AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #1 Del Skrevet 7. september 2024 Noen som har tips til å bli kvitt dette? Som har hatt dette selv? Føler jeg har prøvd det meste uten at det har funka. Inkludert hydrokortison. Anonymkode: 99d49...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #2 Del Skrevet 7. september 2024 Prøvd Fungoral sjampo? Anonymkode: b1f53...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #3 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Prøvd Fungoral sjampo? Anonymkode: b1f53...1bd Nei det har jeg ikke prøvd, men bruker en flass-sjampo fra Vichy. Tenker du det kan være sopp? Ts Anonymkode: 99d49...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #4 Del Skrevet 7. september 2024 Har du diabetes? Anonymkode: 8faa5...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #5 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Har du diabetes? Anonymkode: 8faa5...f3d Nei men jeg er overvektig og har pcos og endometriose. Dog fine/normale blodprøver.. ts Anonymkode: 99d49...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #6 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei det har jeg ikke prøvd, men bruker en flass-sjampo fra Vichy. Tenker du det kan være sopp? Ts Anonymkode: 99d49...4a3 Om det er sopp så kan Fungoral hjelpe, bruke den som om du skal vaske håret, bare at det sjamponeres der utslett er, følge anvisningen på flasken. Anonymkode: b1f53...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #7 Del Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen som har tips til å bli kvitt dette? Som har hatt dette selv? Føler jeg har prøvd det meste uten at det har funka. Inkludert hydrokortison. Anonymkode: 99d49...4a3 Det der er det på tide å la en lege se på, jo lengre du går med det og prøver og feiler med ulike tips og råd, desto verre blir slike utslett. Anonymkode: f3223...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #8 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Om det er sopp så kan Fungoral hjelpe, bruke den som om du skal vaske håret, bare at det sjamponeres der utslett er, følge anvisningen på flasken. Anonymkode: b1f53...1bd Jeg skal sjekke det ut, takk for tips 😄 ts Anonymkode: 99d49...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #9 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Det der er det på tide å la en lege se på, jo lengre du går med det og prøver og feiler med ulike tips og råd, desto verre blir slike utslett. Anonymkode: f3223...4e3 Orker ikke fly til legen for noe jeg mest sannsynlig kommer til å finne ut av selv altså. Det er jo ikke vondt eller noe, bare sjenerende. Ts Anonymkode: 99d49...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #10 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nei men jeg er overvektig og har pcos og endometriose. Dog fine/normale blodprøver.. ts Anonymkode: 99d49...4a3 AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 14.55): Har du diabetes? Anonymkode: 8faa5...f3d Godt spørsmål, det ligner nemlig litt på acantosis nigricans, som også passer med PCOS og overvekt. Anonymkode: b54fc...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #11 Del Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Godt spørsmål, det ligner nemlig litt på acantosis nigricans, som også passer med PCOS og overvekt. Anonymkode: b54fc...096 Ja jeg tror jeg har dette, bare i veldig mild grad. Men det pleier aldri å være rødt, og hudpleien jeg bruker holder det i sjakk. Så tro jeg har fått en irritasjon oppå dette 🤔 ts Anonymkode: 99d49...4a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden Funka det? Har samme utslett.. Anonymkode: 30f1c...51e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå