Gå til innhold

Regjeringskrise og dyrere strøm til høsten?


julia83

Anbefalte innlegg

EU vennlige Arbeiderpartiet kjemper for at Norge skal ratifisere EUs fjerde energimarkedspakke.  En slik pakke kan bla påføre huseiere 100 tusener i utgifter. Norge avgir med andre ord mer makt til Brussel, til tross for at flertallet i Norge er i mot EU.

https://www.dagbladet.no/nyheter/kan-sprenge-regjeringen/81905138

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaja, da veit man ihvertfall hvor AP står før valget. Senterpartiet vil (ifølge artikkelen du linket til) utsette votering til etter valget, slik at de slipper å ta stilling til det og svare på ubehagelige spørsmål i valgkampen. 

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig hvor langt unna AP er unna mannen i gata. De har blitt en globalistisk elite.

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (17 timer siden):

Blir det bedre med Høyre og FRP?

Kan vel umulig bli verre tenker nå jeg. Hadde det rimelig bra under forrige regjering, og tross mye lovnader har ikke Støre og gjengen gjort det annet enn verre

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (17 timer siden):

Blir det bedre med Høyre og FRP?

Det tror eg.kommer ti, å stemme FRP. Garantert

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pilleville skrev (7 timer siden):

Det tror eg.kommer ti, å stemme FRP. Garantert

Og da misser vi sykelønnsordingen og redusert arbeidsmiljølov, er det Bra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (8 timer siden):

Kan vel umulig bli verre tenker nå jeg. Hadde det rimelig bra under forrige regjering, og tross mye lovnader har ikke Støre og gjengen gjort det annet enn verre

Med høyre fikk vi flere rike og flere fattigere. Flere måtte leie eller eie egen bolig. Er det det du vil ha?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette betyr mindre for meg og rekner ikkje med at vi står uten verken sykelønnsordning eller arbeidsmiljølov.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LiseTV skrev (7 timer siden):

Med høyre fikk vi flere rike og flere fattigere. Flere måtte leie eller eie egen bolig. Er det det du vil ha?

Måtte flere eie eller leie egen bolig? Wow

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (7 minutter siden):

Måtte flere eie eller leie egen bolig? Wow

Når flere måtte eie eller leie bolig så tolker jeg det som at det ble færre hjemløse. :D

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bvp skrev (2 minutter siden):

Når flere måtte eie eller leie bolig så tolker jeg det som at det ble færre hjemløse. :D

Helt enig. Høres veldig bra ut. Og AP burde skamme seg for å sende masse mennesker ut på gata

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo enda verre med høyresiden. Der er alle partier EU vennlige i litt eller stor grad. På rødgrønn side er både SV og SP mer lunkne ...

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bvp skrev (6 timer siden):

Når flere måtte eie eller leie bolig så tolker jeg det som at det ble færre hjemløse. :D

Flere måtte leie bolig fordi dem ikke hadde råd til å kjøpe egen bolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt regjeringskrise i 3 år allerde, kaosregjeringen har desverre et år til på å kjøre Norge ned.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik går det i et land der folk tror de bare kan velge mellom Høyre eller Arbeiderpartiet. De to partiene er like som to dråper vann og har for lengst forkastet ideen om at den norske befolkningen betyr noe som helst.

Nordmenn er såpass lite smarte at de først stemmer Nei til EU, for senere å gå mann av huse for å gi 'Ja til EU'-partiene flertall i hvert eneste valg etter det EU-valget man stemte ned et medlemsskap. Da har man jo - i beste fall - begrenset valgkompetanse. Og får egentlig som man fortjener. EU-politikk, EU-politikk og atter EU-politikk.

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

bvp skrev (På 15.9.2024 den 0.12):

Når flere måtte eie eller leie bolig så tolker jeg det som at det ble færre hjemløse. :D

Dersom AP går inn for dette vil EU tvinge mange norske huseiere til oppussing til flere hundre tusen, det vil gjøre det mye vanskligere for de med lav inntekt å skaffe seg bolig. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kat-e skrev (28 minutter siden):

Dersom AP går inn for dette vil EU tvinge mange norske huseiere til oppussing til flere hundre tusen, det vil gjøre det mye vanskligere for de med lav inntekt å skaffe seg bolig. 

Det jeg kommentere er uttalelsen, "Flere måtte leie eller eie egen bolig", og det kan ikke tolkes som noe annet enn at flere fikk tak over hodet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FRP og høyre er for de rike. Har det blitt så mye bedre med høyre i regjering med erna som statsminsister de 8 årene hun var? Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kat-e skrev (42 minutter siden):

Dersom AP går inn for dette vil EU tvinge mange norske huseiere til oppussing til flere hundre tusen, det vil gjøre det mye vanskligere for de med lav inntekt å skaffe seg bolig. 

Det er for å spare strøm, et miljøtiltak. Om ingen klarer kjøpe seg bolig og det blir stående mange tomme boliger, vil prisene på boligene gå ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...