AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #1 Skrevet 7. september 2024 Har såvidt vært i kontakt med den nye vikaren til fastlegen min, og vedkommende kunne knapt svare på noen ting og var passiv aggressiv i svarene sine. Følte meg som bryderi og ble misforstått. Jeg frykter om jeg skal bli dårligere og ha behov for sykemelding eller annen oppfølging for ønsker virkelig ikke kontakt med legen. Problemet er det er absolutt ingen ledige fastleger i området jeg bor. Står på venteliste men vet ikke hvor lang tid det tar. Hva gjør jeg? Er det veldig dyrt å gå privat? Anonymkode: 9369d...052
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #2 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har såvidt vært i kontakt med den nye vikaren til fastlegen min, og vedkommende kunne knapt svare på noen ting og var passiv aggressiv i svarene sine. Følte meg som bryderi og ble misforstått. Jeg frykter om jeg skal bli dårligere og ha behov for sykemelding eller annen oppfølging for ønsker virkelig ikke kontakt med legen. Problemet er det er absolutt ingen ledige fastleger i området jeg bor. Står på venteliste men vet ikke hvor lang tid det tar. Hva gjør jeg? Er det veldig dyrt å gå privat? Anonymkode: 9369d...052 Det varierer. Steder som Volvat og Aleris er veldig dyre, tenker jeg, opp mot 1500 kroner for en konsultasjon Nå vet ikke jeg hvor du bor, men i Oslo og Drammen er det startet opp et sted som heter doctor xpress, som tar 395 kroner per konsultasjon. (Jeg har ikke benyttet dem selv, men ser mye reklame). Anonymkode: 6b1b3...4f1 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #3 Skrevet 7. september 2024 Hadde skrevet en anneldelse på legelisten.no. Hvor lang venteliste har legen som du venter på? Anonymkode: 70980...866 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #4 Skrevet 7. september 2024 Klag. Det gjorde jeg. Anonymkode: 1c702...933 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #5 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde skrevet en anneldelse på legelisten.no. Hvor lang venteliste har legen som du venter på? Anonymkode: 70980...866 Det er bare fastlegen min som er på legelisten, vikarlegen har ikke navnet sitt der. Valgte en med rundt 15 nå men er litt dårlig plassering av legekontoret. Så er avhengig av bil for å dra dit, men var eneste legen som virket noenlunde grei og som hadde lav antall på venteliste. Anonymkode: 9369d...052 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #6 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klag. Det gjorde jeg. Anonymkode: 1c702...933 Klage til hvem og hvor? Og får jeg noe ut av det? Fastlegen min skal være borte et år. Anonymkode: 9369d...052 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå