre mener spiller jo ingen rolle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #6 Del Skrevet 7. september Spiller det noe rolle hva andre tenker? Det er jo ikke slik at han vet navnet sitt enda uansett? Anonymkode: af2d7...ae3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulu87 Skrevet 7. september #7 Del Skrevet 7. september Bytt nå så vender folk seg fort til det nye navnet. Bedre å gjøre det nå enn å angre seg resten av livet på at man ikke byttet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #8 Del Skrevet 7. september Syntes det er helt innafor. Jeg hadde ikke reagert om noen skulle endre mening om navnet når barnet er så lite. Anonymkode: 1fdf9...48e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå