AnonymBruker Skrevet 11. september #141 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Som sagt, en meningsløs sammenlikning. Anonymkode: c746e...1ed Ok. Hvorfor? Forklar. Anonymkode: 6b1a0...974 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 11. september #142 Del Skrevet 11. september Husk det folkens. Det er ikke lov å foretrekke dyr fremfor barn. (Ironi) Det har jeg lært her på KG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #143 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (På 8.9.2024 den 15.44): Det er ikke egoistisk å være frivillig barnløs heller. Ofte er det tilogmed et mer gjennomtenkt valg. Anonymkode: 6b1a0...974 De som velger å ikke få barn har i alle fall ikke produsert flere NAV-klienter. Ikke alle barn blir morgendagens arbeidskraft. Anonymkode: c1e9c...320 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #144 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): De som velger å ikke få barn har i alle fall ikke produsert flere NAV-klienter. Ikke alle barn blir morgendagens arbeidskraft. Anonymkode: c1e9c...320 Nei, men mange av dem blir nettopp fremtidig arbeidskraft. Og de som velger å ikke få barn er på sikt avhengig av hjelp utelukkende fra andres barn. Anonymkode: b8af8...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #145 Del Skrevet 12. september jordbær86 skrev (20 timer siden): Husk det folkens. Det er ikke lov å foretrekke dyr fremfor barn. (Ironi) Det har jeg lært her på KG. Uklart hva som driver deg her i denne tråden. Mye svada fra deg. Anonymkode: b8af8...b6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #146 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ok. Hvorfor? Forklar. Anonymkode: 6b1a0...974 Sammenlikning blir som å sammenlikne epler med pærer Anonymkode: c746e...1ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #147 Del Skrevet 12. september Høres litt sykt ut. Er jo hun som sammenligner katten og barnet, ikke du. Anonymkode: 2e281...434 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #148 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nei, men mange av dem blir nettopp fremtidig arbeidskraft. Og de som velger å ikke få barn er på sikt avhengig av hjelp utelukkende fra andres barn. Anonymkode: b8af8...b6f Poenget er at det ikke er nok å produsere et par barn. Du må ha evne og interesse i å oppdra og følge dem opp, slik at de har størst mulig sjanse for å kunne bidra i samfunnet. Mangler du evne eller interesse, bør du kanskje la være å få barn. Det er ikke egoistisk. Anonymkode: c1e9c...320 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #149 Del Skrevet 13. september Folk må tåle at mennesker når forskjellige stadier i livet ulikt og forskjellige rekkefølger, og det er også fullstendig lov å velge bort et stadie. Jeg har både katt og barn, elsker begge deler. Katten kom først. Anonymkode: a45c5...4af 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 13. september #150 Del Skrevet 13. september Tullete kommentar fra denne "venninnen", bare overse det. Jeg liker både dyr og barn. Er i dag lykkelig 2-barnsmamma, men forholdet jeg har hatt til dyr, og særlig kattene mine er helt spesielt. Man kan fint ha morskjærlighet ovenfor både dyr og menneskebarn. Husker godt hvordan jeg om natten våket over katten min da han var syk. Akkurat slik jeg nå gjør med mine barn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 14. september #151 Del Skrevet 14. september AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 17.01): Uklart hva som driver deg her i denne tråden. Mye svada fra deg. Anonymkode: b8af8...b6f Dette var en kommentar til de som ikke tåler at folk er forskjellige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #152 Del Skrevet 15. september AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 18.15): Fordi hun og samboeren hennes akkurat har fått barn, og jeg og samboer har fått oss en kattunge. Nå mener hun at vi setter dyr forran barn og at vi har valgt kattunge i stedet for barn. Vi har ikke sagt noe negativt til henne om å få barn. Og kanskje vi får barn senere, men ikke nå. Forsnakket meg vist en gang de var her og jeg løftet opp kattungen og sa er han ikke søt. Hun bare svarte hva med babyen da, er ikke den søt? Jeg svarte ja så klart, men da svarte hun men du syns kattungen er søtere ikke sant? Jeg prakker ikke på dem kattungen, jeg satte den ned igjen,men de, spesielt hun er ivrig på å at vi må holde babyen. Jeg vet ikke hvordan det er å nettopp ha fått barn. Blir man lett såret over små kommentarer? Anonymkode: 6b1a0...974 Kattunger ER jo mye søtere enn babyer da😅🙈 Anonymkode: b3013...449 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå