Gå til innhold

Weekendtur med tenåringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva anbefaler dere? Gjerne også tips til aktiviteter på stedet! Tenker utlandet, tre- fire netter. Må bli i Europa,  synes det er for langt til feks NY for så kort tur. 

Anonymkode: b7bfd...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uendelige muligheter, spørs jo hva dere vil oppleve og hvor dere har vært før. 
London, Berlin, Roma, Barcelona er vel åpenbare tips. 

Anonymkode: 39294...942

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

London blir aldri feil, tror jeg aldri blir lei.

Anonymkode: 3618a...da0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edinburgh! Direkte og noen ganger gode deals med Norwegian fra Oslo.

Ghost tour, Edinburgh dungeons, Harry Potter-ting, full scottish breakfast på tradisjonell pub i Grassmarket, Edinburgh castle, shopping, dagstur til Glasgow (kun én time med tog) og mange fine områder å utforske :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva anbefaler dere? Gjerne også tips til aktiviteter på stedet! Tenker utlandet, tre- fire netter. Må bli i Europa,  synes det er for langt til feks NY for så kort tur. 

Anonymkode: b7bfd...b82

London 

Anonymkode: 15470...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garden123 skrev (11 minutter siden):

Edinburgh! Direkte og noen ganger gode deals med Norwegian fra Oslo.

Ghost tour, Edinburgh dungeons, Harry Potter-ting, full scottish breakfast på tradisjonell pub i Grassmarket, Edinburgh castle, shopping, dagstur til Glasgow (kun én time med tog) og mange fine områder å utforske :) 

Jeg støtter denne. Vi har også tenkt oss hit til våren ( meg + to tenåringer 15 og 17 år) 😊 Har bare så vidt begynt planlegging, men utrolig mye som virker intresssant + enkel adgang med tog til andre steder. https://edinburgh.org

Anonymkode: c97cc...503

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes de fleste plasser har noe å tilby for en så kort tur. Liker selv å reise til forskjellige byer med tenåringen - her er et par alternativer.

Malaga, fortsatt varmt - caminito del Rey anbefales å gå i den kjøligere delen av året så nå fremover passer perfekt.

Budapest, flott sted - mye å gjøre ligger en annen tråd om den byen fra i går eller foregår.

London er kult. Mye shopping, kunst, teater, mye å finne på der.

Krakow er billig. Saltgruve, autzwitsh, chokolow terminal bad oppe i Zakopane, skyting på skytebane med instruktør. Gamle byen er fin.

Island. Bade på blue lagune, ridetur, flott natur.

Wienna kan også kombineres med dagstur til Bratislava som ligger en kjapp busstur unna.

Roma er jo en klassiker for weekendtur. Samme med Praha.

 

Anonymkode: 56ba2...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...