AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #1 Del Skrevet 7. september 2024 Før i tiden var det bare hardbarka kriminelle eller rappere som hadde tatoveringer i ansiktet, men har de siste ti årene oppdaget at folk med barn, Volvo og villa har tatoveringer på halsen, på siden av halsen eller i nakken, og dette er også damer. Det er jo ikke noe kledelig og jeg bare lurer på hva slags type mennesker de er? De ser ikke ut til å ha problemer med rus/ psykiatri når de er i jobb og har familie? Anonymkode: b696a...e88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #2 Del Skrevet 7. september 2024 Se-på-meg-folk. Ekstremt behov for oppmerksomhet, blandet med psykisk ustabilitet og rus. Anonymkode: ab6d2...72c 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #3 Del Skrevet 8. september 2024 Mennesker som liker dette. Anonymkode: c5fb1...505 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkedykker Skrevet 8. september 2024 #4 Del Skrevet 8. september 2024 Meg som dekker til arr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 8. september 2024 #5 Del Skrevet 8. september 2024 Folk som syns det er fint, regner jeg med 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #6 Del Skrevet 8. september 2024 Eksen min. Han er alkoholiker og sliter også med psykiske problemer. Anonymkode: a4282...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #7 Del Skrevet 8. september 2024 Mennesker som alle andre? Mange tar tatoveringer med en gang de er gamle nok til det, og så blir de voksne...og har fremdeles tatoveringene. Noen tatoveringer er veldig gjennomtenkt, andre kanskje på impuls. Noen liker de hele livet, andre angrer og gjør kanskje noe med det. Ser ikke problemet..er ganske mange år siden det å tatovere seg var likestilt med å vere kriminell, psykisk syk eller rusavhengig..🤣 Anonymkode: 1f0da...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #8 Del Skrevet 8. september 2024 Alle jeg kjenner til som har tatovert seg på hodet, ansikt og hals har slitt eller sliter. Noen med psyken, rus, barndom, kriminalitet. Ikke en som har hatt en "normal" oppvekst og ungdomstid uten psykiske problemer har valgt å merke seg på en slik måte. Anonymkode: f5431...b99 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #9 Del Skrevet 8. september 2024 Jeg er tatovert selv, men ville aldri nærmet meg hals, hode og ansikt. De jeg kjenner som har det er enten tatovører selv, artister, eller litt ute og sykler. Anonymkode: 9462b...cee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 8. september 2024 #10 Del Skrevet 8. september 2024 Når jeg var yngre så hadde jeg nok svart at det var folk som gjerne likte oppmerksomhet, og gjerne enten rus/psykiatri, og/eller tilhører visse typer miljøer. Med årene derimot har jeg truffet folk som er veldig alminnelige i mangel på bedre ord, som har tatoveringer på både hender, ansikt, hals, og nakke. Deres forhistorie kjenner jeg gjerne ikke, men helt normale folk. Noen mer utadvendte, men også mer stille folk, som likevel har tatovering i ansiktet. Jeg møtte en sykepleier som så ut som han hørte til i Hells Angels, men var den «bamsen» av en koselig kar 🥰 Så jeg tror det er litt ulike folk jeg. Hører stadig om folk som tatoverer seg som sier det blir en basill, og de vil bare ha mer og mer. Sikkert ikke likt for alle, men for en del. Du må jo enten ha litt guts eller ikke tenke så langt om du tatoverer deg i ansiktet, men utover det tror jeg det er en god variasjon på hvem som gjør det. En ser det likevel normalt ikke i en del miljøer, og gjerne ikke blant dem med mer tyngre og lengre utdannelse. Innen finans, høyt oppe i privat næringsliv, og blant advokater er det f.eks ikke så vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #11 Del Skrevet 8. september 2024 Tja, jeg har tatovering på nakken. Vært i fast jobb fra jeg var 16 år, fullført utdannelse, ingen problemer med rus, og var jomfru til midten av 20-årene. Anonymkode: 0605a...965 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #12 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Se-på-meg-folk. Ekstremt behov for oppmerksomhet, blandet med psykisk ustabilitet og rus. Anonymkode: ab6d2...72c Vås. Min bestekompis har tattovering på hals, han er den verdens mest realistiske og stabile fyren. Anonymkode: cad03...f97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #13 Del Skrevet 8. september 2024 Fordommer fordummer! Anonymkode: 30bf7...6f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 10. september 2024 #14 Del Skrevet 10. september 2024 Folk som synes tattiser er kult/fint og gir beng i om andre ikke synes det. Vil jeg tro 🤷🏻♀️ trenger ikke gjøre det mer komplisert enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #15 Del Skrevet 10. september 2024 En arbeidskollegaer har tatovert halsen, men angrer seg. Men han sliter ikke med rus eller er kriminell (det går ikke med jobben vi har) men han hadde ikke så mye plass igjen på kroppen så han tenkte hvorfor ikke... Men så ja... Anonymkode: 66f1a...99a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #16 Del Skrevet 12. september 2024 Det skyldes nok først og fremst dårlig smak. Anonymkode: 96452...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå