Gå til innhold

Veninne mener jeg setter dyr forran barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi hun og samboeren hennes akkurat har fått barn, og jeg og samboer har fått oss en kattunge. Nå mener hun at vi setter dyr forran barn og at vi har valgt kattunge i stedet for barn. Vi har ikke sagt noe negativt til henne om å få barn. Og kanskje vi får barn senere, men ikke nå. Forsnakket meg vist en gang de var her og jeg løftet opp kattungen og sa er han ikke søt. Hun bare svarte hva med babyen da, er ikke den søt? Jeg svarte ja så klart, men da svarte hun men du syns kattungen er søtere ikke sant? Jeg prakker ikke på dem kattungen, jeg satte den ned igjen,men de, spesielt hun er ivrig på å at vi må holde babyen. Jeg vet ikke hvordan det er å nettopp ha fått barn. Blir man lett såret over små kommentarer?

Anonymkode: 6b1a0...974

  • Liker 2
  • Hjerte 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meowmere skrev (1 minutt siden):

Kattunger er mye søtere enn andre sine babyer. 

Enig!

Anonymkode: 6b1a0...974

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns jo at kattunger er mye søtere en babyer. Men sier ikke det til henne da 😉

Anonymkode: 6b1a0...974

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har selv dyr, har aldri løftet han opp til folk og spurt om han var søt. Veldig spesielt. Har forsåvidt aldri gjort det med noen av ungene heller. Mye rart der ute.

Anonymkode: 9242b...315

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen klarer ikke å la være å projisere sitt tull over på andre. Vil ikke ha sånne venner selv. Og kattunger er selvfølgelig 100% søtere. Det tror jeg alle er enig om.

Anonymkode: 92772...7c3

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har selv dyr, har aldri løftet han opp til folk og spurt om han var søt. Veldig spesielt. Har forsåvidt aldri gjort det med noen av ungene heller. Mye rart der ute.

Anonymkode: 9242b...315

Jeg gjorde det fordi jeg tilfeldigvis plukket han opp da. Det er da ganske normalt å si sånt. Akkurat som hun driver å spør om babyen er søt.

Anonymkode: 6b1a0...974

  • Liker 15
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har selv dyr, har aldri løftet han opp til folk og spurt om han var søt. Veldig spesielt. Har forsåvidt aldri gjort det med noen av ungene heller. Mye rart der ute.

Anonymkode: 9242b...315

Jeg er vel rar jeg også da, for jeg har gjort det med både dyr og egen baby🤷‍♀️

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg gjorde det fordi jeg tilfeldigvis plukket han opp da. Det er da ganske normalt å si sånt. Akkurat som hun driver å spør om babyen er søt.

Anonymkode: 6b1a0...974

Ja, det er en helt normal ting å si. Kanskje ikke for alle, men mange dyreeiere kan finne på slike ting. 

Anonymkode: ffe28...39d

  • Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattunger er selvfølgelig mye søtere en menneskebabyer. Jeg blir mer varm om hjertet og helt forelsket når jeg ser en kattunge. Føler ikke det samme med menneskebabyer.

  • Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Fordi hun og samboeren hennes akkurat har fått barn, og jeg og samboer har fått oss en kattunge. Nå mener hun at vi setter dyr forran barn og at vi har valgt kattunge i stedet for barn. Vi har ikke sagt noe negativt til henne om å få barn. Og kanskje vi får barn senere, men ikke nå. Forsnakket meg vist en gang de var her og jeg løftet opp kattungen og sa er han ikke søt. Hun bare svarte hva med babyen da, er ikke den søt? Jeg svarte ja så klart, men da svarte hun men du syns kattungen er søtere ikke sant? Jeg prakker ikke på dem kattungen, jeg satte den ned igjen,men de, spesielt hun er ivrig på å at vi må holde babyen. Jeg vet ikke hvordan det er å nettopp ha fått barn. Blir man lett såret over små kommentarer?

Anonymkode: 6b1a0...974

Kattunger trenger mye tid med eierene de første månedene. Venninna di er rar. 

Anonymkode: 8e986...f52

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, dere bestemmer da selv om dere vil ha menneske- eller pelsbaby. 

  • Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er ekstremt nærtagen. Hun leser jo masse inn i dine handlinger som rett og slett ikke er sant. Det er direkte frekt! 

Anonymkode: fbb5a...482

  • Liker 17
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..

Jeg valgte et liv med dyr og ikke barn.

Er jo ikke noe negativt med å ikke ville ha barn💁🏼‍♀️

Anonymkode: f05d3...f57

  • Liker 9
  • Hjerte 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen blir helt koko når de får baby. De fleste er heldigvis ikke som venninna di. Du er normal, ts. 

Anonymkode: 4c699...5ab

  • Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Har selv dyr, har aldri løftet han opp til folk og spurt om han var søt. Veldig spesielt. Har forsåvidt aldri gjort det med noen av ungene heller. Mye rart der ute.

Anonymkode: 9242b...315

Haha, I all verden. Når man har fått seg en kattunge, valp eller noe annet lite, søtt dyr, så er det helt vanlig å si "er den ikke søt" både ansikt til ansikt, og på snap etc.

Ts, du har ikke valg dyr foran barn. Det er venninnen som driver å sammenligner barn og dyr, og setter to veldig forskjellige ting opp mot hverandre, som er litt sært.

Om hun ikke er sånn til vanlig, så hadde jeg bare ristet det av meg med tanke på at hun nettopp har dyttet ut en hel person som nå holder henne våken natten lang. Men fortsetter hun på den måten, så hadde jeg distansert meg litt. 

Anonymkode: 93901...89d

  • Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattunger er jo noe av det nydeligste som finnes, men det sier jeg ikke til en nybakt mor 😉

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mezzosoprena skrev (40 minutter siden):

Man kan da helt fint sette dyr foran barn, så lenge man ikke allerede har barn som blir nedprioritert til fordel for dyrene.

Dette!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tja..

Jeg valgte et liv med dyr og ikke barn.

Er jo ikke noe negativt med å ikke ville ha barn💁🏼‍♀️

Anonymkode: f05d3...f57

Ikke noe galt med å ikke ville ha barn. Jeg liker egentlig dyr best så usikker selv på om jeg vil ha barn. Samboer er heller ikke sikker på om han vil ha 🙂

Anonymkode: 6b1a0...974

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...