AnonymBruker Skrevet søndag kl 01:18 #21 Del Skrevet søndag kl 01:18 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi kan jo snakkes når det har gått noen måneder så kanskje du har kommet på andre tanker. Jeg hadde aldri i verden tatt et slikt valg igjen. Fordi der kan finnes alternativer, men du har tydeligvis ingen tanker om annet enn ditt løp og din vei. Så lykke på reisen med deg. Anonymkode: 35419...1f6 Jøss, det virker som at mitt valg er personlig for deg 😮 Ja, jeg vet selvsagt at det kan oppstå komplikasjoner og plager i ettertid. Men jeg vet også at det kan gå bra. Anonymkode: d27ae...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 16:20 #22 Del Skrevet søndag kl 16:20 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er det ikke lurt å prøve slankemedisiner først? Der kan man jo hoppe av hvis får bivirkninger, ingen skade skjedd. Anonymkode: e76b5...b7f Tror du ikke de fleste har prøvd det først? Jeg kjenner faktisk ei som har fått varige skader av Mysimba, så helt skadefritt er ikke medisiner heller. Dessuten så spør ikke ts om hen burde ta operasjon eller ikke, men hen vil ha råd til hvordan man går frem for å få operasjon, og det er beskrevet i første svar. Anonymkode: d27ae...cf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå