Gå til innhold

Nylon&føtter


goodbeforelong

Anbefalte innlegg

Mange menn liker veldig godt begge deler. Her er mitt perspektiv. 

Nylonstrømper/sokker utstråler feminitet, noe sexy. Man får i tillegg nyte synet av føttene, og det man måtte like som viser gjennom. For meg er også feminitet også en slags eleganse. Det kan være både til kjole, Jeans, bunad. Så lenge det er helhjertet med en god stil. 

Noen av oss liker også duften. Det kan være så mye. Noen liker duften av foten, skrittet osv. Ikke sånn det skal lukte surt, men at det lukter "brukt".

Man kan få inntrykket av at noen tror dette er altoppslukende. Det er oftest ikke det, men et deilig krydder. 

Man leser om folk som liker og kjøper både brukte sokker, truser og strømpebukser. Fair enough. Men for de aller fleste tror jeg at man må like damen, for å like sine fetisjer. Mye kan kan elske på en kropp og tilhørende tekstiler. 

Jeg heier på alle med en fetisj eller flere. Selv om man ikke kan forstå alle, er det meg bekjent i de fleste tilfeller positivt.

 

Endret av goodbeforelong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har mange ganger lurt på dette med brukte truser, for jeg har alltid hatt en fetish for duften og smaken av en kvinne.

Ikke for å være grådig for innkjøp av ei truse til 500 kr, men jeg har vokst ifra meg den ronkingen på gutterommet.. Jeg vil ha ekte saker, ferske saker, helt på 10cm avstand. Den trusa tror jeg lukter amoniakk, før jeg henter den på posten. Da sniffer jeg heller amoniakk fra ei flaske, som koster 1/10 av prisen😅

Nylon er noe annet, fint å se og ta på.. og "vi" elsket lyden av å rive en snarvei for doggy.. Husker meget godt den tiden fra hurtigruten, da måtte jeg kjøpe 3x 3-pack, for hver gang jeg var i bodø😇

Jeg synes forøvrig det er bra, at busyness-kvinner selger truser.. de er jo en nisje som øker husholdningen❣️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg. Men noe vakumpakket fra noen ukjente kikker ikke meg. Men jeg forstår tenningen isolert sett 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjerne sniffe litt på den nylig brukte trusa til dama når hun har slengt den i skittentøykurven, men kun det. Roter ikke langt nedi kurven for å finne truser hun brukte for flere dager siden. Snakker ferskvare. Ellers har jeg liten interesse for brukte truser. Ikke faen om jeg betaler flere hundre kroner for å få tilsendt ei brukt dametruse i posten. Som nevnt over her lukter det sikkert bare amoniakk. 

Nylon strømpebukser/strømper er litt sexy. 

Anonymkode: c5423...476

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri forstått denne lukt fetishen som mange andre menn har. Men kan forstå nylon&føtter, selv om jeg ikke har dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nylon og føtter gir meg kun tanken om jobben jeg hadde på sykehjemmet 3 sommerferier på rad. Ingenting sexy eller tennende ved det. Tvert i mot 😷🤢

Anonymkode: ab3d5...1e4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nylon og føtter gir meg kun tanken om jobben jeg hadde på sykehjemmet 3 sommerferier på rad. Ingenting sexy eller tennende ved det. Tvert i mot 😷🤢

Anonymkode: ab3d5...1e4

Er vel ikke den målgruppen det refereres til. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
goodbeforelong skrev (På 7.9.2024 den 18.24):

Mange menn liker veldig godt begge deler. Her er mitt perspektiv. 

Nylonstrømper/sokker utstråler feminitet, noe sexy. Man får i tillegg nyte synet av føttene, og det man måtte like som viser gjennom. For meg er også feminitet også en slags eleganse. Det kan være både til kjole, Jeans, bunad. Så lenge det er helhjertet med en god stil. 

Noen av oss liker også duften. Det kan være så mye. Noen liker duften av foten, skrittet osv. Ikke sånn det skal lukte surt, men at det lukter "brukt".

Man kan få inntrykket av at noen tror dette er altoppslukende. Det er oftest ikke det, men et deilig krydder. 

Man leser om folk som liker og kjøper både brukte sokker, truser og strømpebukser. Fair enough. Men for de aller fleste tror jeg at man må like damen, for å like sine fetisjer. Mye kan kan elske på en kropp og tilhørende tekstiler. 

Jeg heier på alle med en fetisj eller flere. Selv om man ikke kan forstå alle, er det meg bekjent i de fleste tilfeller positivt.

 

Godt sagt :applaus:

goodbeforelong skrev (På 7.9.2024 den 22.13):

Ikke vet jeg. Men noe vakumpakket fra noen ukjente kikker ikke meg. Men jeg forstår tenningen isolert sett 😊

Agree :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nylon er for gammeldags, men sokker er deilig, helst hvite. Elsket når kjæresten min brukte to par Amerika sokker på 90-tallet, de var så myke og kose med, og luktet så godt. Har stjålet med meg en haug med brukte sokker fra hittegodskontoret fra gymmen på ungdomsskolen. Har de sokkene enda samlet i fem store Champion sokker stappet fulle av andre sokker og fotballstrømper fra hittegodsen. Hender fortsatt at jeg koser meg med dem. 

Anonymkode: 864a0...9eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nylon er for gammeldags, men sokker er deilig, helst hvite. Elsket når kjæresten min brukte to par Amerika sokker på 90-tallet, de var så myke og kose med, og luktet så godt. Har stjålet med meg en haug med brukte sokker fra hittegodskontoret fra gymmen på ungdomsskolen. Har de sokkene enda samlet i fem store Champion sokker stappet fulle av andre sokker og fotballstrømper fra hittegodsen. Hender fortsatt at jeg koser meg med dem. 

Anonymkode: 864a0...9eb

Du samler fra hittegods sier du. Spiller det ingen rolle for deg hvem det kommer fra? 

Nylon gammeldags? Det har vel aldri gått ut på dato..?  😊

Anonymkode: b77d4...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...