AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #1 Skrevet 7. september 2024 Jeg er 44 år og er ofte våt, ser det i trusa også fuktig på morgenen. Jeg tenkte jeg snart burde bli litt tørrere pga alder 😅 finnes mange gode tips for og være tørr, glidemiddel osv. damene i familiene min er tidlig i overgangsalderen også, noe jeg ikke har merket noe til. Har ikke brukt glidemiddel på 10 år da jeg hadde litt motsatt problem. ofte sliter mannen min og ha samleie fordi det er ikke så mye friksjon. Anonymkode: f9a8e...915
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #2 Skrevet 7. september 2024 Tørker meg så godt som mulig før han presser seg inn... Men som du sier, samleie uten friksjon funker ikke like bra alltid. Derfor startet vi med analsex, som ga meg helt ny opplevelse. Så gjør det annenhver uke nå......tror ikke det er noe man bør gjøre hver uke. Men er såpass deilig for min del også at jeg vil ha det regelmessig. Mannen elsker det såklart også 😅 Mye mer friksjon. Anonymkode: 74068...403 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #3 Skrevet 7. september 2024 Jeg syntes sexen definitivt er best når hun er skikkelig våt. Da vet jeg at hun er tent og kåt og virkelig har lyst. For meg er det motsatte en større brems. Anonymkode: eadfa...dbf 8 4
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #4 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg syntes sexen definitivt er best når hun er skikkelig våt. Da vet jeg at hun er tent og kåt og virkelig har lyst. For meg er det motsatte en større brems. Anonymkode: eadfa...dbf Hørt om mellomting..? Så man har litt friksjon, mannen kommer lettere da...laaaangt samleie kan være slitsomt. Anonymkode: 74068...403
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #5 Skrevet 7. september 2024 Jeg er også veldig våt. Fryktelig kåt på mannen min da, årene går og like våt er jeg. Vi har sex stort sett hver dag og jeg har vært litt bekymret flere ganger for a det skal være kjedelig for han. Men han bedyrer at han nyter og at jeg er trang og deilig. De gangene friksjonen blir mitt dårlig, spesielt etter jeg får vaginal orgasme, da renner det omtrent, han liker det også for da klarer han å utsette orgasmen sin litt til. Ellers tilbyr jeg meg å tørke og slikt. Han sier det ikke er nødvendig. Vi har også sex når jeg har mensen, da er det selvfølgelig plaskende gli 😅😅 Anonymkode: eee1b...ccb 2 1
Cor Cubiculum Skrevet 7. september 2024 #6 Skrevet 7. september 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg er 44 år og er ofte våt, ser det i trusa også fuktig på morgenen. Jeg tenkte jeg snart burde bli litt tørrere pga alder 😅 finnes mange gode tips for og være tørr, glidemiddel osv. damene i familiene min er tidlig i overgangsalderen også, noe jeg ikke har merket noe til. Har ikke brukt glidemiddel på 10 år da jeg hadde litt motsatt problem. ofte sliter mannen min og ha samleie fordi det er ikke så mye friksjon. Anonymkode: f9a8e...915 Det er ikke bare friksjon som gir de gode følelsene. Trykk, som i klemme, stimulerer også. Så om du ikke ennå har begynt bekkenbunntreningen, er det på tide å starte nå. Da blir du også kjent med musklene du har i vagina og kan bruke dem aktivt under samleie. Tipper det vil føre til ekstra nytelse for både deg og mannen din. 2
Bamseklemmer Skrevet 7. september 2024 #7 Skrevet 7. september 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er 44 år og er ofte våt, ser det i trusa også fuktig på morgenen. Jeg tenkte jeg snart burde bli litt tørrere pga alder 😅 finnes mange gode tips for og være tørr, glidemiddel osv. damene i familiene min er tidlig i overgangsalderen også, noe jeg ikke har merket noe til. Har ikke brukt glidemiddel på 10 år da jeg hadde litt motsatt problem. ofte sliter mannen min og ha samleie fordi det er ikke så mye friksjon. Anonymkode: f9a8e...915 Som "Ambulerende seksuell fastlege" kan jeg betrygge deg med, at balansen mellom testosteron og østrogen er helt perfekt👏😅 I ditt tilfelle "for vått" kan by på tekniske problemer for mannen. Det kan bli rett og slett for vått og varmt, så pikken kan da miste ereksjonen.. Og det kommer ikke av at han ikke tenner på deg, så ikke tenk på det.. Sexen blir bra uansett🥰 De gangene jeg mister ereksjonen, tar jeg en snartur på badet, og vasker pikken fri for safter i litt lunkent vann. Da åpnes porene, og tilføres det mere oksygen til huden. For i alle mine tilfeller får jeg responsiv ereksjon med en enorm ståkuk, på pga det, pluss at jeg vet hun ligger klar. Dette tar bare ca 1 min, men jeg kan da holde ut i 10 minutter til neste "kattevask"😆 Et annet tips hvis han holder ereksjonen.. er at du ligger på rygg, løfter bena høyt og sakser dem, da blir du mye "trangere" Btw.. det er jo ei hærlig stilling da, men dere kan jo prøve ut andre stillinger der du sakser bena.. ? Jeg anbefaler ikke å bruke medikamenter, for det kan kludre med østogenet som gjør deg våt. Testosteronet sørger jo for den gode sexlysten din.. men balansen mellom disse to, må være tilfredstillende🤗 Endret 7. september 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #8 Skrevet 7. september 2024 Usj. Liker ikke å tenke på samleie med sauer. Hva spiller det for rolle om får blir våte under samleie, med mindre man skal ha seg med en sau? Anonymkode: 7cda9...475
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #9 Skrevet 7. september 2024 Cor Cubiculum skrev (1 time siden): Det er ikke bare friksjon som gir de gode følelsene. Trykk, som i klemme, stimulerer også. Så om du ikke ennå har begynt bekkenbunntreningen, er det på tide å starte nå. Da blir du også kjent med musklene du har i vagina og kan bruke dem aktivt under samleie. Tipper det vil føre til ekstra nytelse for både deg og mannen din. En mann trenger ikke gi meg veiledning. Anonymkode: 74068...403
AnonymBruker Skrevet 7. september 2024 #10 Skrevet 7. september 2024 18 minutter siden, AnonymBruker said: En mann trenger ikke gi meg veiledning. Anonymkode: 74068...403 Vedkommende skrev aldri innlegg til deg. Anonymkode: 03b71...6db 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #11 Skrevet 8. september 2024 AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 11.48): Usj. Liker ikke å tenke på samleie med sauer. Hva spiller det for rolle om får blir våte under samleie, med mindre man skal ha seg med en sau? Anonymkode: 7cda9...475 🤣 Anonymkode: 506c0...f25
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #12 Skrevet 8. september 2024 Som mann kan jeg ikke tenke meg noe mer opphissende enn et ordentlig vått og varmt kvinnekjønn. Og jeg har aldri problemmer å komme uansett hvor vått. 🥰 Anonymkode: 61139...f73 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2024 #13 Skrevet 8. september 2024 For meg er det "jo våtere jo bedre". Men blir det for vått for dere, hva med å bruke en tampong før samleie for å suge opp noe av væsken? 🤔 Vet ikke om det fungerer, men eneste forslag jeg kan komme på. 🤷♂️ Anonymkode: c2fc9...c38 1
Irak Skrevet 8. september 2024 #14 Skrevet 8. september 2024 Jeg har alltid blitt veldig våt når jeg er kåt 💦. Det har ikke bydd på noen særlige utfordringer for min del. Har vel skjedd et par ganger at tidligere partner mista ereksjonen, men ikke nevneverdig... Vil vel tro at det er ulikt fra partner til partner? 🤔 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2024 #15 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): For meg er det "jo våtere jo bedre". Men blir det for vått for dere, hva med å bruke en tampong før samleie for å suge opp noe av væsken? 🤔 Vet ikke om det fungerer, men eneste forslag jeg kan komme på. 🤷♂️ Anonymkode: c2fc9...c38 For meg er det en grense for hvor vått det bør bli. Kona er 55, og går fra akkurat passe, til plaskvått på sekunder, akkurat som hetetoktene. Det eneste som hjelper, er å ha en klut tilgjengelig, for å tørke av kuken, og henne utvendig. Anonymkode: 5920f...436
Erfarenmann Skrevet 9. september 2024 #16 Skrevet 9. september 2024 AnonymBruker skrev (På 7.9.2024 den 10.37): Jeg syntes sexen definitivt er best når hun er skikkelig våt. Da vet jeg at hun er tent og kåt og virkelig har lyst. For meg er det motsatte en større brems. Anonymkode: eadfa...dbf Jeg er enig. Men her har vel våtheten ikke nødvendigvis noe med kåtheten å gjøre, slik jeg forstår det. Da blir det liksom ikke helt det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå