Gå til innhold

Begynner han å falle for meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kjent en fyr i snart 18år , ikke sett han de 10 siste årene men vi tok opp kontakten nå igjen. Den siste tiden har vi møtt hverandre 2 ganger og gir utrykkelig bevis på at han er lysten på meg, ganske kåt og livlig mann. Nå som vi har sovet hos hverandre begge gangene og hatt sex, og han fortsetter å sier hvor koselig alt med meg var, så begynner jeg å ha troa.

Han er en nokså tøff mann som sjeldent viser følelser. Da vi snakket sammen forrige kveld/natt sammen så åpnet han seg helt for meg. Han fortalte dypt om han som har skjedd, som han selv sa at han kun hadde delt med en kompis. Han skrev nå idag at han var glad for at jeg lyttet og var så god å prate med. Og at det var få av de i livet... Han sa også den kvelden da vi var sammen at han egentlig kunne tenkt seg barn, noe han ikke har hatt så lyst på tidligere. Mannen er 35. Virker det som at han kan begynne å få følelser? Dette kom han med bare timer etter vi hadde hatt sex💫

Anonymkode: b5263...b7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enten følelser eller lyst på sex. Vanskelig å si. Du må jo bare bruke tid og se om han er interessert i å gjøre ting sammen utenom sex?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke. Det tar nok lenger tid å få ekte følelser. Vil du at han skal få følelser? Tror du at du har følelser for han? Slikt tar tid. You can't hurry love. 

Anonymkode: d4835...291

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det tror jeg ikke. Det tar nok lenger tid å få ekte følelser. Vil du at han skal få følelser? Tror du at du har følelser for han? Slikt tar tid. You can't hurry love. 

Anonymkode: d4835...291

Aldri en mann som har åpnet seg så for meg noen gang. Og at han selv takker for god samtale med hjerte var jo hyggelig. Jeg må tydelig være en god lytter 😊

Anonymkode: b5263...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Ekte følelser tar lang tid å utvikle. Enhver mann ville satt pris på å hoppe rett i køya, pluss få gratis psykolog på kjøpet. Så ja, du er nok sjelden-lett tilgjengelig sex og terapi på kjøpet. Bare å forsette i samme spor👍🏻

Anonymkode: 53ec6...c09

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Aldri en mann som har åpnet seg så for meg noen gang. Og at han selv takker for god samtale med hjerte var jo hyggelig. Jeg må tydelig være en god lytter 😊

Anonymkode: b5263...b7c

Husk at selv om han sa at det var første gang han åpnet seg, behøver det ikke være det. Det KAN også være en måte å hekte deg tidlig på når man er så intens så tidlig. 

Anonymkode: ccc9b...69f

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det bryllup neste sommer tror jeg!! Flott jobbet, TS :hjerter_rundt:

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (18 minutter siden):

Her blir det bryllup neste sommer tror jeg!! Flott jobbet, TS :hjerter_rundt:

Ja dette høres bankers ut, bare å finne fram brudekjolen👍🏻

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Aldri en mann som har åpnet seg så for meg noen gang. Og at han selv takker for god samtale med hjerte var jo hyggelig. Jeg må tydelig være en god lytter 😊

Anonymkode: b5263...b7c

Eller enkel å spille på følelsene til.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at han er kåt har ingenting med følelser å gjøre.

Anonymkode: fb655...acd

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Ekte følelser tar lang tid å utvikle. Enhver mann ville satt pris på å hoppe rett i køya, pluss få gratis psykolog på kjøpet. Så ja, du er nok sjelden-lett tilgjengelig sex og terapi på kjøpet. Bare å forsette i samme spor👍🏻

Anonymkode: 53ec6...c09

☝️

Anonymkode: fb655...acd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har kjent en fyr i snart 18år , ikke sett han de 10 siste årene men vi tok opp kontakten nå igjen. Den siste tiden har vi møtt hverandre 2 ganger og gir utrykkelig bevis på at han er lysten på meg, ganske kåt og livlig mann. Nå som vi har sovet hos hverandre begge gangene og hatt sex, og han fortsetter å sier hvor koselig alt med meg var, så begynner jeg å ha troa.

Han er en nokså tøff mann som sjeldent viser følelser. Da vi snakket sammen forrige kveld/natt sammen så åpnet han seg helt for meg. Han fortalte dypt om han som har skjedd, som han selv sa at han kun hadde delt med en kompis. Han skrev nå idag at han var glad for at jeg lyttet og var så god å prate med. Og at det var få av de i livet... Han sa også den kvelden da vi var sammen at han egentlig kunne tenkt seg barn, noe han ikke har hatt så lyst på tidligere. Mannen er 35. Virker det som at han kan begynne å få følelser? Dette kom han med bare timer etter vi hadde hatt sex💫

Anonymkode: b5263...b7c

Kan du ikke spørre han om det istedenfor?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (3 minutter siden):

Kan du ikke spørre han om det istedenfor?

Vanskelig å spørre han direkte - Jeg hadde ikke sendt noe til han på flere timer når han plutselig skrev at han takket for en nydelig kveld. Vanskelig å vite om han skrev det fordi han tenkte på meg, savnet meg litt eller at han ville si det til meg vennskapelig? Jeg kom fra han idag tidlig, vi hadde endel sex så tror neppe han var kåt. 

Anonymkode: b5263...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

petterm skrev (4 timer siden):

Enten følelser eller lyst på sex. Vanskelig å si. Du må jo bare bruke tid og se om han er interessert i å gjøre ting sammen utenom sex?

Ja , men altså jeg kom fra han idag etter å hatt sex ca 3 ganger igår. Så tror ikke kåtheten var det største problemet akkurat nå?😉

Anonymkode: b5263...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vanskelig å spørre han direkte - Jeg hadde ikke sendt noe til han på flere timer når han plutselig skrev at han takket for en nydelig kveld. Vanskelig å vite om han skrev det fordi han tenkte på meg, savnet meg litt eller at han ville si det til meg vennskapelig? Jeg kom fra han idag tidlig, vi hadde endel sex så tror neppe han var kåt. 

Anonymkode: b5263...b7c

Hvorfor sitter du og prøver å analysere deg fram til dette? Kan du ikke bare sette pris på at han er hyggelig?

Anonymkode: d4835...291

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vanskelig å spørre han direkte - Jeg hadde ikke sendt noe til han på flere timer når han plutselig skrev at han takket for en nydelig kveld. Vanskelig å vite om han skrev det fordi han tenkte på meg, savnet meg litt eller at han ville si det til meg vennskapelig? Jeg kom fra han idag tidlig, vi hadde endel sex så tror neppe han var kåt. 

Anonymkode: b5263...b7c

Det kalles å være høflig.

Anonymkode: fb655...acd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det kalles å være høflig.

Anonymkode: fb655...acd

Når du selv får tanken om å si det? Jeg ville droppet å si slikt om jeg ikke var interessert i en person. 

Anonymkode: b5263...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når du selv får tanken om å si det? Jeg ville droppet å si slikt om jeg ikke var interessert i en person. 

Anonymkode: b5263...b7c

Men du er deg.

Anonymkode: fb655...acd

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når du selv får tanken om å si det? Jeg ville droppet å si slikt om jeg ikke var interessert i en person. 

Anonymkode: b5263...b7c

Alle er ikke deg, og selv om du ville droppet å si det betyr ikke at alle andre ville droppet å si det. Alle andre handler og tenker ikke som deg.  Jeg kunne lett ha sagt noe sånn for å være høflig. Siden jeg er en høflig person. Hvorfor sitte og analysere etter 2 sex-treff? 

Anonymkode: 53ec6...c09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her vet om han har følelser for deg eller ikke. Og det er ikke sant at det alltid tar tid å utvikle følelser. For noen tar det lang tid, mens for andre kan det gå fort. Er mye som spiller inn. Du får bare treffe han videre og finne ut av det😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...