Gå til innhold

Kommer for tidlig - er det håp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann på 30 som kommer altfor tidleg. Typ varer under et halvt minutt om jeg er skikkelig kåt, så må bytte stilling ofte og prøve å tilfredsstille sexpartneren før jeg kommer, eller prøve å gjøre meg selv mindre kåt (tenke mindre digge tanker).

Jeg er singel og har ingen å "øve" med sånn egentlig. Er dette noe som bedrer seg om man finner et fast forhold? Husker ikke at sex var et problem i mitt forrige forhold, men lurer på om jeg kommer raskere nå enn da.

Lurer på om dette ødelegger for meg i dating. Prøver å alltid sette jenta først, og forklare situasjonen, men blir jo skeptisk om jeg noengang kan bli en fyr som gir ei dame vaginal orgasme?

Anonymkode: 4cedc...ef1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det ødelegger kommer jo helt an på den du har sex med 😊

For meg hadde det ikke ødelagt noe som helst.

Det er flere andre ting ved partner som avgjør om han er en god sengepartner for meg, en hvor lenge han varer under samleie💁🏼‍♀️

Heller 30 sekunder en 30 minutter for å si det sånn.

Anonymkode: 87c70...fe5

Skrevet

Kjøp en fleshlite og øv deg med. De har til og med en som heter noe tilsvarende at man skal bruke den til å få god kontroll over utløsning. 

Tren musklene ved penis også. Akkurat som kvinner må ta knipeøvelser er menn tjent med gode muskler i underlivet. 

Det er selvfølgelig håp, men du må nok gjøre en innsats. 

Anonymkode: 585e3...3a7

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kjøp en fleshlite og øv deg med. De har til og med en som heter noe tilsvarende at man skal bruke den til å få god kontroll over utløsning. 

Tren musklene ved penis også. Akkurat som kvinner må ta knipeøvelser er menn tjent med gode muskler i underlivet. 

Det er selvfølgelig håp, men du må nok gjøre en innsats. 

Anonymkode: 585e3...3a7

Fleshligt Stamina training unit. Den skulle visst være så digg at man kom til å komme med en gang. Kjøpte den fordi jeg har motsatt problem enn det ts har. Tar lang tid før jeg kommer. 

Den funket ikke for meg men kan hende den kan hjelpe ts.

Anonymkode: 87a2d...f8d

Skrevet

Du kan trene deg på edging og knipe musklene. 😊 Jeg hadde en elsker som slet med det før, men da gikk han for å ta flere runder og tilfredsstille meg i mellomtiden for da tok det litt lengre tid å komme igjen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg er en mann på 30 som kommer altfor tidleg. Typ varer under et halvt minutt om jeg er skikkelig kåt, så må bytte stilling ofte og prøve å tilfredsstille sexpartneren før jeg kommer, eller prøve å gjøre meg selv mindre kåt (tenke mindre digge tanker).

Jeg er singel og har ingen å "øve" med sånn egentlig. Er dette noe som bedrer seg om man finner et fast forhold? Husker ikke at sex var et problem i mitt forrige forhold, men lurer på om jeg kommer raskere nå enn da.

Lurer på om dette ødelegger for meg i dating. Prøver å alltid sette jenta først, og forklare situasjonen, men blir jo skeptisk om jeg noengang kan bli en fyr som gir ei dame vaginal orgasme?

Anonymkode: 4cedc...ef1

Det er alltid håp. Med rett dame så løser det seg, men da må du kommunisere dette om du har tillit til henne.

• Liker 1
Skrevet

Les deg opp på edging, og forsøk det. Og menn kan også gjøre knipeøvelser! Samboeren min har en ekstremt god kontroll på orgasmene sine, og i ungdommen ble han vel kalt for "one minute man" så det finnes absolutt håp 😉 

Anonymkode: 84550...7af

Skrevet

Edge hver dag i en uke. 

Trikset er å knekke orgasmen på rett tidspunkt. Hvis du stopper for sent så har du tapt, da du trenger 30 min pause for å resette.

Anonymkode: 70e06...0f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...