Gå til innhold

Hun får orgasme alt for fort og det påvirker forholdet!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Velger å legge innlegget her fordi jeg opplever gjengen her som mer seriøs og oppegående. Utfordring er kanskje seksuell, men ender i å ødelegge forholdet

Min kone får klitoral, vaginal og anal orgasme - Alltid, 100% av gangene vi har sex. All good, og tross alt egentlig flott. Problemet er at hun får orgasme etter 1-2 minutter lek eller samleie. Om jeg fikk fingrer henne eller gjør andre ting som «foreplay» så blir hun så på at hun kommer. Om vi dropper oppvarming så er hun jo ikke egentlig klar selv, men «lar meg» slippe inn. Da tenner hun umiddelbart, og får orgasme som sagt etter kanske 1-2 min samleie. Jeg har knapt kommet i gang, og da er hun ferdig. Vi ser begge dette som en utfordring, også henne, men hun har kommet dit at sex ikke gir henne noe pga dette. Jeg forstår det jo. Hun er jo knapt med psykisk, og da er hun heller ikke aktiv selv. Hun bidrar nesten ikke noe i akten selv fordi hun jo ikke er kåt, og hun er heller ikke egentlig veldig flink til gi noen gang. Jeg kan jo forstå det også. Hun får ikke noe ut av sex fordi enten er hun ikke tent, eller ferdig på 1 2 3!

Vi har kommet dit at hun ikke lenger ser poenget med å ha sex. Hun inititerer ikke, og prøver å komme unna om jeg ber om sex. Jeg har også konkludert med at jeg ikke ønsker å gjøre det vanskelig for henne, så jeg har sluttet å be om sex. Men, jeg elsker henne og tenner på henne, så jeg har også sluttet å ta på henne både i senga og ellers for å unngå å tenne, få lyst eller kjenne behov for mer nærhet osv. Jeg blir helt utrolig seksuelt frustret, og det er bedre å prøve å unngå å tenne på henne. Som sagt, heg har sluttet å ta på henne, klemme henne, kysse henne osv - både dag og kveld! Problemet er at dette skaper avstand mellom oss, selv i hverdagen. Jeg trenger sex, hun sier hun ikke trenger sex ( som vel er vanlig for kvinner). Jeg trenger nærhet og hudkontakt, og hun sier hun ikke trenger slikt, men er egentlig det vanlig? 

Så nå bor vi under samme tak. Vi snakker ikke om dette lenger, og vi har ikke lenger sex eller intimetet. Jeg ønsker ikke å ha det slik, men får ikke til en bra dialog med henne på dette nå lenger. Jeg har sagt at jeg ikke kan akseptere et forhold uten dex eller intimitet, men hun sier hun ikke kan gjøre noe med det, og om jeg ikke kan akseptert det så må jeg gå fra henne. Skal jeg vurdere å avslutte forholdet, eller har dere andre innspill? Hun vil heller ikke type parterapi, sexolog osv. Vil heller ikke snakke med fastlege osv. 
 

Noen vil si vi ikke er seksuelt kompatible, men handler dette egentlig om det? Sexen er jo ganske bra når det står på. Som jeg sa, hun bidrar lite, men hun er helt med om det gir mening. Jeg tror sexen hadde vært bra om hun holdt lenger. Sist vi hadde sex så konkluderte vi med at vi hadde brukt under 5 minutter fra vi begynte til vi var ferdige, men jeg hadde da ikke fått orgasme fordi hun synes det er kjedelig at jeg holder så lenge. Jeg kan nok holde over gjennomsnittet, og trenger enten skikkelig gjensidig tenning, hjelp av henne på ulike måter, eller 15 min++ om det er snakk om kum reint samleie. Jeg kommer ikke lett ved rent samleie, men har tidligere opplevd at kvinner synes det er en fordel da de selv også har trengt tid. Nå i dette forholdet så er det bare en ulempe der hun mener jeg er «treg og kjedelig». Dette skjer jo fordi hun allerede er ferdig med sin orgasme, og da klarer ikke hun å tenne på nytt, eller engasjere seg noe særlig. Som sagt, jeg ser hennes side, men jeg føler ikke hun ser min side. Jeg føler at det er «feil» å ha lyst på sex og intimitet om dete skjønner, fordi det blir som å gå over henne grenser? 
 

Blir veldig glad om noen har noen bra innspill, erfaringer eller gode råd!

Takk!

Anonymkode: 34b6b...dcd

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke at hun ikke yter deg og din kropp oppmerksomhet. Menn som kommer for fort får råd om å tilfredsstille kvinnen først, og så et det ikke like farlig dersom han kommer ganske fort ved samleie. Dette pluss øve på å holde tilbake. Skjønner ikke hvorfor en kvinne skulle få andre råd. Hun bør ha sitt fokus på deg og din kropp, og tilfredsstille deg før hun stimuleres fysisk. 

  • Liker 22
  • Hjerte 2
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ekstrem rart ut. For meg høres det ut som hun faker orgasme og har en annen?

Anonymkode: 5ed78...124

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det vært sånn hele tiden? Høres merkelig ut… Hvorfor nyter hun ikke hvis hun kommer? Å hvorfor er hun ikke interessert i å gi deg noe? Jeg tenker at det ligger noe mer bak det her… 

Anonymkode: 69a32...0a0

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert hun fungerer som meg altså.

 

Men jeg får også like fort orgasme. Kommer ofte et par tre ganger under forspill, og gjerne ikke under 5 under selve sexen. Når jeg kommer blir jeg veldig sulten på mer. Føler meg på ingen måte ferdig slik som jeg har skjønt at noen menn kjenner på. Så jeg stusser litt over dette. 

Er du sikker på at hun kommer på ekte? Kjenner du pulseringen? Min første tanke er at hun ikke er så keen på sex og "kommer" fort for å få det overstått. Å fake entusiasme er kjempelett i fem min, mer enn det er slitsomt og vanskelig. Dere må iallefall prate om det, uansett ekthet. 

Anonymkode: cb73d...280

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er samme råd til henne som med rådene til menn…

Hvorfor kan ikke hun tilfredstille deg først? 
og hvorfor kan dere ikke fortsette etter hun har kommet? Eller blir hun sår, evt gjør det vondt for henne etterpå..?

Orker ikke gjenngi de typiske rådene som menn før, de er nevnt 1000000000 millioner ganger her før😂

Menn rådes ofte til å da fokusere på kvinnens nytelse først, så ser ikke problemet med at kvinner kan få samme råd i samme situasjon🤷‍♀️

Men igjen.. Det ligger ofte mer bak.. Emosjonelt, livssituasjon, hvordan forholdet deres er ellers….. 

 

Anonymkode: 127b3...a70

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må ærlig innrømme at det første jeg tenkte er at hun faker. At hun egentlig har utfordringer med å ha sex i utgangspunktet, men ikke vil være den kjipe som sier nei alltid og later som hun er med littegrann. Det er ikke umulig, men helt utrolig sjelden at damer kommer av vaginal/anal etter et par minutter. Så min tanke er at her ligger det mer bak som hun ikke har klart å være helt åpen om.

Jeg ville også snakket med henne om hva som gjør at hun ikke kan engasjere seg etter hun har kommet. Blir hun fysisk uvel? Blir hun mentalt uvel? Noe må jobbes med her. Jeg er selv en som kommer fort og alltid før mannen. Og for meg er det en 100% selvfølge at jeg da bidrar med det jeg kan til han også er fornøyd. Kan trenge en liten pustepause, men så er jeg med. Vi kan ha mer sex, eller man kan bruke munn og hender. Det skjer aldri at jeg bare snur meg rundt uten å sikre at begge er tilfredsstilt. Så det må være noe «større» enn sex som må prates om her, kanskje med profesjonelle. Slm også påvirker sexlivet.

  • Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun er ferdig så fort hun har fått orgasme? Ikke gjør hun noe for deg? Og ikke deltar hun? 
høres ikke ut som at hun vil ha sex i det hele tatt og faker  

Anonymkode: 48fc0...5fa

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt ting som skurrer i den historien din. Hun kommer hver gang selv om hun ikke er kåt? Sex gir henne ingen ting, selv om hun får orgasme hver gang? 🧐🤨🤔 Ehm…Dette gir ikke mening. 
 

Og forholdet høres ikke bra ut sånn du forteller det at dere har sluttet å ta på hverandre. 
 

Ellers forteller hun deg også rett ut at hun synes sexen med deg er treg og kjedelig. Er det noe annet du kan gjøre som hun syns er mer spennende? Antar hun skylder på tidlig orgasme for å ikke såre deg… Er du nøye med hygiene? Gir henne komplimenter i hverdagen? Berører henne over hele kroppen, ikke bare nedentil og på puppene? Varierer du stillinger/ sted å ha sex? 

Anonymkode: b9bdb...eef

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten faker hun fordi hun av en eller annen grunn ikke vil ha sex (i det hele tatt eller med deg). Eller så faker hun fordi hu er utro. 
ELLER så har hu bare en ekstremt merkelig sex-driv. Dersom det er sistnevnte synes jeg det er utrolig dårlig at hun ikke tilfredsstiller deg før eller etter. Det er derfor jeg får følelsen av at hun ikke er tiltrukket av deg, derav teori 1 og 2. 

jeg hadde dumpa hu og funnet meg en annen. Eller spurt om du kan ha sex med noen andre, heh.. 

 

sex er for meg veldig viktig da så..

Anonymkode: 14715...d71

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gi en liten motvekt til alle som påstår at hun faker, jeg sier ikke at det ikke kan være tilfelle men det er faktisk mulig å være som TS beskriver, også som kvinne.

Jeg er av samme typen rent bortsett fra at jeg ikke kommer av penetrasjon. Men ekstern stimulering, å jada, tar ikke mange minuttene. Men jeg er (dessverre) skrudd sammen sånn at jeg kommer kun en gang og da er jeg mentalt ferdig og har null lyst på mer. Kroppen er rett og slett tilfredsstilt, null interesse av mer stimulanse.

MEN..... Jeg passer da så klart på at motparten "får sitt" på flere måter selv om jeg teknisk sett er tilfredstilt. Kjører da for fanken ikke egoløp

Anonymkode: 30608...1c8

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Velger å legge innlegget her fordi jeg opplever gjengen her som mer seriøs og oppegående. Utfordring er kanskje seksuell, men ender i å ødelegge forholdet

Min kone får klitoral, vaginal og anal orgasme - Alltid, 100% av gangene vi har sex. All good, og tross alt egentlig flott. Problemet er at hun får orgasme etter 1-2 minutter lek eller samleie. Om jeg fikk fingrer henne eller gjør andre ting som «foreplay» så blir hun så på at hun kommer. Om vi dropper oppvarming så er hun jo ikke egentlig klar selv, men «lar meg» slippe inn. Da tenner hun umiddelbart, og får orgasme som sagt etter kanske 1-2 min samleie. Jeg har knapt kommet i gang, og da er hun ferdig. Vi ser begge dette som en utfordring, også henne, men hun har kommet dit at sex ikke gir henne noe pga dette. Jeg forstår det jo. Hun er jo knapt med psykisk, og da er hun heller ikke aktiv selv. Hun bidrar nesten ikke noe i akten selv fordi hun jo ikke er kåt, og hun er heller ikke egentlig veldig flink til gi noen gang. Jeg kan jo forstå det også. Hun får ikke noe ut av sex fordi enten er hun ikke tent, eller ferdig på 1 2 3!

Vi har kommet dit at hun ikke lenger ser poenget med å ha sex. Hun inititerer ikke, og prøver å komme unna om jeg ber om sex. Jeg har også konkludert med at jeg ikke ønsker å gjøre det vanskelig for henne, så jeg har sluttet å be om sex. Men, jeg elsker henne og tenner på henne, så jeg har også sluttet å ta på henne både i senga og ellers for å unngå å tenne, få lyst eller kjenne behov for mer nærhet osv. Jeg blir helt utrolig seksuelt frustret, og det er bedre å prøve å unngå å tenne på henne. Som sagt, heg har sluttet å ta på henne, klemme henne, kysse henne osv - både dag og kveld! Problemet er at dette skaper avstand mellom oss, selv i hverdagen. Jeg trenger sex, hun sier hun ikke trenger sex ( som vel er vanlig for kvinner). Jeg trenger nærhet og hudkontakt, og hun sier hun ikke trenger slikt, men er egentlig det vanlig? 

Så nå bor vi under samme tak. Vi snakker ikke om dette lenger, og vi har ikke lenger sex eller intimetet. Jeg ønsker ikke å ha det slik, men får ikke til en bra dialog med henne på dette nå lenger. Jeg har sagt at jeg ikke kan akseptere et forhold uten dex eller intimitet, men hun sier hun ikke kan gjøre noe med det, og om jeg ikke kan akseptert det så må jeg gå fra henne. Skal jeg vurdere å avslutte forholdet, eller har dere andre innspill? Hun vil heller ikke type parterapi, sexolog osv. Vil heller ikke snakke med fastlege osv. 
 

Noen vil si vi ikke er seksuelt kompatible, men handler dette egentlig om det? Sexen er jo ganske bra når det står på. Som jeg sa, hun bidrar lite, men hun er helt med om det gir mening. Jeg tror sexen hadde vært bra om hun holdt lenger. Sist vi hadde sex så konkluderte vi med at vi hadde brukt under 5 minutter fra vi begynte til vi var ferdige, men jeg hadde da ikke fått orgasme fordi hun synes det er kjedelig at jeg holder så lenge. Jeg kan nok holde over gjennomsnittet, og trenger enten skikkelig gjensidig tenning, hjelp av henne på ulike måter, eller 15 min++ om det er snakk om kum reint samleie. Jeg kommer ikke lett ved rent samleie, men har tidligere opplevd at kvinner synes det er en fordel da de selv også har trengt tid. Nå i dette forholdet så er det bare en ulempe der hun mener jeg er «treg og kjedelig». Dette skjer jo fordi hun allerede er ferdig med sin orgasme, og da klarer ikke hun å tenne på nytt, eller engasjere seg noe særlig. Som sagt, jeg ser hennes side, men jeg føler ikke hun ser min side. Jeg føler at det er «feil» å ha lyst på sex og intimitet om dete skjønner, fordi det blir som å gå over henne grenser? 
 

Blir veldig glad om noen har noen bra innspill, erfaringer eller gode råd!

Takk!

Anonymkode: 34b6b...dcd

Hun har jo sagt at hun ikke velger å ville jobbe for forholdet deres. Du får dermed ikke gjort noe med dette da kun 1 aktiv part i prosessen ikke er godt nok, dere må jobbe om dette sammen.

Jeg ville gjort det slutt og kommet meg videre. Vil man bedre forholdet så jobber man med det sammen, går til parterapi mm. Alt for å få det til å fungere best mulig. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

For å gi en liten motvekt til alle som påstår at hun faker, jeg sier ikke at det ikke kan være tilfelle men det er faktisk mulig å være som TS beskriver, også som kvinne.

Jeg er av samme typen rent bortsett fra at jeg ikke kommer av penetrasjon. Men ekstern stimulering, å jada, tar ikke mange minuttene. Men jeg er (dessverre) skrudd sammen sånn at jeg kommer kun en gang og da er jeg mentalt ferdig og har null lyst på mer. Kroppen er rett og slett tilfredsstilt, null interesse av mer stimulanse.

MEN..... Jeg passer da så klart på at motparten "får sitt" på flere måter selv om jeg teknisk sett er tilfredstilt. Kjører da for fanken ikke egoløp

Anonymkode: 30608...1c8

Ja, kanskje dere er ganske like, bortsett fra at hun kjører ego løp. 
 

Hun har alltid vært sånn, men nå har vi vært sammen lenge nok til å få barn og lide under logistikk og stress, så hennes lyst er 0, og la oss si den kanskje var 10-25% av normal lyst tidligere. Hun sier selv hun kanskje er aseksuell, og hun har også sagt hun ikke tenner på meg, men hun sier også at hun ikke tenner på noen andre. Hun bare får ikke noe ut av det…Jeg vet ikke, har ikke tenkt så mye på om hun faker, men jeg har reagert på at hun ikke klarer å svare på om orgasmen var deilig osv. Hun bare sier hun kjenner at det ikke er ferdig der nede??? Så jeg har jo tenkt at hun ikke er så mye med mentalt, men at «kroppen har fått orgasme» - Er det mulig? 
 

 

 

Anonymkode: 34b6b...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror hun faker

Anonymkode: 6690e...692

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja, kanskje dere er ganske like, bortsett fra at hun kjører ego løp. 
 

Hun har alltid vært sånn, men nå har vi vært sammen lenge nok til å få barn og lide under logistikk og stress, så hennes lyst er 0, og la oss si den kanskje var 10-25% av normal lyst tidligere. Hun sier selv hun kanskje er aseksuell, og hun har også sagt hun ikke tenner på meg, men hun sier også at hun ikke tenner på noen andre. Hun bare får ikke noe ut av det…Jeg vet ikke, har ikke tenkt så mye på om hun faker, men jeg har reagert på at hun ikke klarer å svare på om orgasmen var deilig osv. Hun bare sier hun kjenner at det ikke er ferdig der nede??? Så jeg har jo tenkt at hun ikke er så mye med mentalt, men at «kroppen har fått orgasme» - Er det mulig? 
 

 

 

Anonymkode: 34b6b...dcd

Hun tenner ikke på deg, hun får ikke noe ut av det men hun får orgasme? For meg høres det hele veldig merkelig ut. Her må dere kommunisere ordentlig, og hvis ikke hun er interessert i å løse dette så tenker jeg at da får hun faktisk ha forståelse for at du har andre behov… sex er ikke bare sex. Vi alle har vel behov for å bli sett, ønsket og føle seg begjært. Når hun er så lite interessert så virker det som at alt er på vei til å dø ut… JEG hadde ikke godtatt et sånt forhold🙄

Anonymkode: 69a32...0a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, hvafornoe? Jeg kommer også fort, men da bare fortsetter jeg å komme da. Jeg får alltid serieorgasmer. Og hvis jeg ikke hadde fått det, så ville jeg allikevel nytt å ha intimkontakt med partneren min og se han nyte. Veldig rar seksualitet kona di har. Tror det må være noe annet som ligger bak.

Anonymkode: c8950...a4e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trolltunge skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke at hun ikke yter deg og din kropp oppmerksomhet. Menn som kommer for fort får råd om å tilfredsstille kvinnen først, og så et det ikke like farlig dersom han kommer ganske fort ved samleie. Dette pluss øve på å holde tilbake. Skjønner ikke hvorfor en kvinne skulle få andre råd. Hun bør ha sitt fokus på deg og din kropp, og tilfredsstille deg før hun stimuleres fysisk. 

Vanligvis enig med deg, men i dette tilfellet har ikke samboer lyst på sex. Ergo er ikke problemet at hun kommer for fort, for de har ikke sex lenger. 

Det var for å få flest mulig inn på tråden med en wow-faktor..

Til ts. Din kjære har gitt deg svaret og sagt at det med henne forblir sexlyst. Da er det opp til deg om du ønsker å bli eller gå. Du kan ikke få råd fra fremmede om hvordan vekke sexlyst i et ukjent menneske. Dessuten bør den forbli slukket til hun selv ønsker den tent..

Anonymkode: 03ae4...34e

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, jeg får nesten aldri orgasme. Jeg nyter heller ikke sex så veldig hvis man tenker kun på sexen. Det jeg nyter, det er definitivt å være nær mannen min. Gi ham glede, kjenne at jeg er med på å gi ham nytelse. 

Vi har ikke sex så veldig ofte, men når vi har det så rusher jeg ikke på ham. Han kan bruke den tida han trenger på å bli ferdig. Jeg bidrar også til at han skal ha det fint. Virket som om kona di ikke trenger den nærheten jeg elsker å få når jeg har sex med mannen min. 

Anonymkode: c0f41...3e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også fort, og blir fort lei. Sex mer enn 3-4 minutter er dødskjedelig, i tillegg til at jeg blir sår.

men - jeg sørger jo da for at mannen blir tilfredsstilt FØR meg, siden jeg blir så fort lei og utålmodig..

Mistenker at hun bare faker for å slippe, siden hun ikke gir noe tilbake. Merkelige greier.

Anonymkode: 01335...b21

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er veldig egoistisk. Kudos til deg om du holder ut dette i lengden, jeg hadde ikke gjort det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...