Gå til innhold

Hvordan føles sex når det er lenge siden sist, kontra kort tid siden sist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel. Som overskriften sier: Hvordan føles sex når det er lenge siden sist, kontra kort tid siden sist?

Hvordan kjennes sexen ut når det er lenge siden sist dere hadde sex? Og hvordan skiller den seg gra sexen dere har når dere helt nylig/akkurat har hatt sex?

Anonymkode: e1738...f3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies jo at det er som å sykle. At man ikke glemmer det, så spørs det vel hvem du har sex med vil jeg tro. Er jo her kjemien spiller inn, og om man klarer å håndtere vanskelige følelser.

Første gang jeg kommer til å ha sex så vet jeg at jeg kommer til å gråte, og da trenger jeg en mann som forstår det. Jeg er ikke vant til at mennesker er snille med meg, så om han er for snill/øm eller myk så knekker jeg...

Så spiller tiden inn. Jeg har ikke hatt sex siden jeg gikk fra Xen i 2021....

Så en mann som ikke er redd for å være sårbar er veldig bra for meg....

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er alenemor som har fokusert 100% på barna mine. Hadde ikke hatt sex på 8 år da jeg traff min nåværende kjæreste. Var akkurat som at jeg hadde hatt sex for noen dager siden. Føltes helt naturlig og fint! Bortsett fra at vi har hatt sex flere ganger daglig fra vi ble sammen. Ingen av oss får nok 🤩

Anonymkode: 751b7...723

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Vi har sex 5-6 ganger i uken og det er jo alltid deilig, men vi merker at det blir litt ekstra deilig hvis vi klarer å holde oss i 2-3 dager (hvis vi klarer det 😄

Anonymkode: f4948...a95

Skrevet

Passert 7 år uten sex nå. Så kommer til å bli spennende. Får bare håpe at når det først skjer, at foventningene ikke er for høye, og det liksom blir litt nedtur. Kan jo fort skje.

Anonymkode: f8268...369

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...