Gå til innhold

Fjordland, positivt overrasket.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke smakt alt av Fjordland, men av det jeg har prøvd er det egentlig bare kjøttkakene og kjøttbollene jeg synes er gode. De fleste andre retter jeg har prøvd har en slags bismak som jeg ofte kjenner i den typen ferdigretter, og smaker ellers ganske lite (utenom salt). Jeg synes også det er mye kalorier i forhold til mengden mat, og hvor godt det smaker. Når  jeg lager middag selv lager jeg akkurat en porsjon som jeg synes smaker bra, og som metter godt og lenge nok til å være verdt kaloriene, liksom.

Men, det ble en del kjøttkakepakninger i den tiden jeg hadde mer travle dager med et skolebarn i hus.

 

Anonymkode: 31f30...5ba

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjordland er en velsignelse for enkemenn seint i åttiårene. Før sultet de ihjel ved brødboksen.

Passer også godt til folk som spiser for store porsjoner og sliter med overvekt. Når det er tomt er det ikke meningen du skal spise mer.

Selv liker jeg rømmegrøten.

Anonymkode: 7fea9...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjordlands metter utrolig dårlig i forhold til å lage det samme selv....

Uansett bør du ikke varme de opp i plastik, ta ut alt. Legg det på tallerken å bruk micro eller ovn til å varme opp.

Anonymkode: 7e7a7...1a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en nabo som har slanket seg i underkant av 60 kg ved hjelp av Fjordland. Han har alltid overspist veldig mye til middag og det var nytteløst å få han til å telle kalorier. Men etter at fastlegen hans foreslo Fjordland så har kiloene rast av han. Så det er en god idé for de som trenger litt hjelp med å gå ned i vekt.

Anonymkode: b4b68...92c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 13.55):

Ikke noe fan av fjordland, ingen av de jeg forsøkte på folkehøgskolen til nød var spiselig for meg. Likte verken smak (eller mangel på smak) og konsistens. Liker ikke toro helfabrikata heller, de få pastarettene jeg har forsøkt. Samme problemet der. Kan være fordi jeg rett og slett ikke er vokst opp med det og er ikke vandt til det. 

Den eneste jeg spiser er risgrynsgrøt. Men jeg foretrekker coop sin, men 1kg er alt for mye for meg. Så når jeg ikke vil ha grøt to dager på rad, så blir det fjordland. Ser noen nevner toro, den har jeg ikke prøvd enda. Fjordland har riktig porsjon mengde, og den er god men ikke like god som coop sin. 

 

Anonymkode: 8eee6...16c

Kan det være at du gikk for en del pastaretter eller grytevarianter? Jeg har ikke sånn veldig bred erfaring med Fjordland, men det lille jeg mener å ha registrert er at de er bedre på norsk tradisjonsmat enn pastaretter. Men mulig jeg husker feil. 

Anonymkode: 7ae1d...88a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...