AnonymBruker Skrevet 7. september #1 Del Skrevet 7. september Noen som har tips? Jeg er 100 % alenemor som trenger ekstrainntekt, utenom min 8-4 jobb. Anonymkode: e2f80...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #2 Del Skrevet 7. september Enkeleste er og ta på seg overtid på sin 100% jobb. Det krever tross alt endel og ha flere arbeidsgivere å forholde seg til. Jeg tar all overtid på hjemmekontor, gik med omlag 150 - 170 000 i ekstra inntekt i året. Ofrer da en god del fritid Anonymkode: add85...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september #3 Del Skrevet 8. september AnonymBruker skrev (17 timer siden): Enkeleste er og ta på seg overtid på sin 100% jobb. Det krever tross alt endel og ha flere arbeidsgivere å forholde seg til. Jeg tar all overtid på hjemmekontor, gik med omlag 150 - 170 000 i ekstra inntekt i året. Ofrer da en god del fritid Anonymkode: add85...bc2 er ikke alltid "bare" å jobbe overtid. Hos oss i helse tar de nesten heller inn noen fra gata enn å gi oss faste noen timer overtid... Jada, noe overdrevent, men føles nesten slik til tider. Anonymkode: d9ee7...cdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå