AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #1 Del Skrevet 7. september 2024 Jeg har hatt fagfolk til å renovere badet. Snekkerarbeider er supert, og snekker har hatt andre til å avrette og legge gulv. Har belegg, og etter et døgn ser jeg fortsatt en stor luftboble på ca 15-20 cm på gulvet. Snekker sa at det ville legge seg når rommet blir oppvarmet og limet tørker ordentlig. Erfaring? Syns det er et stort område. Men blir under dusjkabinettet. Anonymkode: f67c2...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #2 Del Skrevet 7. september 2024 Helt vanlig. Vent å se om det legger seg. Anonymkode: 49ed5...724 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #3 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Helt vanlig. Vent å se om det legger seg. Anonymkode: 49ed5...724 Ja tenkte å vente basert på det snekker sa, men ble så usikker da jeg så det i dag og det virket som en nokså stor luftboble. skal avvente en dag eller to til. Eller lenger? TS Anonymkode: f67c2...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #4 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Helt vanlig. Vent å se om det legger seg. Anonymkode: 49ed5...724 Hvis gulvet er lagt etter forskriftene skal det ikke være luftbobler, nei. Ta kontakt med ansvarlig snekker og reklamer. Anonymkode: 80ed4...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #5 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis gulvet er lagt etter forskriftene skal det ikke være luftbobler, nei. Ta kontakt med ansvarlig snekker og reklamer. Anonymkode: 80ed4...75d Sukk. Ja skulle være fagfolk snekker hyrte også til gulvet. Veldig kjipt om det ikke forsvinner selv om det blir under dusjkabinettet. Ser for meg at det blir utfordring å vaske under kabinettet når gulvet buler. ts Anonymkode: f67c2...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå