AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #1 Del Skrevet 7. september 2024 Jeg har en kamerat som er bedreviter. Han er stort sett veldig grei og en veldig lojal venn, men alle har negative sider og dette er hans. Han tror han vet alt bedre enn alle andre. Han er faktisk ganske kunnskapsrik, men han greier ikke innrømme når han tar feil. Jeg kan oppgi flere kilder som beviser at han tar feil, men da skal han krangle med kildene. Det er ganske slitsomt. Jeg gidder ikke diskutere men han, jeg holder som oftest kjeft. Det er litt dumt, fordi jeg tror bedrevitere har godt av å bli motsagt. Kjenner du noen som tror de vet alt? Noen morsomme eksempler? Anonymkode: e73ce...c5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 7. september 2024 #2 Del Skrevet 7. september 2024 Jag känner många, min man, mina kollegor på jobbet etc etc lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #3 Del Skrevet 7. september 2024 Min egen hjerne. Den tror tydeligvis den vet ting. Sterke, plutselige meninger og kommentarer som dukker opp. Men jeg sier ikke alle høyt, likevel, bruker en del tid på å debattere i hodet.. ganske pussig. Anonymkode: b86d4...3a3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #4 Del Skrevet 7. september 2024 Det er så kleint, jeg pleide å være en ekkel og ubehagelig bedreviter. Jeg ble veldig stresset av andres kunnskap, tanken på å liksom dumme meg ut. Og greia var jo at jeg dummet med ut med å skulle være så påståelig. Jeg hadde dårlig selvtillit og selvbilde og følte at det eneste gode med meg var at jeg visste mange ting. Anonymkode: db9af...54d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #5 Del Skrevet 7. september 2024 Åja. Alt jeg gjør er feil. Anonymkode: 9a9bc...2a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. september 2024 #6 Del Skrevet 7. september 2024 Ja, det gjør jeg Og de er ekstremt irriterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #7 Del Skrevet 7. september 2024 Ja, desverre er jeg en liten bedreviter selv… Jeg mener det faktisk ikke vondt, men jeg skjønner absolutt at det er irriterende. Jeg prøver så godt jeg kan å holde det under kontroll, men noen ganger bobler det over. Jeg var verre før, før jeg ble obs på hvordan jeg framstod. Anonymkode: 8d2ed...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #8 Del Skrevet 7. september 2024 Ja, meg selv. Anonymkode: 45d1c...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #9 Del Skrevet 7. september 2024 Ja, kjenner en som er bedreviter på den måten at hen betviler alt andre sier selv om det siteres fra Norges lover. Og selv når hen får det lest opp og andre bekrefter at det er sant så vet hen bedre enn alle andre. Hen kan ikke berømme at andre hadde rett engang. Anonymkode: 1704a...cd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet 7. september 2024 #10 Del Skrevet 7. september 2024 Er det ikke derfor vi er på KG? Vi er jo alle bedrevitere her😬 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #11 Del Skrevet 7. september 2024 Samme her 🙋♀️ Anonymkode: 99ca3...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #12 Del Skrevet 7. september 2024 Min far. Et eksempel. En gang hadde katten min vært i slåsskamp og blitt så redd at den hadde bæsjet seg ut. Jeg fortalte dette og sa den hadde fått diare fordi den var så redd. Da sa faren min at det gikk ikke an for katter å få diare fordi de var redde. Jeg sa jo og veterinæren har også sagt det er helt vanlig. Da svarte faren min at da har ikke veterinæren peiling på hva hun snakker om 🙄 Han har også sagt at det tannlegen har sagt om å ikke skylle ut munnen med vann etter man har pusset tennene bare er tull. Anonymkode: 3b92e...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #13 Del Skrevet 7. september 2024 Trek skrev (34 minutter siden): Er det ikke derfor vi er på KG? Vi er jo alle bedrevitere her😬 Ja, her kan jeg få utløp for alle rådene de rundt meg ikke vil ha 😂😂 Anonymkode: 8d2ed...448 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #14 Del Skrevet 7. september 2024 Min mann🤨 Anonymkode: ad093...b25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #15 Del Skrevet 8. september 2024 Ja flere. De er utrolig slitsomme. Ei på jobben er ikke bare bedreviter, men hun ser på det som sin livsoppgave å dele all kunnskapen med oss andre, og korrigere oss, uansett tema. Rart egentlig, for det er en smart dame. Anonymkode: ed20b...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå